20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55  (Lest 54894 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55
« Svar #30 på: 10. Mars 2008, 15:40 »
Nå er det kamp for og overleve. Score klarer me ikkje uansett så->
Harper
Baye-Capaca-Taylor-Faye-Edgar-Enrique
Milner-N`Zog-Duff
Martins
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55
« Svar #31 på: 10. Mars 2008, 16:06 »
Gløymt Viduka. Er jo lika utruleg at han ikkje er med som at Emre ikkje er det. Viduka bør minst vera på benken. Emre bør få sjansen (igjen, bør snart ta den) med enten Geremi eller Butt. Skeptisk til at Enrique skal få spela, synd å sei det men han duge ikkje per dags dato.

Så du vil heller se Zog på venstreback? Selv om enrique har vist sine svakehter vil jeg helt klart ha han på bakcen enn N'Zogbia.

Are..........

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 148
    • Vis profil
Sv: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55
« Svar #32 på: 10. Mars 2008, 16:26 »

Men det kommer ikke til å skje. Grunnen til dette er at Keegan ønsker å bruke de med mest premier league erfaring. Så det blir nok samme laget som mot liverpool bare at smith spiller spiss og Barton kommer inn for zoggy. Mulig zoggy spiller venstreback til og med. Vent å se!

Frykter faktisk at du har helt rett her. Mer som 95 % sikker. Helt feil etter min mening, men.

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55
« Svar #33 på: 10. Mars 2008, 16:26 »
Tapte vi ikke 5-1 mot birmingham sist vi møttes på st. James park?

Det var vell ein cup-kamp i fjor
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Abel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 511
    • Vis profil
Sv: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55
« Svar #34 på: 10. Mars 2008, 16:48 »
Harper
Beye-Taylor-Faye-Enrique
Milner-Butt-Barton-N`Zogbia
Owen-Martins

Butt og Barton velges sentralt fordi jeg tror de har store sjanser for å vinne midtbanen, dette blir en fysisk match vi må være villig til å ta.
an sparker ikke Bobby Robson??

Duck

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 180
    • Vis profil
Sv: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55
« Svar #35 på: 10. Mars 2008, 18:49 »
Som vi alle vet.. bortekamp = tap. Ikke noe å tenke på

Harper
Beye - Faye - Taylor - Enrique
Zog/Milner - Emre/Geremi - Butt - Duff
Martins - Owen

Stikkordet her er dverg. Ingen av spillerene ovenfor back 4 er over 1.50. Løpe igjennom bena på de store stygge Birmingham spillerene... Skulle gjerne sett Faye på DM fremfor håpløse Butt, men Cacapa/Taylor paret sammen er som å skyte seg selv i beinet med en avsagd hagle på kloss hold. Denne midtbanen er ikke rare greiene, men det kan i det minste finnes et ørlite håp om at 1-2 av de kan sende ballen i retning motspiller et par ganger iløpet av matchen. Owen/Martins funker sannsynligvis ikke, men jeg har hvertfall lyst til å se det forsøkt.

Når alt dette er sagt, tipper jeg vi kommer til å få se Hotlips(Smith) og Butt gjenforent på midtbanen, med Geremi på høyrekant og Duff på venstre. Zog nede på venstreback. Så spørs det om Keegan er fullstendig gærn og kliner til med 2 spisser eller om vi skal ha noe liknende dritt som vi hadde mot LFC. Om det er tilfelle får vi nok se den brilijante midtbanejuvelen vår Joey Barton løpende rundt som en hodeløs kylling i 90 dyrbare minutter han med større hell kunne anvendt til å banke opp tilfeldige forbipasserende utenfor Burger King.

Resultat : 3-1 Birmingham. Hvor målet vårt skal komme fra må du ikke spørre meg om, men jeg føler meg optmistisk av en eller annen grunn.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55
« Svar #36 på: 10. Mars 2008, 21:31 »
Tapte vi ikke 5-1 mot birmingham sist vi møttes på st. James park?
Sist vi møtte Birmingham på SJP vant vi 2-1, takket være at Beye stanget inn en corner på overtid. Det var vel siste gang vi hadde noe som kan kalles flaks.

5-1 har jeg "glemt", og har ingen planer om å huske det med det første.

Dette kan forøvrig være en fin kamp for Cacapa. Vi vil neppe bli presset like høyt, og vi vil kunne ha muligheten til å spille oss ut bakfra. Da kommer Cacapa til nytte.

Faya-Cacapa i midtforsvaret og Geremi-Zog, evt. Butt-Zog sentralt på midten høres ut som en god idé. Og Martins og Owen skal selvsagt starte på topp. Resten av laget skjønner alle.
« Siste redigering: 10. Mars 2008, 21:35 av Joakim »
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Tor Ingar

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 122
    • Vis profil
Sv: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55
« Svar #37 på: 10. Mars 2008, 21:34 »
fy f... og dette blir nervepirrende. men i realiteten så lenge butt, smith og owen spiller så går det i retning tap. grunnen er enkel:
Butt spiller med hjertet i manju
Smith drømmer om den gangen han var ung og lovende i Leeds
Owen vet han ikke klarer å score, men gir igrunn ganske enkelt faen da han tjener fett alikevel

nei vi får bare satse på at bolton taper resten av kampene sammen med fulham. da er 16plassen reddet

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55
« Svar #38 på: 10. Mars 2008, 22:41 »
Tapte vi ikke 5-1 mot birmingham sist vi møttes på st. James park?
Sist vi møtte Birmingham på SJP vant vi 2-1, takket være at Beye stanget inn en corner på overtid. Det var vel siste gang vi hadde noe som kan kalles flaks.

5-1 har jeg "glemt", og har ingen planer om å huske det med det første.

Dette kan forøvrig være en fin kamp for Cacapa. Vi vil neppe bli presset like høyt, og vi vil kunne ha muligheten til å spille oss ut bakfra. Da kommer Cacapa til nytte.

Faya-Cacapa i midtforsvaret og Geremi-Zog, evt. Butt-Zog sentralt på midten høres ut som en god idé. Og Martins og Owen skal selvsagt starte på topp. Resten av laget skjønner alle.

Enig i at Faye og Caçapa bør få muligheten sammen i midtforsvaret. Jeg klarer ikke helt å se hva som gjør Taylor til selvskreven bak der om dagen og tror ikke han ville hatt vondt av å bli benket.

Tror jeg ville foretrukket følgende lag mot Birmingham:

Harper
Beye - Faye - Caçapa - José Enrique
Milner - Smith - N'Zogbia - Duff
Owen - Martins

Her er Smith tiltenkt den deffansive sliterrollen på midten. Han skal krige Birminghams midtbanespillere sønder og sammen og akkurat idet Smiths hode er rødglødende under det hvite håret og alle i blått og hvit hater ham skal han byttes ut rett før han blir utvist. Få inn enten Butt eller Geremi til å overta og stabilisere midtbanen. N'Zogbia får jobben med å være den kreative sjelen på midtbanen vår, godt hjulpet av våre to livelige vinger. Disse tre, sammen med backene våre bør kunne fore Martins og Owen med noe ammunisjon på topp. Carroll eller Viduka kan komme inn som stor sterk spiss og fungere som Plan B i tilfelle vi skulle trenge en. Laget trener sårt, mer enn noen gang, en posetiv opplevelse, og jeg mener dette er en ypperlig anledning.

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55
« Svar #39 på: 10. Mars 2008, 22:47 »
Harper

Beye-Faye-Cacapa-Enrique

Milner-Geremi-Barton-N'Zogbia

Martins-Viduka


Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55
« Svar #40 på: 10. Mars 2008, 22:50 »
Ser ikke helt hvorfor vi skal sette ut Owen når han er den som i vinter har vært nærmest å kunne kalles målfarlig av spissene våre (ettersom det er han som er sist på ballen på flesteparten av sjansene våre). Spesielt ikke i en kamp hvor vi VIRKELIG trenger mål. Når han i tillegg er lagets kaptein, så blir det enda mer uforståelig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55
« Svar #41 på: 10. Mars 2008, 23:01 »
Vi trenger nytt blod og forandringar. Eg er ikkje særlig fornøgd med måten vi har opptrådt på i det siste. Dessuten trur eg Martins-Viduka kan fungere bra på topp. Uansett noko må endrast, det har ikkje akkurat rent inn med mål i det siste som eg har fått med meg, med unntak av eget mål.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55
« Svar #42 på: 10. Mars 2008, 23:05 »
Syns hovedsaklig det er parterneren til Owen, samt lenger bakover på banen endringene trenger å gjøres, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55
« Svar #43 på: 10. Mars 2008, 23:09 »
Av det jeg har sett av Viduka-Martins tidligere denne sesongen, er jeg usikker på hvor godt de vil fungere sammen. Viduka som tilrettelegger forventer nærmest at makkeren har startet nøyaktig riktig løp FØR han slår den geniale pasningen inn bak forsvaret. Martins starter ALDRI på de løpene før han ser at pasningen går. Med Owen på banen kan vi være sikker på at løpet kommer FØR pasningen, med Martins på banen kommer pasningen før løpet.

Viduka trenger en fotballsmart makker. Martins trenger en makker som kan score de "kjedelige" målene.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Arnebleie

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 65
    • Vis profil
Sv: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55
« Svar #44 på: 10. Mars 2008, 23:20 »
Er det bare meg eller våknet ikke vi litt mot L'poo når Martins kom inn? Det kan være pga Gerrard og Torres gikk ut, men vi skapte hvertfall 1-2 sjanser.
Zog har bare vært rævva siden han sa han ville vekk. Butt og Smith gidd jeg ikke uttale meg om, enkelt og greit fordi halvparten her inne er enig med meg og halvparten er totalt uenig. Duff kommer aldri til å bli den samme som i Chelski og han bør benkes etter min mening.

Jeg er for å la unggutter som Edgar og Carroll slippe til. De har hvertfall 110% innsats.