20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55  (Lest 54892 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55
« Svar #15 på: 09. Mars 2008, 22:34 »
Faen hvor bra det blir når man kan ha 7 innbyttere fra 08/09 sesongen.
Tipper det blir like bra som jeg opplever det på FM ;)
Kan ta med en del rutinerte spillere, og talenter. Alt ettersom hvordan kampen utfolder seg, bruker man de man må bruke. Får fler strenger å spille på, og dermed utnytte laget bedre :)

Mot Birmingham vinner vi. 3-1 tror jeg.
Laget til Fredrik ser meget bra ut. Blir spennende. Vinner vi, er vi bortimot sikre tror jeg. Spurs, Pompey og Chelsea kampene kan vi drite i å få poeng i, så det er disse kampene her (birmingham, sunderland osv) vi er nødt til å skaffe poeng fra!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55
« Svar #16 på: 09. Mars 2008, 23:21 »
Irriterer meg en del over dette med å sette de (antatt) beste spillerne på benken gang på gang, til fordel for Smith og Butt. Men etter at Keegan gjør akkurat det samme som Sam, så må det jo nesten være noe i det. Ett eller annet som gjør at de fortjener plassen? Spesielt siden verken Smith eller Butt står for den fotballen Keegan spiller engang (som jeg har fått inntrykket av).

Enkelte ganger er det ikke nødvendig å skrive noe fordi andre allerede har formulert det bedre. Dette er et av de tilfellene.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55
« Svar #17 på: 09. Mars 2008, 23:40 »
Radar: Har du hørt noe nytt ang. Emre? Har du evt. mulighet til å forhøre deg litt rundt ang. hans situasjon og om han blir klar til denne matchen?

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55
« Svar #18 på: 10. Mars 2008, 00:42 »
Det verste er at Martins kommer til å slite benk i denne kampen også, til fordel for den udugelige Alan Smith. Og la oss be til høyere mler makter om at Emre spiller denne kampen. Han er dødsviktig.

Det har aldri slått deg at det mest sannsynlig er en grunn til at Emre sitter på benken under alle managerne vi har?

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55
« Svar #19 på: 10. Mars 2008, 02:14 »
Det verste er at Martins kommer til å slite benk i denne kampen også, til fordel for den udugelige Alan Smith. Og la oss be til høyere mler makter om at Emre spiller denne kampen. Han er dødsviktig.

Det har aldri slått deg at det mest sannsynlig er en grunn til at Emre sitter på benken under alle managerne vi har?

Alle ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55
« Svar #20 på: 10. Mars 2008, 02:22 »
Emre er vel en del opphypa. Han har ihvertfall ikke bidratt i nærheten med så mye i sin Newcastle-karriere som det Butt har for denne klubben. DET er et ubestridt faktum, selv om Fredrik blindt kommer til å lukke øynene for det og la vær å innse det. Det må en bare regne med.
MEN, det betyr ikke at jeg ikke heller vil se Emre enn Butt. Jeg ser mye heller en sentral midtbane komponert av Geremi og Emre enn Butt og Smith. Ikke fordi Butt og Smith er udugelig, for det er piss, men fordi de ikke passer sammen. Faktisk tror jeg Butt og Emre er et fint par. Det har de forsåvidt bevist under Roeder at de dugde meget bra sammen på midten, FORDI DE KOMPLEMENTERTE hverandre.
Butt og Smudge er to like midtbanespillere. Løpskraft til tusen, taklingskraft til tusen, men de skal ikke fordele ballene. At de to spilte sammen på midten mot LFC, og ikke Zog istedet for Smith er ikke noen av deres feil, det er King Kevs feil.
Når det er sagt, Butt var blant våre bedre mot LFC. Tør vedde på at han hadde blant de beste pasningsfullføringsprosentene på vårt lag.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55
« Svar #21 på: 10. Mars 2008, 07:42 »
Dette er ein 6-poenger som vi MÅ vinne
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

amt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 765
    • Vis profil
Sv: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55
« Svar #22 på: 10. Mars 2008, 08:35 »
Tapte vi ikke 5-1 mot birmingham sist vi møttes på st. James park?
Andreas Martins

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55
« Svar #23 på: 10. Mars 2008, 09:03 »
Kunne tenkt meg denne lagoppstillingen.

Harper
Beye-Cacapa-Taylor-Enrique
Geremi-Smith-Faye-Duff
Martins-Owen

Valgt å ta ut N'Zogbia siden han har yttret ønske om å dra og har hatt en formsvikt i det siste, som også resten av laget har hatt. Får vi det første målet kan vi få vår føprste seier, håper på 4 poeng de neste 2 kampene, helst 6.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55
« Svar #24 på: 10. Mars 2008, 09:41 »
Viktig kamp, definitivt en 6-poenger. Det samme er kampen etter mot Sunderland. Klarer vi å spille som vi gjorde mot Blackburn i de to kampene får vi 6 poeng. Det er jeg rimelig sikker på. I tillegg klarer vi nok 3 poeng mot Fulham (ene og alene for at jeg sitter ringside) ;D.
Tror vi kan få se både Emre og Martins/Viduka fra start i denne kampen. KK var temmelig krass i sin kritikk av laget som helhet etter L'PoOIL tapet. Innsatsen var for dårlig, og det bør få konsekvenser for enkelte spillere. Nå tror jeg ikke det er Butt og Smith som må vike plassen for de som kommer inn, men heller Enrique/Zog og Milner. Bare en magefølelse jeg har ut fra sånn som jeg tror Keegan og McDermott tenker. Begge var hardtarbeidende spillere i sin karriere, og derfor liker de slike spillere. I allefall er det jeg tror er årsaken til at Butt og Smith spiller. Begge går til så det lukter svidd i taklingene, selv om det ikke nødvendigvis gagner laget bestandig. MEN KK har også etterlyst kreativitet på midtbanen og har vel uttalt at Emre er en type spiller som kan åpne opp forsvar. Faktisk en av de eneste vi har på laget. Barton er nok også høyaktuell til en plass i startoppstillingen.

Tipper vi stiller med følgende lag:

Harper; Beye - Taylor - Faye - Enrique/N'Zogbia; Milner - Butt - Barton - Duff; Owen - Viduka/Smith/Martins

Ellers har KK mange å velge mellom til denne kampen.
Diarra, Emre, Barton, Viduka, Martins er nok alle potensielle til å få starte kampen -  men tror at maks 2 av de klarer å komme seg inn på laget fra start.

amt

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 765
    • Vis profil
Sv: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55
« Svar #25 på: 10. Mars 2008, 09:46 »
Kunne tenkt meg denne lagoppstillingen.

Harper
Beye-Cacapa-Taylor-Enrique
Geremi-Smith-Faye-Duff
Martins-Owen

Valgt å ta ut N'Zogbia siden han har yttret ønske om å dra og har hatt en formsvikt i det siste, som også resten av laget har hatt. Får vi det første målet kan vi få vår føprste seier, håper på 4 poeng de neste 2 kampene, helst 6.


Ikke helt enig. Går for denne:
Harper
Beye Cacapa Faye Enrique
Milner Barton Geremi Duff
Martins Owen

Men det kommer ikke til å skje. Grunnen til dette er at Keegan ønsker å bruke de med mest premier league erfaring. Så det blir nok samme laget som mot liverpool bare at smith spiller spiss og Barton kommer inn for zoggy. Mulig zoggy spiller venstreback til og med. Vent å se!
Andreas Martins

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55
« Svar #26 på: 10. Mars 2008, 10:17 »
Når det er sagt, Butt var blant våre bedre mot LFC. Tør vedde på at han hadde blant de beste pasningsfullføringsprosentene på vårt lag.

Dette er feil. Det var et tidspunkt i kampen hvor han hadde 5, 6 horrible pasningsfeil på rad. Han prøver alltid på ting han ikke er i stand til å utføre.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55
« Svar #27 på: 10. Mars 2008, 11:56 »
Harper; Beye - Taylor - Cacapa - Enrique; Milner - Faye - Emre - N`Zogbia; Owen - Martins

er oppskriften

Benk: Forster, Geremi, Carroll, Duff, Barton
Tribune: Södergren, Lua Lua, Zamblera, Baheng, Tozer

Er det noen jeg har glemt?




Du har vel glemt Butt og Smith, men det er vel meningen :P . Syntes også dette er et bra lag, dog vet man vel ikke hvordan matchformen til Emre. Hvis han er klar til kamp er han absolutt et alternativ.

Visst faen var det meningen ;) At jeg tar med ungguttene på tribunen er kun for å understreke at Butt og Smith ikke fortjener å sitte på tribunen en gang.
Det er en evig gåte for meg, hvordan disse to lavkvalitetsspillerne får gjentatte sjanser i førsteelleveren. Går klippekortet aldri tomt? Enten må de gjøre noe helt utenomjordisk og ekstraordinært på treningene(hva i svarte satan det skulle være har jeg og vil jeg aldri ha noen formening om) eller så har også Keegan noe i mot spillere som Emre og Martins. Det hele har gjennom en lang periode utviklet seg til å bli noe ekstremt tragikomisk.

Utenforstående folk som støtter andre lag i Premier League, andre lag i Europa og i det hele tatt folk med vett i skallen vet at Emre og Martins er blant lagets beste spillere, uten tvil faktisk. Men hvorfor, si meg hvorfor i alle dager Kevin Keegan og Sam Allardyce ikke ser dette? Hvorfor får Butt og Smith fornyet tillit etter gjentatte forkastelige opptredener? Enhver mann i samme posisjon som KK og SA ville jo byttet dem ut etter horrible kamper.

Jeg er jævlig lei av å repetere og sitere meg selv gang etter gang, kamp etter kamp, uke etter uke, men dette jævelskapet vil jo aldri ta slutt. Det vil ingen ende ta. Hver uke har jeg forhåpninger om at kanskje har KK endelig sett at Butt og Smith må vrakes, kanskje har det endelig gått opp for ham, men det skjer faen meg aldri. Jeg vil gremmes og gjemmes når Man Utds største avfall jogger/spaserer ut på banen som om alt var fryd og gammen. Helvete, se til å få opp øynene nå Kevin!

Gløymt Viduka. Er jo lika utruleg at han ikkje er med som at Emre ikkje er det. Viduka bør minst vera på benken. Emre bør få sjansen (igjen, bør snart ta den) med enten Geremi eller Butt. Skeptisk til at Enrique skal få spela, synd å sei det men han duge ikkje per dags dato.

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Sv: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55
« Svar #28 på: 10. Mars 2008, 13:10 »
Tapte vi ikke 5-1 mot birmingham sist vi møttes på st. James park?

Nope. Slo dem 2-1 hjemme i november/desember. Lå under 0-1, men Oba og Beye snudde kampen :)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: 17/3: Birmingham - Newcastle [C+] 20.55
« Svar #29 på: 10. Mars 2008, 14:07 »
Kunne tenkt meg denne lagoppstillingen.

Harper
Beye-Cacapa-Taylor-Enrique
Geremi-Smith-Faye-Duff
Martins-Owen

Valgt å ta ut N'Zogbia siden han har yttret ønske om å dra og har hatt en formsvikt i det siste, som også resten av laget har hatt. Får vi det første målet kan vi få vår føprste seier, håper på 4 poeng de neste 2 kampene, helst 6.



Skal vi takle ballen frem til sjansene? :P
Harps
Beye-Cacapa-Faye-Enrique
Milner-Geremi-Zog-Duff
Owen-Martins
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida