20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Klubbfotball rundt i verden.  (Lest 160171 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #930 på: 03. Sep. 2015, 06:01 »
Er det noen klubber jeg vil se opp for er det Shaktar. Enormt godt lag, og får stadig nye spennende spillere. Selger de ofte dyrt og henter nye spennende spillere.. Det samme med Porto som er verdens råeste på å finne kommende stjerner, og selge dem dyrt, og hente nye stjerner. Har vel en milliard netto pluss de seneste årene, og et meget sterkt lag.

Basel er spennende. Sveits er geniale på utvikle talenter og Basel er Sveits sitt store lag, og kan fort overraske..

Benfica er jeg også spent på, vant såvidt jeg vet ligan foran Porto noe som er meget sterkt,,, og pleier gå langt i europaliga,,,

Så har vi muligens PSV eller et annet Nederlandsk lag som er gode på å få frem stjerner som man aldri kan avskrive...

Spesielt Shaktar og Porto vil jeg si er store utfordrere til å vinne CL...

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #931 på: 03. Sep. 2015, 20:25 »
Shaktar kommer ikke forbi gruppespillet....

Du leste det her først!
No fate but what you make

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #932 på: 11. Sep. 2015, 05:15 »
Tror nok ikke du er den første som tipper psg og real videre...............

Poenget mitt er at Shaktar har et meget sterkt lag, og er et av lagene som kan overraske. Hvis et av lagene utenfor england, spania og de store nasjonene skulle ha mulighet til å hevde seg.  Naturligvis er de ikke noen favoritt... Da vil jeg si Barcelona, Bayern og Real først og fremst...  Basel, med sveits sin enorme talentsatsning, muligens Ajax/PSV og Benfica/Porto er også lag som klarer skrape sammen en haug solide spillere, og også utvikle egne. Vet sjelden alt om disse lagene, men det er alltid noen spillere som markerer seg, som vi ikke hadde hørt om tidligere...

Naturlige favoritter er jo City, Arsenal, Manu, Chelsea, Real, Barca Bayern, PSG og muligens Juve,,  men bak disse ser jeg kun på de overnevnte lagene som utfordrere... Nivået på de andre lagene er ikke spessielt mye å skryte av...

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #933 på: 11. Sep. 2015, 11:55 »
Shaktar har vel solgt to av sine beste spillere denne sommeren også, så de skal nok få det tøft i CL, men du skal ikke se bort i fra at de vinner Europa League.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7625
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #934 på: 12. Nov. 2015, 04:04 »
Michu klar for spansk 4. div lag..

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #935 på: 23. Nov. 2015, 23:51 »
http://www.nycfc.com/post/2015/11/09/patrick-vieira-appointed-new-york-city-fc-head-coach

Spennende å se hva han får til der, spesielt siden han ble hardt linket til oss i sommer.
No fate but what you make

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #936 på: 01. Feb. 2016, 20:19 »
Colin Kazim-Richards klar for Celtic.... Mener å huske han var en bra spiller på tidlige versjoner av FM?
No fate but what you make

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #937 på: 02. Feb. 2016, 08:22 »
Var også en av spillerne Alan Pardew ønsket å hente til klubben vår.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #938 på: 04. Feb. 2016, 07:28 »


Fnis.
Nei.

Rudi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #939 på: 04. Feb. 2016, 12:00 »
Faaaake.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #940 på: 16. Mai 2016, 13:10 »


Noen som kan feire.

Rart å se den stemninga der, når det da faktisk er temmelig dødt på stadion under kamp. Folk klapper og roper seff, men lite av det trøkket og synginga man finner på engelske og ikke minst tyske kamper.
No fate but what you make

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #941 på: 18. Mai 2016, 23:04 »
http://www.skysports.com/football/liverpool-vs-sevilla/355015

Grinende Liverpoolsupportere og spillere, fint syn! Grattis til Sevilla og en av våre tidligere transfer targets vi ikke ville betale markedspris for, Kevin Gameiro. Vært en god spiller for Sevilla i 3 år nå.
No fate but what you make

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #942 på: 19. Mai 2016, 00:39 »
Om jeg husker rett så var det ikke det som var grunnen til at vi ikke fikk Gameiro. Mener han ville spille i Europa, og gikk til PSG som akkurat begynte å bli spennende.

Leser et gammelt intervju der han sier at han elsker spansk fotball og ville spille i den ligaen samt at han ville spille i Europa. Med unntak av de tre store i Spania kan vi vel si han har havnet på rett sted i så måte.  :D
« Siste redigering: 19. Mai 2016, 07:07 av Hughie »

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Klubbfotball rundt i verden.
« Svar #943 på: 19. Mai 2016, 19:42 »
Da er Aston Villa offisielt kinesisk (forutsatt de rette instanser godkjenner dealen)  :P

Ny eier lover mye penger til transfers, skal bli toppklubb igjen, blah, blah, blah.....  Får vi se om det er skryte på seg prat eller seriøst?
« Siste redigering: 19. Mai 2016, 19:44 av Geordie »
No fate but what you make

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
No fate but what you make