20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Overgangsvinduet sommeren 2020  (Lest 24244 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #60 på: 26. Aug. 2020, 07:32 »
Vi har henta Hendrick. Erketypisk Ashley-signing. Ekstremt kjedelig.

Dette er ikke en signering som får meg til å juble, men det er samtidig liksom helt greit.
Det argumenteres med at dette ble sett på som en bedre løsning enn å kjøpe Bentaleb siden Hendrick er gratis. Og den kan jeg faktisk kjøpe. Spiss og venstreback er viktigere, og Bentaleb hadde angivelig kostet £8 mil, hvilket estimerer seg til ca. en tredjedel av klubbens overgangsbudsjett, hvis vi skal tro på rapportene. Ut ifra det lille jeg har sett så har ikke Bentaleb vært så god, så en 28 åring med erfaring fra PL på free transfer er kanskje ikke så gærnt? I alle fall ikke hvis det betyr at det frigjøres midler som kan brukes på en spiss.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2138
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #61 på: 26. Aug. 2020, 08:09 »
Regner med at vi låner 3 spillere.

Kanskje vi får inn en spiller vi betaler overgangssum for.

Fra nettavisen:
Newcastle låner Holding?
Newcastle ønsker seg Rob Holding, og Arsenal skal være villig til å låne ut midtstopperen. Det skriver The Daily Mail.
« Siste redigering: 26. Aug. 2020, 08:12 av oyvind »
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #62 på: 26. Aug. 2020, 08:32 »
Neida, det er liksom akkurat det det er. Helt ok, og en av mange middelmådige PL-spillere som gjør at vi kan fortsette være et slitelag som holder seg trygt i midt på nedre halvdel. Vi tar ingen voldsomme nye steg med en slik signering.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #63 på: 26. Aug. 2020, 10:28 »
Nope, det beste man kan håpe på er at Hendrick gratis over Bentaleb til £8 mil. fører til at det er £8 mil. mer som kan brukes på en spiss som kan løfte laget litt.
Føler jo uansett ikke at å signere Bentaleb permanent ville løftet klubben nevneverdig heller...

Ser Leeds sikrer seg Rodrigo fra Valencia, og svir over 20 mil. euro på en spiss, sånn til sammenligning...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #64 på: 26. Aug. 2020, 12:44 »
Nei. Jeg vil vel helst ikke ha verken Bentaleb eller Hendrick, men foretrekker helt klart sistnevnte etter Bentabels elendige utlån til oss. Og vi må vel stikke fingern i jorda og innse at dette er ambisjonen vår under Ashley. Middelmådig manager, middelmådige spillere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #65 på: 06. Sep. 2020, 11:00 »
Kommer nå Wilson, Fraser og Lewis må jeg si jeg blir meget positivt overrasket!

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #66 på: 06. Sep. 2020, 20:49 »
Kommer nå Wilson, Fraser og Lewis må jeg si jeg blir meget positivt overrasket!

For en klubb som kjemper for å unngå nedrykk ja.

Når man ser på dem vi burde kjempe mot, Everton osv så er det rimelig stusselige saker.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #67 på: 06. Sep. 2020, 21:49 »
Seff, men vi er jo utvilsomt en klubb som kjemper for å unngå nedrykk😎

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #68 på: 06. Sep. 2020, 23:38 »
Ikke helt enige med dere der. Wilson, fraser, Lewis er alle spillere som vil forsterke oss. Om vi får de 3 uten å miste noen vesentlig tror jeg vi skal kjempe om topp 10.
Starten til Bruce etter koronapausen syns jeg var positiv. Man kunne se laget spille litt mer front foot og faktisk se bedring i spillet til Bruce.

Ettersom det ikke ble oppkjøp gikk jeg i bunnen, og tenkte egentlig holde meg langt unna Newcastle helt til det ble endring i ledelsen. Men etter å fått detlitt på avstand og fått servert gode transfer muligheter av skysports er jeg faktisk mer positiv enn på lenge. Vil faktisk strekke meg til at dette kan bli vårt beste transfervindu siden Ba,cabaye og gutta kom inn døren.

Wilson er en mann som fort kan putte 12-15 mål, Almiron og maxi kan ta nok et steg I år og fraser er helt konge om han finner tilbake til formen han hadde for et par sesonger siden.

Syns vi faktisk lukter mål her.Og målfarlige har vi ikke vært på årevis!
« Siste redigering: 06. Sep. 2020, 23:40 av TooN »

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #69 på: 07. Sep. 2020, 06:58 »
Enig i det du skriver om Wilson Toon. Det var flere store klubber som var ute etter ham før han fikk skadeproblemene. Som du skriver, om han finner tilbake til gammel form, mener jeg dette vil være en soleklar forsterkning for oss.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #70 på: 07. Sep. 2020, 10:56 »
Det samme kan også sies om Fraser...

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #71 på: 07. Sep. 2020, 12:33 »
Da er wilson i boks. 🍾🍾🍾

Jeg har sett bilde av at han blir tatt bilde av på st.james i drakta. Så er nok bare få minutter til det bilde kommer ut🍾

Signert en 4 års avtale 👍

Tar draktnummer 9. 👍
« Siste redigering: 07. Sep. 2020, 14:06 av TooN »

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #72 på: 07. Sep. 2020, 19:22 »
En særdeles god dag å være Newcastle supporter. To meget gode forsterkninger. Tallene dere sammen i 2018/2019 sesongen er jo helt vanvittig. Gleder meg til å se de sammen med maxi og Almiron.

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #73 på: 07. Sep. 2020, 19:30 »
Selv om jeg fortsatt er sterkt deprimert etter nok ett fake over drama, så kommer det nå en liten opptur. Vi signerer to gode spillere som vil forsterke laget, gitt situasjonen vi har havnet i er dette langt over hva som kan forventes av ashley & co.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Overgangsvinduet sommeren 2020
« Svar #74 på: 07. Sep. 2020, 21:04 »
Fornuftige kjøp dette vinduet. Hadde bare vært så mye bedre om vi hadde hatt en annen manager enn Steve Bruce. Det er ikke noe håp eller framtid med han.