20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Verdensstjerne til St.James Park  (Lest 39317 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Verdensstjerne til St.James Park
« Svar #150 på: 09. Juli 2007, 21:06 »
Enig Asbjørn. Er dette jeg prøver å få frem! Vi er ikke Chelsea, forandringene vil ikke bli enorme, men vi beveger oss i riktig retning.

Jepp, og Mort sa at det ikke vil bli noen rask løsning. Det som bekymret han mest for øyeblikket var gjelda til klubben som var altfor stor. Kommer sikkert et par spillere som vil koste noen millioner pund, men at vi kommer til å hente spillere for £50 millioner , og i tillegg betale skyhøye lønninger har jeg ikke noe tro på.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 09. Juli 2007, 21:09 »
hehehe.. seff er new rikere nå enn hva vi var under souness. Og seff er vi ikke chelsea, men vi er chelsea junior. Aldri vært mer penger i newcastle enn hva det er nå. Og dere vet godt hva som er vanlig for newcastle og bruke i et vindu. Tror det blir rekord summer brukt i år.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 09. Juli 2007, 21:18 »
hehehe.. seff er new rikere nå enn hva vi var under souness. Og seff er vi ikke chelsea, men vi er chelsea junior. Aldri vært mer penger i newcastle enn hva det er nå. Og dere vet godt hva som er vanlig for newcastle og bruke i et vindu. Tror det blir rekord summer brukt i år.

Med rekordsummer mener du?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 09. Juli 2007, 21:27 »
Vi er ikkje Chelsea endå i hvertfall, har vel berre brukt et par mill. Desse 50 millionane er heller ikkje offisielle tal.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 09. Juli 2007, 21:32 »
Vi er ikkje Chelsea endå i hvertfall, har vel berre brukt et par mill. Desse 50 millionane er heller ikkje offisielle tal.

Som Mort sa til The People. Det vil være galskap å gå ut med hvor mye Sam har til rådighet.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #155 på: 09. Juli 2007, 21:41 »
Dette er jo knallbra, prater vi Barzagli, Lucio eller Marquez nå? Men ingen av desse har bevist seg i PL. Micah Richards er drømmen, sammen med Brede og Bridge/Baines. Og desse "stjernene" kan vi også se etter...=)
Venter i spenning...

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #156 på: 09. Juli 2007, 21:44 »
Med Taylor og Richards har vi dei to beste stoppertalentene i england. Kan ha ein "promesing youngster" innpå til alle tider=)
Venter i spenning...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 09. Juli 2007, 22:32 »
Heller Richards til 20 millioner enn Deco til 20 for å si det sånn. Men jeg tror ikke vi kommer til å signere noen til over 10 millioner i sommer.. Tror heller Allardyce velger å hente flere spillere, i stedet for 2 veldig dyre, og det liker jeg veldig godt!

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 09. Juli 2007, 23:29 »
Jeg tror og er rimelig sikker vi henter minst en spiller til over 10 mill p.. kal love dere mike vil markere seg raskest mulig. Tipper vi får inn mange spillere i år og tipper 2 stjerner.. ala owen,martins.... tipper en midtstopper i verdensklasse og en off midtbane i verdensstjerne,da emre ikke holder mål. får nok pepper nå men jeg syns emre er så forbanna oppskrytt.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 09. Juli 2007, 23:34 »
Emre har det liksom i seg. Fantastisk teknikk og skudd. Men får det liksom ikkje til i Newcastle, men det kan endre seg om han held seg skadefri.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #160 på: 09. Juli 2007, 23:37 »
ja jøss,ikke noe som hadde vært bedre enn det. Han har potensiale ,men føler bare han ikke har innfridd. Syns han er grei backup. Der bør lista ligge skal vi utfordre europa lagene.

Jewlnufcfan

• Supersub
    • Vis profil
    • Hofstater at Deviantart.
« Svar #161 på: 09. Juli 2007, 23:38 »
Deco er da en fantastisk spiller folkens.
Han er teknisk smart, har et fantastisk overblikk, har en fantastisk pasningsfot\skuddfot og er kreativ\smart.
Men ja, han vil nok ikke slå til med det første, om vi får han til klubben.
England og Spania er to helt forskjellige "måter" å spille fotball på.

Han er veldig feig ja, men det er noe med den spanske ligaen som "tvinger" spillere til å gjøre sånt. Det er jo ikke kun Deco som faller lett der.

Men jeg har stor tro på Deco om han kommer, og tror han klarer å tilpasse seg PL.

Hadde Deco kommet til Newcastle hadde jeg rett og slett blir fantastisk glad, noe fordi han har vært en "personlig favorittspiller" i lang tid.
Ho?way the lads!

FC, FC, FC BAYERN!

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #162 på: 10. Juli 2007, 01:01 »
Om d er Ashley som bestemmer hvem som kommer inn, så blir d nok minst en stor spiller..ihvertfall en dyr en...Men d virker som Ashley vil ligge litt lavt i forhold til å styre laget, derfor blir d nok mest opp til Big Sam hvem han vil ha inn på laget.Dette synes jg bare er positivt i og med att d inntrykket jg hittils har fått av Sam er att han er veldig dyktig på å kjöpe rett spillere og ikke kaste bort masse penger på store NAVN..Så derfor tror jg att om Sam velger å bruke 10 mill £ eller mer på en spiller,så er d en spiller som er verdt pengene og ikke en som bare kommer til Newcastle for å heve en feit lönning og ikke gjöre jobben sin for laget...
Si gjerne imot om dere syns jg har feil, men enn så lenge er d ingenting som tyder på att den nye manageren vår kjöper spillere uten å tenke på lagets beste..

Panserfauzt

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #163 på: 10. Juli 2007, 01:43 »
Si gjerne imot om dere syns jg har feil, men enn så lenge er d ingenting som tyder på att den nye manageren vår kjöper spillere uten å tenke på lagets beste..

Nei jeg synest Sam har gjort kjempekjøp over hele fjøla, og jeg har inntrykk av at mannen vet hva han styrer med. Og Deco ser jeg gjerne komme til Newcastle, men ikke til enhver pris. 15-18 mill er greit for en 30 åring av hans kaliber. Da mangler vi bare forsterkinger på back plassene og vi er good to go:)
Roses are gay, violets are gayer, fuck this poem and listen to Slayer.

Fredrikken

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #164 på: 10. Juli 2007, 06:53 »
Dette gleder meg og jeg feiret igår og kommer til i dag også med å ha på meg drakta!
Det skjer mye positivt i klubben for tiden og mye stadig nye overraskelser som gleder meg mer og mer fra dag til dag

Ja takk! Kjøp Deco!  ;D