20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sommerens kjøp og salg  (Lest 314979 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Sommerens kjøp og salg
« Svar #1470 på: 15. Juli 2007, 09:04 »
News of the World linker "oss" til Barcelona stjernen og kansje verdens beste fotballspiller Ronaldinho!  :o
Men uansett er nok ikke dette noe vi bør forvente.... hehehe
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=47816

Heinze er vel heller litt mer sansynlig at vi får........ men jeg tviler også på dette.....
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=47806

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1471 på: 15. Juli 2007, 10:11 »
News of the World har lite å skrive på helgene ;D

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1472 på: 15. Juli 2007, 10:13 »
At de i det hele tatt gidder å bruke tid og plass på å skrive noe slik piss er bemerkelsesverdig. Lavmål fra en lavmåls "avis"... Men man kan kanskje ikke forvente annet fra en avis som skriver en "sjokk historie" om noen engelskmenn som har blitt bortført av romvesener annenhver uke.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1473 på: 15. Juli 2007, 10:54 »
Heinze er vel heller litt mer sansynlig at vi får........ men jeg tviler også på dette.....
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=47806

Trialfootball er vel ikke den mest pålitelige kilden, men jeg tror faktisk ikke Heinze er helt uoppnåelig. MænJu er nok ikke veldig lystne på å gjøre businiss med Liverpool, det har ikke skjedd siden midten på 60-tallet, Barca som var interessert er mer eller mindere ferdig med sommerhandelen og har allerede forsterket midtforsvaret med Gaby Milito og venstrebacken med Abidal. Juventus har sikret seg Andrade, og da har forhåpentligvis Ranieri fått den stopperen han vil ha. Real har allerede hentet Metzelder og Pepe (til den nette sum av ?30 mil!!!). De mangler muligens en venstreback, men jeg er i tvil om Heinze er god nok som back hos Los Merengues. I såfall tror jeg det blir et bomkjøp av Schuster.

Med andre ord har jeg en viss forhåpning om at ingen av disse 4 (Juve, Barca, Real og 'pool) henter Heinze, men det er mulig han fortsatt får mer fristende tilbud enn Newcastle utenom disse.

Tønsberg

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1474 på: 15. Juli 2007, 10:59 »
Tribalfootball kan være pålitelig dem,men den siden samler opp bare opp transferrykter fra alle slags avsier.Sanne og ikke sanne

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1476 på: 15. Juli 2007, 12:47 »

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1477 på: 15. Juli 2007, 13:33 »
Tror ikke vi er interesert nå lenger. hehe, viduka og crouch på topp er ikke det mest bevegelige:)   

Tviler egentli på at villa vil ha ham, de har jo carew,young,agbanhlahor og moore.  20mp er alt for dyrt etter min mening.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1478 på: 15. Juli 2007, 14:22 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,2483_2500106,00.html

Er Newcastle interessert i Crouch?
Var vel kansje egentlig News of the World som meldte om denne Crouch interessen til 20 millioner pund først tidligere idag!? Så har et par andre aviser/nettsteder hengt seg på.........

ALDRI i verden om jeg vil ha Crouch til NUFC, og for £20 millioner blir det hele nesten latterlig. Han er ikke verdt mer enn maks halvparten! LFC kjøpte han for £7 millioner, og han kan umulig ha steget £13 millioner i verdi når han stort sett og meget ofte ble plassert på benken og vraket til fordel for spisser som Bellamy og Kuyt!

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1479 på: 15. Juli 2007, 14:29 »
http://www.people.co.uk/sport/football/tm_headline=cannavaro-is-real-deal-for-mourinho&method=full&objectid=19458522&siteid=93463-name_page.html
Spennende å se om det er noe i denne artikkelen!
Cannavaro kan tilføre oss meget mye i sin rutine, og nærmest bli en slags læremester for våre yngre spillere! Han er gammel, men tipper han fremdeles har et par år igjen som toppspiller, og da håper jeg at det er "vi" og NUFC som vil få nytte av dette.  :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1480 på: 15. Juli 2007, 14:44 »
Fandens Chelski som stjal Tal, hold dere unna Cannavaro nå da! Ville vært helt ideelt å fått inn en klassestopper som Cannavaro. Faktisk en drøm!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1481 på: 15. Juli 2007, 15:11 »
Fandens Chelski som stjal Tal, hold dere unna Cannavaro nå da! Ville vært helt ideelt å fått inn en klassestopper som Cannavaro. Faktisk en drøm!

Vi vet jo godt at 33 år ikke er noen alder for en italiensk stopper. Han har minst to gode sesonger igjen i seg, og vil være en ideell læremester til våre egne unggutter Taylor, Huntington, Ramage og Edgar. Ikke at jeg helt ser for meg Cannavaro ved siden av Ramage, ikke er jeg sikker på at Big Sam klarer å lokke til seg en verdensmester heller, men det er jo umulig å vite. Det har vært snakket om Hyppiä og Campbell, men de blir jo for smågutter å regne mot Don Fabio.

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #1482 på: 15. Juli 2007, 17:07 »
Forstår egentlig ikke hvorfor Mourinho er intressert i enda en midtstopper..Han har Terry, Carvalho,Ben Haim og Alex...rekker ikke det eller?

Cannavaro hadde värt en knall signering og siden han ikke koster noe så blir det enda bedre..

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1483 på: 15. Juli 2007, 18:02 »
Forstår egentlig ikke hvorfor Mourinho er intressert i enda en midtstopper..Han har Terry, Carvalho,Ben Haim og Alex...rekker ikke det eller?

Håper Cannavaro begynner å bli litt redd for konkurranse om plassen på sine "eldre dager"

Grunnen, tror jeg, til at Mourinho melder sin interesse her er at dette er den type mulighet man simpelthen ikke lar gå fra seg. I tillegg kan det jo være ren taktikk for å hindre at han havner i en konkurrerende klubb.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1484 på: 15. Juli 2007, 18:03 »
Om Cannavaro også går til Chelsea blir det ikkje mykje speletid på han godeste Ben Haim. Til pass åt han.