20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Wigan - Newcastle 17 Mars  (Lest 5367 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Wigan - Newcastle 17 Mars
« Svar #15 på: 06. Mars 2013, 11:33 »
Om du ikke mottar billettene i det hele tatt, tror jeg det i utgangspunktet er relativt lite å gjøre. Såvidt jeg vet har ikke Box Office noen tracking på billetter som selges til bortekamper, altså legger de en mer eller mindre tilfeldig billett i en konvolutt og sender deg, uten å registrere hvilken billett det er. Hjemmelaget overlater salget til bortelaget, og har heller ikke noen tracking på hvilke kunder som sitter med hvilke plasser.

Men skulle billettene komme etter at du har reist, men innen kampen, tror jeg det holder at noen kan sende deg sifrene som står over strekkoden på billetten.

Har opplevd flere hjemmekamper tidligere at billetter ikke er kommet til Norge før etter kampene har vært spilt, sÃ¥ er en viss risiko  :koko:

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Wigan - Newcastle 17 Mars
« Svar #16 på: 06. Mars 2013, 11:57 »
Da er billetter bestilt og betalt, tusen takk til Aslak og Daniel for hjelp!  :feiring: :toon:

Billettene kommer i posten, hva gjør jeg hvis de ikke har kommet før vi drar til England? Holder det med Ã¥  vise betalingsbekreftelsen i Wigan? Hadde jo ikke tenkt meg innom Box Office i Newcastle pÃ¥ veien...  :P

Tenkte på det samme da jeg kjøpte billeter. Men har blitt fortalt at det bare er å vise kvitteringen. Men så kom billettene i posten etter 2 dager, så da var det problemet løst.

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Wigan - Newcastle 17 Mars
« Svar #17 på: 06. Mars 2013, 12:03 »
Var dette på hjemme- eller bortekamp, GMC? På hjemmekamper er det temmelig enkelt, akkurat som du sier. Men ikke sikker på at det er fullt så enkelt borte, med mindre du faktisk har fått bekreftet dette for bortekamper?

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Wigan - Newcastle 17 Mars
« Svar #18 på: 06. Mars 2013, 12:14 »
Var dette på hjemme- eller bortekamp, GMC? På hjemmekamper er det temmelig enkelt, akkurat som du sier. Men ikke sikker på at det er fullt så enkelt borte, med mindre du faktisk har fått bekreftet dette for bortekamper?

Det stemmer nok det du sier. Er nok vanskeligere å komme med en kvittering til en bortekamp enn en hjemmekamp. Får krysse fingrene og håpe de ikke bruker så langt tid over dammen.

John Marius

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 627
    • Vis profil
Sv: Wigan - Newcastle 17 Mars
« Svar #19 på: 06. Mars 2013, 12:19 »
Da lever jeg i hÃ¥pet! Drar ikke over før Fredag neste uke sÃ¥ hvis de er litt kjappe med Ã¥ sende de, sÃ¥ mÃ¥ det jo rekke fram..   :)

Aslak

  • NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • *****
  • Innlegg: 1739
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
Sv: Wigan - Newcastle 17 Mars
« Svar #20 på: 06. Mars 2013, 15:38 »
Da er billetter bestilt og betalt, tusen takk til Aslak og Daniel for hjelp!  :feiring: :toon:

Billettene kommer i posten, hva gjør jeg hvis de ikke har kommet før vi drar til England? Holder det med Ã¥  vise betalingsbekreftelsen i Wigan? Hadde jo ikke tenkt meg innom Box Office i Newcastle pÃ¥ veien...  :P
Null problem hvis ikke billettene skulle dukke opp. Det skjedde med meg før Spurs-kampen nå for noen uker siden. Jeg ringte inn til Box Office i Newcastle og fikk de til å kontakte Tottenhams Box Office. Så var det bare for meg å hente billetten utenfor WHL. Null stress :)
Godsangerâ„¢

                    Twitter: @BjerreP

John Marius

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 627
    • Vis profil
Sv: Wigan - Newcastle 17 Mars
« Svar #21 på: 06. Mars 2013, 15:55 »
Høres bra ut! :)

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Wigan - Newcastle 17 Mars
« Svar #22 på: 06. Mars 2013, 18:23 »
Da er billetter bestilt og betalt, tusen takk til Aslak og Daniel for hjelp!  :feiring: :toon:

Billettene kommer i posten, hva gjør jeg hvis de ikke har kommet før vi drar til England? Holder det med Ã¥  vise betalingsbekreftelsen i Wigan? Hadde jo ikke tenkt meg innom Box Office i Newcastle pÃ¥ veien...  :P
Null problem hvis ikke billettene skulle dukke opp. Det skjedde med meg før Spurs-kampen nå for noen uker siden. Jeg ringte inn til Box Office i Newcastle og fikk de til å kontakte Tottenhams Box Office. Så var det bare for meg å hente billetten utenfor WHL. Null stress :)

Nettopp!! Dette har jeg gjort flere ganger. Husk bare å kontakt dem senest dagen før kamp! Newcastle sender en bestilling nedover til hjemmelaget sitt billettkontor på billetter det skal lages kopier av, og hentes ved fremvisning av ID - kan være lurt å dra med seg passet sitt.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

John Marius

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 627
    • Vis profil
Sv: Wigan - Newcastle 17 Mars
« Svar #23 på: 06. Mars 2013, 18:42 »
Flott, takk for tips og svar :)

Gleder meg til første bortekamp med Toon Army! Vært på bortekamp tidligere, men da har jeg sittet med hjemmefansen.. Blir noe annet dette :)