20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hatem Ben Arfa  (Lest 330156 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #765 på: 19. Okt. 2011, 00:05 »
Selvom han ikke akkurat imponerte i den kampen, så er han utrolig sexy i den drakta  :wub:
Same old Shearer, always scoring!

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #766 på: 19. Okt. 2011, 02:18 »
Gjorde iallefall mer ut av seg de få minuttene han var på banen enn Bale gjorde gjennom hele kampen. BenArfa er snasen i den drakta ja..

Inuz

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 391
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #767 på: 19. Okt. 2011, 02:38 »
Man ser han er ganske rusten men han kommer seg tenker jeg. Med spilletid lykkes han sikkert mye oftere :) Morsomt og så han tør hvertfall.
Ba Ba Ba!!!

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7628
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #768 på: 19. Okt. 2011, 13:53 »
Han kom jo inn mot et ganske godt lag med raske spillere som ikke er lett å komme forbi. :)

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #769 på: 20. Okt. 2011, 08:43 »
"Ben Arfa is the most gifted of his generation".



Bør vel gi en god pekepinn på hvor stor HBA er i Frankrike, et land som produserer mange flere gode spillere enn f.eks UK.

 :drool:
« Siste redigering: 20. Okt. 2011, 08:46 av Thomas »

andyman

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1266
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #770 på: 20. Okt. 2011, 09:41 »
Olala! Saftig. :D

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #771 på: 20. Okt. 2011, 09:50 »
"Return of the Geniuses"

Bra tittel :)
Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #772 på: 20. Okt. 2011, 10:24 »
En fra NO som siterer videre fra artikkelen:

Sitat
Comparison with gourcuff
Gaël Danic (Player Valenciennes L1)
"I love Ben Arfa. I'm a fan. I sometimes watch the games just because he played Marseille. His only problem is its regularity. But I think in France, was on his back too. "
Jerome Rothen old player psg:
"Hatem is a genius. Hatem is a player capable of removing three or four guys. To win games, he is the one I take. "

Skulle nesten tro at Rothen har vært inne på dette forumet og lest mine kommentarer om ham  :wink:
Benzema er like gammel, skårer mål for Real, og er likevel ikke ansett som en spiller med HBAs potensiale. Bør egentlig si sitt..

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #773 på: 20. Okt. 2011, 11:59 »
Godt å se han prøve seg, men mistet ballen litt for ofte på de få minuttene han var på banen. Men skjønner at han vil vise seg frem og få opp selvtilliten.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #774 på: 20. Okt. 2011, 12:34 »
En fra NO som siterer videre fra artikkelen:

Sitat
Comparison with gourcuff
Gaël Danic (Player Valenciennes L1)
"I love Ben Arfa. I'm a fan. I sometimes watch the games just because he played Marseille. His only problem is its regularity. But I think in France, was on his back too. "
Jerome Rothen old player psg:
"Hatem is a genius. Hatem is a player capable of removing three or four guys. To win games, he is the one I take. "

Skulle nesten tro at Rothen har vært inne på dette forumet og lest mine kommentarer om ham  :wink:
Benzema er like gammel, skårer mål for Real, og er likevel ikke ansett som en spiller med HBAs potensiale. Bør egentlig si sitt..

Er dette egentlig en positiv ting? Om han er SÅ god, så drar han til sommeren allerede. Greit vi da får en fin slump med penger, men jeg vil heller ha en meget god Ben Arfa i klubben, enn å selge en ekstremt god Ben Arfa for 30mp.
Same old Shearer, always scoring!

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #775 på: 20. Okt. 2011, 12:49 »
Problemet er at han ikke er i nærheten av å være så god. Gutten har potensiale til å bli god, men har enda ikke fått det ut i en alder av 24(?). Hvor mange spillere med stort potensiale er det som aldri slår skikkelig igjennom? Det er ganske så mange.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #776 på: 20. Okt. 2011, 13:50 »
Sant. Du prater som om han er på lik linje med en slik spiller. Det er han åpenbart ikke - ellers ville han jo aldri havnet i klubben vår.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #777 på: 20. Okt. 2011, 14:55 »
En fra NO som siterer videre fra artikkelen:

Sitat
Comparison with gourcuff
Gaël Danic (Player Valenciennes L1)
"I love Ben Arfa. I'm a fan. I sometimes watch the games just because he played Marseille. His only problem is its regularity. But I think in France, was on his back too. "
Jerome Rothen old player psg:
"Hatem is a genius. Hatem is a player capable of removing three or four guys. To win games, he is the one I take. "

Skulle nesten tro at Rothen har vært inne på dette forumet og lest mine kommentarer om ham  :wink:
Benzema er like gammel, skårer mål for Real, og er likevel ikke ansett som en spiller med HBAs potensiale.
Bør egentlig si sitt..

Han har potensialet. Det gjenstår å få det ut. Stabilt øve tid. Og helst hjå oss då. Du lever i din eigen fantasiverden og slik du beskriv Hatem so har mi skaffa oss Zidane når han var på sitt beste og Hatem er på det nivået no per dags dato.  ::)

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #778 på: 20. Okt. 2011, 15:12 »
Jeg for min del er mer enn fornøyd om Ben Arfa får ut 80-90% av sitt potensiale. Det vil neppe være godt nok for Real Madrid og Barcelona, men det vil være mer enn bra nok for Newcastle.

Ben Arfa kan, på sin dag, dra av et halvt lag på et blunk og vips så er han i posisjon til å klistre ballen i krysset med en presisjon vi sjelden ser maken til. Om han gjør det i en av fem-seks kamper i Newcastle, så er det greit for meg om han er en helt ordinær PL-spiller i de fire-fem andre kampene. En ordinær PL-spiller med en nærteknikk som går langt utenpå de fleste offensive midtbanespillere i ligaen er helt greit for meg, så lenge han produserer ren magi en gang iblant.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #779 på: 20. Okt. 2011, 15:28 »
Ben Arfa kan, på sin dag, dra av et halvt lag på et blunk og vips så er han i posisjon til å klistre ballen i krysset med en presisjon vi sjelden ser maken til. Om han gjør det i en av fem-seks kamper i Newcastle, så er det greit for meg om han er en helt ordinær PL-spiller i de fire-fem andre kampene.
Så ren magi i form av dribleraid med stjernemål i krysset o.l. i ca. 50% av kampene (5-6 kamper av 9-11) er bare helt "greit"? :lol:

Neida, skjønner hvor du vil hen, og skal ikke ta deg på ordet for å si det slik. Underforstått av det du sier så er jeg enig i at det er et tveegget sverd det her.  :-\ Gjør han det for bra og presterer stabilt over tid, så mister vi han, noe jeg alldeles ikke er interessert i! Samtidig så vil vi jo at han skal storspille hver gang han kan, slik at vi nyter fruktene av det.

Jeg heller nok mot det siste, at han storspiller for oss så lenge han eventuelt er her, så får vi eventuelt se om vi klarer å holde på han da (tvilsomt?) eller at vi får en betydelig slump penger for han (trolig?). Synd han ikke er britisk i så tilfelle slik at vi kunne loppet Liverpool for 1/3 milliard til!  ::p