20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hatem Ben Arfa  (Lest 330132 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #675 på: 18. Sep. 2011, 20:20 »
Jeg anser fortsatt ikke Obertan som noen bedre PL-ving enn Routledge. Han har faktisk ikke bevist en dritt mer i mine øyne - og selv om han viser smålovende takter kommer det fortsatt ingenting produktivt ut av det. Offensivt syns jeg per nå at Obertan er vårt svakeste ledd i startoppstillingen. Slik jeg ser det er det jo bare Jonas av vingene våre som faktisk har bevist å være en god PL-ving sålangt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #676 på: 19. Sep. 2011, 17:36 »
Det viktigste er ikke om den eller den fortjener plassen mest, det viktigste er hva som vil være best for laget. Hvis Ba vil være bedre som ensom spiss enn Best, så skal Ba starte. Selv om det kanskje er litt "urettferdig" for Best. Poenget er at vi alltid må tenke på lagsammensetningen. Komplementære ferdigheter.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #677 på: 19. Sep. 2011, 21:40 »
Det viktigste er ikke om den eller den fortjener plassen mest, det viktigste er hva som vil være best for laget. Hvis Ba vil være bedre som ensom spiss enn Best, så skal Ba starte. Selv om det kanskje er litt "urettferdig" for Best. Poenget er at vi alltid må tenke på lagsammensetningen. Komplementære ferdigheter.

+1
Kan ikke henge oss opp i enkeltspillere på bekostning av det taktiske. Men jeg føler likevel at Best virkelig fortjener spilletid nå da.
« Siste redigering: 19. Sep. 2011, 21:51 av Hughie »

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #678 på: 19. Sep. 2011, 21:49 »
Er det sånn at mange andre spillere plutselig scorer mål om vi bytter ut Best. Greit nok at vi skal satse på laget, men Best har scora 3 av de 4 målene våre, laget må da være tjent med at han er på banen.

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #679 på: 19. Sep. 2011, 21:51 »
Jeg antar at han har overtatt Nolans rolle, og stjeler målene fra lagkameratene.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7628
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #680 på: 19. Sep. 2011, 21:51 »
Hva gjør Best så dårlig som alene spiss? Han kan da faktisk gjøre ting på egenhånd.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #681 på: 19. Sep. 2011, 21:51 »
Jeg antar at han har overtatt Nolans rolle, og stjeler målene fra lagkameratene.

 ;D

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #682 på: 19. Sep. 2011, 21:54 »
Er det sånn at mange andre spillere plutselig scorer mål om vi bytter ut Best. Greit nok at vi skal satse på laget, men Best har scora 3 av de 4 målene våre, laget må da være tjent med at han er på banen.

Kommer litt an på hvordan Pardew vil vi skal spille, men som jeg sier så synes jeg at Best fortjener å starte nå.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #683 på: 19. Sep. 2011, 22:41 »
Jeg antar at han har overtatt Nolans rolle, og stjeler målene fra lagkameratene.

Du aner ikke hvor mye jeg ler av den akkurat nå :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #684 på: 19. Sep. 2011, 22:43 »
Jeg antar at han har overtatt Nolans rolle, og stjeler målene fra lagkameratene.

 ;D

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #685 på: 19. Sep. 2011, 22:46 »
Sesongens sitat til no! haha! ;)
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #686 på: 20. Sep. 2011, 08:31 »
Jeg antar at han har overtatt Nolans rolle, og stjeler målene fra lagkameratene.

Hehe! Stjeler er kanskje ikke det rette ordet. Men Nolan gjorde sine medspillere dårligere. Cabaye på den andre side gjør sine medspillere bedre fordi han er i stand til å sette andre spillere opp i skåringsposisjoner. Eller ville dere fortsatt foretrukket Nolan foran Cabaye sentralt?

andyman

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1266
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #687 på: 20. Sep. 2011, 09:05 »
Cabaye foran Nolan anyday.  ;D

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #688 på: 20. Sep. 2011, 10:54 »
Er ingen som sier dette. Nolan gjorde ei heller sine medspillere dårlig - det er en idiotisk påstand. Det som er faktum er at vi måtte spille på andre måter - vi spilte etter Nolans styrker. Det gjorde oss dog til et mer målfarlig lag enn det vi har vært sålangt i år. Jeg hadde startet med både Nolan og Cabaye fremfor alle matchene Ameobi har starta i år - la meg si det slik.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Hatem Ben Arfa
« Svar #689 på: 20. Sep. 2011, 10:56 »
blir spennende å se hatem tilbake. Tviler på at han er like frisk som mot everton, gutten har ikke spilt fotball på lenge. Spørsmålet er om han har mistet hurtighet, og om han noengang vil bli like god igjen :)
If it has tits or wheels, count on problems!