20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 21.03 Newcastle - Arsenal  (Lest 3325 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torstein86

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 72
  • Torstein
    • Vis profil
21.03 Newcastle - Arsenal
« på: 05. Mars 2009, 14:41 »
Drar med enda en norsk Newcastle fan her i Leeds, samt ei Arsenal dame på kampen. Billettene er klare, oppe i stor svingen hvor syngingen er en del av kampen. Konge stemning.

Flere som skal på kampen? Shearer`s bar er plassen å møtes. Gi lyd om dere trenger hjelp til billetter, £ 29 ligger de på.
Som Toon Army 12th man får man kjøpt billettene 2 uker før andre. Anbefales, medlemsskap til halv pris nå. Kan også hjelpe dere om d bare er snakk om en kamp.

Bra kamp mot Scum nå sist, synd med 1-2 scoringen. Stemning!
« Siste redigering: 22. Mars 2009, 02:00 av torstein86 »
Torstein Vik Sundsfjord
Facebook gruppe "Newcastle Supportere avd. Bodo"

Kniksen

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 149
    • Vis profil
Sv: 21. mars Newcastle - Arsenal
« Svar #1 på: 05. Mars 2009, 18:09 »
jeg og en kamerat (liverpool supporter) skal over og se, Radar har vært så snill og fikset billetter! :) gleder meg!

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: 21. mars Newcastle - Arsenal
« Svar #2 på: 05. Mars 2009, 18:52 »
Mulig jeg også tar en tur ned til stadion den dagen. Får besøk av Svigerbror den helga som desverre er Arsenal-fan. Strawberrys synes jeg er bedre før kamp enn Shearers men det er smak og behag.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: 21. mars Newcastle - Arsenal
« Svar #3 på: 09. Mars 2009, 08:44 »
Mulig jeg også tar en tur ned til stadion den dagen. Får besøk av Svigerbror den helga som desverre er Arsenal-fan. Strawberrys synes jeg er bedre før kamp enn Shearers men det er smak og behag.

Hehe, kunne vært værre: Scumfan eller slandfan. Synes synd på castlesupporteren som var i canalpluss sitt studio for 2 uker siden. Til tross for at han har kjøpt avkommet castledrakter endte de opp med å bli scumsupportere. Fytterakkern, det hadde blitt hardt å svelge for meg altså.  :)

torstein86

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 72
  • Torstein
    • Vis profil
Sv: 21. mars Newcastle - Arsenal
« Svar #4 på: 10. Mars 2009, 16:32 »
En kompis sa d saa bra. Dersom dattera ble Scum fan skulle ho settes ut i skogen. Han sa dette mens dama satt like attmed. En albue kom som forventet i siden paa karen. Kostelig
Torstein Vik Sundsfjord
Facebook gruppe "Newcastle Supportere avd. Bodo"

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: 21. mars Newcastle - Arsenal
« Svar #5 på: 10. Mars 2009, 19:53 »
Bor til daglig med 2 Scum-supportere  :( ::)

MatsNorway93

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 86
    • Vis profil
Sv: 21. mars Newcastle - Arsenal
« Svar #6 på: 22. Mars 2009, 01:19 »
Kondulerer...  :P

torstein86

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 72
  • Torstein
    • Vis profil
Sv: 21. mars Newcastle - Arsenal
« Svar #7 på: 22. Mars 2009, 01:38 »
Tilbake i Leeds igjen. Hvem var å så kampen tilslutt? Bra referat skreve på sia her.. fortjener skryt.
Torstein Vik Sundsfjord
Facebook gruppe "Newcastle Supportere avd. Bodo"

Kniksen

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 149
    • Vis profil
Sv: 21.03 Newcastle - Arsenal
« Svar #8 på: 24. Mars 2009, 19:49 »
jeg var! skuffendes resultat, men gøy å være på kamp igjen!! :) så også Liverpool-Villa, de fikk litt mer å juble for..

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: 21.03 Newcastle - Arsenal
« Svar #9 på: 25. Mars 2009, 00:12 »
Det endte med ren overkjøring, men Scum tar vel tittelen igjen...desverre. Synes Scum-fansen er litt VEL høy på pæra