20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: www.reiseshop.no.  (Lest 12459 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
www.reiseshop.no.
« på: 08. Feb. 2007, 11:29 »
Tenkte jeg skulle bestille billetter fra reiseshop.no noen som har prøvt dem før?
Er de dyre? Greie sitte plasser? osv?

Takk
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: www.reiseshop.no.
« Svar #1 på: 08. Feb. 2007, 14:18 »
Tenkte jeg skulle bestille billetter fra reiseshop.no noen som har prøvt dem før?
Er de dyre? Greie sitte plasser? osv?

Takk

Hvorfor ikke bestille fra klubben? Det billigste er å gjøre det.

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: www.reiseshop.no.
« Svar #2 på: 08. Feb. 2007, 17:25 »
har desverre alt bestilt ifra denne reiseshop.. men har du mulighet for og
svare på noen av spørsmåle jeg hadde ?;P
:D
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Anti-mackem

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 287
    • Vis profil
Sv: www.reiseshop.no.
« Svar #3 på: 08. Feb. 2007, 20:38 »
I og med at det står "pakke fra 2390,-", så kan du få det billigere ved å ordne alt selv. Det er jo heller ikke inkludert fly. Jeg drar over til kampen mot Zulte Waregem og har fiksa fly, hotell og kampbillett for ca. 1900 per pers.
Norwegian blood, Geordie heart

NUFCern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 983
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Sv: www.reiseshop.no.
« Svar #4 på: 08. Feb. 2007, 23:08 »
Jeg har prøvd reiseshop.no. Teknisk sett så har jeg egentlig ikke "prøvd" reiseshop, men jeg har bestilt pakke til Arsenal-kampen. De virker profesjonelle. Jeg har allerede betalt, og skal få hotell-rom og kamp-billetter ca. 10 dager før avreise. Så det virker som et meget proft tilbud, men som sagt så vet jeg ikke hvor god ordningen deres er før jeg er i England.

Skal gi beskjed nÃ¥r jeg kommer hjem igjen  ;)

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: www.reiseshop.no.
« Svar #5 på: 09. Feb. 2007, 14:56 »
Hehe.. kan heller gi deg besjed:P reiser på man city.. bestilte bare billetter på reiseshop..
Betalte store 990kr får 1 billett..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: www.reiseshop.no.
« Svar #6 på: 09. Feb. 2007, 15:23 »
Hehe.. kan heller gi deg besjed:P reiser på man city.. bestilte bare billetter på reiseshop..
Betalte store 990kr får 1 billett..

RAN!

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: www.reiseshop.no.
« Svar #7 på: 09. Feb. 2007, 16:08 »
Jeg sjekka noen andre plasser også men var mye utslogt.. menne ran ? kaller du det ran og gå på favorit laget ditt sin stadio og se laget spille kamp ?? Ikke jeg.. ;P

Men anyway er enig me deg..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: www.reiseshop.no.
« Svar #8 på: 05. Mars 2007, 10:44 »
Hehe.. kan heller gi deg besjed:P reiser på man city.. bestilte bare billetter på reiseshop..
Betalte store 990kr får 1 billett..

RAN!

Ikke kjempe billig akkurat. Bestiller man selv kan man slippe unna med ca 40pund for en grei plass. Men om man vil være sikker på at man får billetter hvis man planlegger en tur lenge i forveien så skjønner jeg at man vil betale noe hundrelapper ekstra til et billettbyrå.

Førre

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 809
    • Vis profil
Sv: www.reiseshop.no.
« Svar #9 på: 15. Mars 2007, 19:58 »
Herligt! har nettopp bestillt billetter til NUFC-Gunners og Man Utd-Roma(skal på man u kampen fordi kusinen min er united fan >:(, men det blir alikvell en opplevelse å se Roma knuse United ;D.

HÃ¥vard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1998
    • Vis profil
Sv: www.reiseshop.no.
« Svar #10 på: 15. Mars 2007, 20:13 »
Hvor bestilte du fra?

Jeg har og tenkt å reise hvis jeg får tak i billetter til grei pris.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Førre

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 809
    • Vis profil
Sv: www.reiseshop.no.
« Svar #11 på: 15. Mars 2007, 22:52 »
Jeg bestillte fra reisehop.no selv om prisen var litt drøy, men jeg tok ikke sjangsen å bestille fra nufc.co.uk i tilfelle jeg ikke skulle få billetter.

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: www.reiseshop.no.
« Svar #12 på: 27. Feb. 2008, 08:58 »
Jeg skal bestille pakken til Fulham-kampen...skal ha med dama, men hu skal ikke ha billett...står at man får dobbeltrom, men er dette alene eller er det mulighet for at dama da kan bo sammen med meg der uten ekstra kostnad?`noen som har erfaringer fra dette?
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: www.reiseshop.no.
« Svar #13 på: 27. Feb. 2008, 09:45 »
Prisene paa siden betyr sikkert dobbeltrom dersom du betiller pakke gjennom de med billett og helle hopprennet.
Prisen paa reiseshop.no for 2 netter : 2590,-
Prisen paa reiseshop.no for 3 netter : 3190,-

Dersom det er bare du som skal ha billett til kampen, du skal ha med dama og likevel skal bruke noen tusen paa turen, saa foreslaar jeg foelgende :

- Bestill billett selv paa newutd.no eller faa noen til aa ordne det. Pris for bar 1892 (gode plasser) £48 + gebyr paa £2
- Priseksempler paa 2 netter paa dobbeltrom paa det samme hotellet som reiseshop bruker koster £140.

Totalt kommer det paa £190 (ca kr.2090,- med dagens vekslingskurs) Det blir noe billigere naar du i tillegg maa tenke paa at du maa betale ekstra for madammen hos reiseshop.

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Sv: www.reiseshop.no.
« Svar #14 på: 27. Feb. 2008, 10:05 »
okey, skal tenke på det..

Har du mulighet til å skaffe billett?
« Siste redigering: 27. Feb. 2008, 10:16 av Panzer Stormo »
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/