20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet januar 2016  (Lest 168322 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #645 på: 29. Jan. 2016, 20:47 »
http://www.skysports.com/football/news/11678/10148139/guilherme-siqueira-close-to-newcastle-loan-sky-sources

Nevner Seydou Doumbia fra Roma på lån ut sesongen også. Bøtta inn mål i den sveitsiske og russiske ligaen, vet lite om hvor bra sistnevnte er? Fått få muligheter i Roma.
Skal være så godt som klar visstnok.

Hvor leser du det?
En kilde på NO. Har vært spot on tidligere. Ta det med en klype salt, men jeg tror på det :)

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #646 på: 29. Jan. 2016, 20:53 »
Har ikke han vært temmelig ræv i Roma?

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #647 på: 29. Jan. 2016, 21:13 »
Har ikke han vært temmelig ræv i Roma?
Var vel ikke spesielt god i Roma nei, men banka dem inn i Russland før han gikk til Italia. En annen spisstype enn hva vi har i dag! Jeg er positiv!

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #648 på: 29. Jan. 2016, 21:16 »
http://www.skysports.com/football/news/11678/10148139/guilherme-siqueira-close-to-newcastle-loan-sky-sources

Nevner Seydou Doumbia fra Roma på lån ut sesongen også. Bøtta inn mål i den sveitsiske og russiske ligaen, vet lite om hvor bra sistnevnte er? Fått få muligheter i Roma.
Skal være så godt som klar visstnok.

Hvor leser du det?
En kilde på NO. Har vært spot on tidligere. Ta det med en klype salt, men jeg tror på det :)

Lån eller kjøp?

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #649 på: 29. Jan. 2016, 21:21 »
Lån.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #650 på: 29. Jan. 2016, 21:22 »
Lån ja. Er nok litt panikk etter at Remy ser ut til å ende i Leicester og Berahino ikke blir solgt.

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #651 på: 29. Jan. 2016, 21:33 »
Har trua på Doumbia jeg ass. Remy for min del er en selvopptatt jerk... vi blir 2-3 valget for ente gang  for han.. nei takk.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #652 på: 29. Jan. 2016, 21:35 »
Har trua på Doumbia jeg ass. Remy for min del er en selvopptatt jerk... vi blir 2-3 valget for ente gang  for han.. nei takk.
Vi blir jo ikke det når vi ikke byr. Aldri i livet om vi har vært interessert i å betale £12m for en 29år gammel Remy.

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #653 på: 29. Jan. 2016, 21:47 »
Nei, det har du jo rett i.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #654 på: 30. Jan. 2016, 07:59 »
Har trua på Doumbia jeg ass. Remy for min del er en selvopptatt jerk... vi blir 2-3 valget for ente gang  for han.. nei takk.
Vi blir jo ikke det når vi ikke byr. Aldri i livet om vi har vært interessert i å betale £12m for en 29år gammel Remy.

Jepp, men spørsmålet er faktisk om han nå er verdt det mener jeg, skader og form tatt i betraktning. Jeg kan derimot skjønne at   Leicester er villig til å betale den summen. Om han finner tilbake til gammel form kan det utrolig nok være den siste brikken i puslespillet som sikrer Leicester ligagull. Men vi holder på å rykke ned, sånn sett er det beløpet ikke mye hvis det innebærer at vi sikrer plassen. Det jeg egentlig er mest skeptisk mot er Remys holdninger. Tror ikke han vil være en som øker lagmoralen i en gruppe som sliter.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #655 på: 30. Jan. 2016, 09:38 »
Men har ikke Doumbia vært heftig kritisert for holdninger og en innsats lik null i Roma? Han har vel vært helt krise der?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #656 på: 30. Jan. 2016, 10:24 »
Men har ikke Doumbia vært heftig kritisert for holdninger og en innsats lik null i Roma? Han har vel vært helt krise der?
Vet ikke hvordan det er med holdningene og innsatsen, men oppholdet i Roma var ihvertfall ingen suksess. Men så kan man velge om man vil se på det eller om man vil se på alle målene han bøtta inn i Sveits og Russland. Han er en rask spiller som kan skape noe helt annet enn hva Mitrovic kan. Jeg sier det igjen, jeg er positiv!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #657 på: 30. Jan. 2016, 11:24 »
Remy visstnok klar for Leicester for 11,5.

According to Sky Sport Italia, Newcastle are in 'advanced negotiations' for 28 year old forward Seydou Doumbia #nufc

Ganske morsomt at Remy har valgt å gå til QPR og Leicester i staden for oss.
Vi var nok aldri interessert når det ikke var snakk om en låneavtale...

Likavel ganske morosamt. Me er vel og i ein situasjon der me er ganske so desperate. Me treng nokon som kan skyta oss ut av botnstriden.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #658 på: 30. Jan. 2016, 12:14 »
Men har ikke Doumbia vært heftig kritisert for holdninger og en innsats lik null i Roma? Han har vel vært helt krise der?
Vet ikke hvordan det er med holdningene og innsatsen, men oppholdet i Roma var ihvertfall ingen suksess. Men så kan man velge om man vil se på det eller om man vil se på alle målene han bøtta inn i Sveits og Russland. Han er en rask spiller som kan skape noe helt annet enn hva Mitrovic kan. Jeg sier det igjen, jeg er positiv!

Jeg er ikke veldig negativ, og det er dessuten lån det er prat om - så risikoen er ikke så svær. For noen år siden var det en helt urealistisk mann å hente til Newcastle. Klarer han reprodusere det han gjør i Russland har vi selvfølgelig en målgarantist i laget. Er det forresten mulighet for permanent overgang dersom han lykkes?

Backen er vel hovedsaklig hentet som back-up ifølge Lee Ryder, så det er vel naturlig å tro at han er en helt okei spillertype som stiller bak Dummett i køen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #659 på: 30. Jan. 2016, 12:25 »
Rhodes til boro. Vi må være lite attraktive
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!