20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet januar 2016  (Lest 168364 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cadel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1932
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #615 på: 28. Jan. 2016, 12:35 »
"WOLVES AGREE WILLIAMSON FEE

Wolves have agreed an undisclosed fee with Newcastle to sign defender Mike Williamson"

http://www.skysports.com/football/news/11699/10146411/mike-williamson-to-join-wolves-as-scott-golbourne-moves-to-bristol-city


Wolves gjør sitt beste for å unngå opprykk  ;D

La oss håpe at dette kanskje betyr at vi har en Stopper på vei inn? Han ble tross alt hentet tilbake fra lån pga tynn stall, så logikken tilsier at vi erstatter han med noe nytt.
« Siste redigering: 28. Jan. 2016, 12:36 av Cadel »

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #616 på: 28. Jan. 2016, 14:25 »
Deilig at vi endelig blir kvitt han. Har jo heilt klart inne Wankership-nivået inne og Wolves slipper inn mykje mål, så kan vere ein god match det. MEN, med tanke på skadesituasjonen vår i forsvar så er det litt rart dersom ingen kommer inn bak der. Er vel heller ikkje så mange rykter om forsvarsspillere inn døra, er det lov å håpe at vi jobber bak kulissene? Neppe.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #617 på: 28. Jan. 2016, 14:47 »
Taylor er jo tilbake, frisk som en fisk ;)

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #618 på: 28. Jan. 2016, 16:08 »
"WOLVES AGREE WILLIAMSON FEE

Wolves have agreed an undisclosed fee with Newcastle to sign defender Mike Williamson"

http://www.skysports.com/football/news/11699/10146411/mike-williamson-to-join-wolves-as-scott-golbourne-moves-to-bristol-city


Wolves gjør sitt beste for å unngå opprykk  ;D

Var ikke Williamson fast da vi rykket opp fra Championship for noen sesonger siden?

Uansett greit å bli kvitt han. Langt unna det nivået jeg synes en midtstopper i Newcastle United FC skal ha.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #619 på: 28. Jan. 2016, 19:58 »
Godt at Willy forsvinner, holder rett og slett ikke mål i PL. Det sagt, ønsker han virkelig lykke til videre, og selv om han ikke har hatt nivået har han gått utpå og spilt så godt han kan uten noe fuzz... Tror Wolves er en fin klubb også, vært på kamp og i byen ved et par anledninger, trivelig by (kanskje mest på grunn av puben vi fant :) ) fin og tradisjonsrik stadion, og god stemning.  :D
No fate but what you make

mortinho84

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 272
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #620 på: 29. Jan. 2016, 09:04 »
vi er linket til rhodes og philips nå... philips vet eg lite om uten det syke lamgskuddet han hadde for en stund tilbake. rhodes har eg vert veldi forundra over at han ikke har havna i PL. da han har over 20 mål dei siste 6 sesongene. og det ser jo ut til at veldi mange tar steget fra lavere divisjoner til PL ganske greit.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #621 på: 29. Jan. 2016, 09:13 »
Blir også linket til Kieran Gibbs,via The sun, på lån ut året.
Absolutt en spiller jeg kunne tenke meg! Det er en oppgradering på venstreback.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #622 på: 29. Jan. 2016, 12:18 »

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #623 på: 29. Jan. 2016, 13:02 »
I følge Lee Ryder skal vi også være interessert i å låne Lucas Orban fra Valencia..
Kan spille venstreback og midtstopper :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #624 på: 29. Jan. 2016, 14:49 »
Hva skjedde egentlig med Schär? Eller hva schär med Schär? ;)
Han skulle jeg gjerne sett klubben vært linket til, men har ikke sett navnet hans i noen ryktespalter.
EDIT: Han gikk til Hoffenheim i sommer visst.

Kieran Gibbs må bare komme. Men Arsenal trenger vel dekning i med PL, CL og FAc.
Black and white since 1996

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #625 på: 29. Jan. 2016, 14:59 »
Må faktisk han i ein forsvarsspiller slik som ståa er nå. Solgt Willy, og har for øyeblikket ikkje venstreback tilgjengelig.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #626 på: 29. Jan. 2016, 15:11 »
Blir også linket til Kieran Gibbs,via The sun, på lån ut året.
Absolutt en spiller jeg kunne tenke meg! Det er en oppgradering på venstreback.

Agree..
Haidara skuffa meg voldsomt håpa på et stort poensiale men har vært vår svakeste.

Dummet er tight men ikke det like ekstra..


En middels god venstreback solid som Gibbs som er en offensiv  v back jeg liker,,, hadde vært good. Bertrand og om tilgjengelig..

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #627 på: 29. Jan. 2016, 15:15 »
Jakten på spiss kan gå helt til det nærmer seg slutten på vinduet tror jeg. Tror vi i utgangspunktet har et klart førstevalg i Berahino, men ikke til ekstrem overpris. Tror også at WBA blir å fire noe på kravene jo nærmere vi kommer deadline day. Samtidig blir det spennende å se om andre klubber prøver seg på Remy i mellomtiden og om vi da går for han. Jeg er langt fra negativ til en nødløsning i Remy slik situasjonen vår er nå.

Vel en av de mest spennende spissene i PL... Som Tottenham og sikkert større klubber kunne tenke seg... Er en spiller vi i utgangspunkte burde se tapt til klubber som Tottenham og klubber som vi ikke kan kjempemot på den fronten...

Den summen er ikke langt større en summene som er vanlige for tilsvarende spiller.. Dette er en av få spillere vi kan få som egentlig er "FOR GOD" som lacazette etc. men vi kan være heldig få en tottenham aktuell spiss...ja takk så lenge vi har råd noe vi bør ha etter å ha hatt lavel ønninger og en halv ,milliard netto pluss på transfers siste årene, med untak av siste sommer og denne vinteren... så har vi råd, slå til, god spiller , god dekning, godt a lag,,, en spiller jeg normalt sett ivlle sett i minst en klubb som tottenham som jeg rangerer som top 6 england, altså minst 2 plasser over oosss når det kommer til attraktivt lag å gå til...

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #628 på: 29. Jan. 2016, 15:17 »
Nå har vi brukt mer penger enn Bundesligaen i dette vinduet. Humor.

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #629 på: 29. Jan. 2016, 16:56 »
Pengene vi brukte forrige sommer da vi hena Cabella etc var på sin plass. Da vi bynte slite etter Cabaye salget, og det er mer økonomisk og sportslig fornuftig å hente forsterkninger så vi slipper unngå nedrykk...

Dette skjedde allikevel, så å ta det på alvor da vi holdt på ryke siste serierude etter x anntal strake tap. Ved å hente Wijnaldum Thouvin Mitrov, Mbemba...

Mbemba en som kan gå inn på laget. Er grei nok i forhold til de vi har men må skjerpe seg...
Mitrovic en som jobber hardt, viser tegn til gode targetman egenskaper og brukbare goalgettingegenskaper...
Wijnaldum vår beste spiller kanskje... Genialt kjøp. Dribler av enhver man, spilller for laget, og gjør de geniale løpene og bøtter inn mål...
Thuvin. Eksemt potensiale men må lære spille for laget og være taktisk.. Ser et stort potensiale og vil gjerne gi han sjansen, uten å hive han utpå hver eneste kamp nå som vi sliter..
Nå med Shelvey en direkte forsterkning noe som ga oss en annen dimensjon i spillet ved å ha en playmaker som kan spile oss gjennom midtbanen. og er brukbar nok defensivt til å ha en dm rolle...
Og med vår andre defensive anker, som forhåpentlig kan utfordre Colback etc. virker dette lovede da han er en ankerspiller som passer perfekt til Shelvet...
Ryker om Beharino som viille styket oss enten som ving, med Ayoze ut innimellom eller som spiss med Mitrovic ut, avhengi av kampplan...
Evt Lacazette som nesten er for god for oss, og det er nesten irrelevant hva vi har.Får vi han vraker jeg anyone....
Gomez ser ut til å være på¨vei da Beharino dealen er usikker, og Lacazette dealen veldig usikker... En fin tilvekst i stallen og skaderi kke med bredde. Ser ikke at dette skulle gjøre at noen spennende spiller ikke får sjansen/bli stolt,,, altid bra med konkuranse og bredde.

Townsend inn. Kan spille på kanten om Wijnaldum går inn sentralt, og Ayoze får hvile innimellom. Tviler med all denne satsningen med middels/gode spillere, at vi henter han i hensikt å selge Sissoko etc. hørt Ayoze er linka til Spurs men ser ikke helt den som nærheten av done deal... Syns Ayoze har blitt så mye benka og vil forstå han om han vil bort av denne grunnen da han har vært vår kanskje beste spllere, hvertfall blant de beste... Mens Tottenham viser interesse både i form av å satse på han, og de er en større klubb som kjemper om CL, imotening til nedrykk....Men tror dette er for å stykre stallen da vi virkelig virker å ville styrke laget, ikke rikikere noen ting i form av at vi er tynt med tanke på nedrykk...