20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet januar 2016  (Lest 168414 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #375 på: 16. Jan. 2016, 12:03 »
http://www.nufcblog.com/2016/01/14/board-sells-midfielder-against-mcclarens-wishes/ og historien fortsetter. Selger mot managerens vilje. Kommer styret i Newcastle noen gang til å lære? Er forsåvidt greit å selge han, men hvis Craplaren ikke ønsker det, bør man jo høre på han, head coach eller ikke.

Hvor har McLaren sagt han ikke vil selge? Mulig det er mot hans vilje, men vil nødig basere det på en så ensidig vinklet blogg. Agendaen lyser jo gjennom lang vei.

AndersS

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 20
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #376 på: 16. Jan. 2016, 12:27 »
Austin til Southampton for 4 mill.?? Det er vel veldig billig for han?

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #377 på: 16. Jan. 2016, 12:31 »
Så det nå. Breaking news på sky.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #378 på: 16. Jan. 2016, 12:37 »
Faen.....

Et annet rykte jeg bet meg merke i der, Shane Long til Liverpool, hehehe........ I rekken av stallfyll. Er sikekrt noen her som er uenig med meg, men han er temmelig middelmådig, og en spiller som ikke har fått spille fast i klubber som Hull, WBA og Stoke, hva faen skal han i Liverpool?  :D

PS! Er fra The Sun, ta det med verdens største klype salt...

Ser ellers Pardew blir linket til Adebayor, fortsatt noen som syns det var synd han ikke fikk inn "sine" spillere i Newcastle?
« Siste redigering: 16. Jan. 2016, 12:43 av Geordie »
No fate but what you make

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #379 på: 16. Jan. 2016, 12:43 »
Hvordan har austin gjort det i år?
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #380 på: 16. Jan. 2016, 12:56 »
Faen heller! Håpte vi kom til å være med i kampen om Austin og til 4 mill er han jo et røverkjøp.

Likevel godt at han går til en fin klubb. Tror han kan være god for de om Pelle går til Juve
« Siste redigering: 16. Jan. 2016, 13:05 av Martin »

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #381 på: 16. Jan. 2016, 13:10 »
Hvordan har austin gjort det i år?

16 kamper, 10 mål.
No fate but what you make

SuperAlmeida

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1939
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #382 på: 16. Jan. 2016, 13:25 »
Lite som tilsier at Austin ville kommet til oss uansett om vi matchet budet. Er mer positiv til Townsend nå etter å ha tenkt litt.
« Siste redigering: 16. Jan. 2016, 13:34 av SuperAlmeida »
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #383 på: 16. Jan. 2016, 13:55 »
Austin har lunka litt for meg, var jævlig keen på han i sommer, men merker at jeg er klar for en hurtig spiss. Jeg synes Ayoze putter altfor lite til å være spiss.
Med den nye midtbanen vår vil dette kanskje endres ifht til å få mer og jobbe med, men jeg synes vi skal splash the cash for Berahino. I tillegg, er det ikke sånn at de sm signerer for oss nå, ikke kan spille for en ny klunn før neste vinter? Worst case så har vi Saviet, Shelvey og Berahino første halvdel av wankership. Det lukter opprykk. (jævlig tafatt settning, men sånn er livet isvart og hvitt)
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #384 på: 16. Jan. 2016, 14:14 »
Ikke bare i Newcastle det er klovner med transfer ansvar.. haha.
Si nei til 12 mill pund fra leichester i sommer for å selge for 4mill pund nå. Lattelig.
Men kanskje enda mer lattelig ikke kaste oss inn i den kampen?! Vi hadde trengt Austin!

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #385 på: 16. Jan. 2016, 14:20 »
Ikke bare i Newcastle det er klovner med transfer ansvar.. haha.
Si nei til 12 mill pund fra leichester i sommer for å selge for 4mill pund nå. Lattelig.
Men kanskje enda mer lattelig ikke kaste oss inn i den kampen?! Vi hadde trengt Austin!

Kan jo faktisk være vi og la inn bud uten at han ville til oss.... Bare en tanke.
No fate but what you make

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #386 på: 16. Jan. 2016, 15:39 »
Ikke bare i Newcastle det er klovner med transfer ansvar.. haha.
Si nei til 12 mill pund fra leichester i sommer for å selge for 4mill pund nå. Lattelig.

Tror de gamblet på at han ville være en sentral brikke i kampen om direkte opprykk og hadde de fortsatt hatt sjanse til det ville de nok ikke solgt han nå selv om de ville risiske å miste han gratis i sommer.

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #387 på: 16. Jan. 2016, 16:34 »
http://www.skysports.com/football/news/11700/10132140/charlie-austin-moves-to-southampton-from-qpr Drøyt. Det er alt for billig. Han må jo heve en ganske grei lønn der tipper jeg
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #388 på: 16. Jan. 2016, 16:55 »
Føler vi trenger inn en spiss. Har veldig tro på Mitrovic. Men føler han er der Carroll var da vi rykket ned ferdighetsmessig. Han er 1-2 år unna før jeg tror han blir klasse.


Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #389 på: 16. Jan. 2016, 20:12 »
Føler vi trenger inn en spiss. Har veldig tro på Mitrovic. Men føler han er der Carroll var da vi rykket ned ferdighetsmessig. Han er 1-2 år unna før jeg tror han blir klasse.



Jeg tror han kommer i løpet av sesongen. Han har hatt veldig lite å jobbe med. Det blir bedre med Shelvey på plass. Han var kjent som en klinisk avslutter i Belgia. Det er ikke noe som forsvinner. Han trenger bare litt bedre spillere rundt seg og tid til å tilpasse seg PL. Han kommer i  posisjoner og han har som jeg har nevnt tidligere allerede bedre til å holde på ballen sammenlignet med tidligere i sesongen.

Hvis vi skal ha noe i dette vinduet så må det være en venstreback.