20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet januar 2016  (Lest 168351 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #330 på: 12. Jan. 2016, 18:25 »
Det er det man må ut med for engelske spillere, og med tanke på at Shelvey er a-landslagspiller så er det veldig rimelig pris. Spørsmålet er hva i får. Shelvey på sitt beste er helt RÅ, men han er så jævelig ujven.
Her spiller manageren en stor rolle.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #331 på: 12. Jan. 2016, 18:49 »
Vi har, i følge chronicle,  vist null interresse for Lord Bendtner. Han blir vel bare tilbytt til klubber rundt forbi da..

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #332 på: 12. Jan. 2016, 19:18 »
Jonjo er klar :/ Usikker på hva jeg synes om det
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #333 på: 12. Jan. 2016, 19:21 »
Shelvey til 12 mill pund er jo en kanondeal.
Ikke bare får vi en MYYYE bedre midtbane enn vi har ,men vi får en ung engelsk spiller med stort potensiale.
 På sitt beste vil jeg påstå han er av en av de beste med midtbanespillerne fra England.

Sitter meget langt inne å si dette: Men han lærte mye av Gerrard. Han er meget bra på langpassninger som vender spillet. Gleder meg til å se han i fengselsdrakta.
Shelvey er faktisk det vi mangler.
En sittende midtbanespiller med skudd,gode langpassninger, god fysikk og ikke minst målteft.

Få inn en stopper og kanskje en spiss nå så skal jeg spise mine brukte sokker om vi rykker ned. Det lar seg rett og slett ikke gjøre selv med McDonalds som manager.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #334 på: 12. Jan. 2016, 19:28 »

SHELVEY DEAL COMPLETE

Newcastle United have completed the signing of England international midfielder Jonjo Shelvey from Swansea City.

 The 23 year-old moves to St. James' Park for an undisclosed fee and has signed a five-and-a-half-year deal.

"I'm very excited to be here. I'm so glad that it's finally done," said Shelvey. "I drove up through the night to be here so it's been a manic 24 hours but it's all been worth it to come here and play for this great club."

 Newcastle United head coach, Steve McClaren, added: "I'm delighted to welcome Jonjo to Newcastle United.

 "He has great experience for a young English central midfielder and he is a current England international so I'm certain he will be a great addition to the squad.




ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #335 på: 12. Jan. 2016, 19:30 »
Tja, joda, kanskje. Men vi begynner å få en god del sentrale nå. Hvem skal spille? Jeg ser ikke på midten som det mest kritiske stedet vi bør forsterke, selv om det må forsterkes der også. Vi MÅ ha en som scorer mål og en kanonbra stopper (selv om det ikke vokser på trær).
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #336 på: 12. Jan. 2016, 19:47 »
Jeg er fornøyd med Jonjo, og jeg håper han er den dyptliggende playmakeren vi trenger så sårt på midten.  :)

Nå hadde det vært fint med en spiss (Gjerne Berahino). + en midtforsvarer som har tempo og duellstyrke.

Anita eller Colback kan vel kanskje gå ned å bekle venstre back.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #337 på: 12. Jan. 2016, 21:47 »
Anita eller Colback kan vel kanskje gå ned å bekle venstre back.

De kan for min del plasseres godt og trygt på benken begge 2. Der skal Tiote også være om han fremdeles er i klubben.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #338 på: 13. Jan. 2016, 08:59 »
Mulig gledesrusen tok overhånd, men jeg syns Tiote var meget god både mot Arsenal og ManU, jeg. Noen skumle driblinger og pasninger, men det har jeg liksom blitt vant til. Er jo et hav bedre enn både Colback og Anita.

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #339 på: 13. Jan. 2016, 09:10 »
Har di nye gutta våre fått tildelt no drakt nummer enda?
12,13,25, 30 er vel ledige. Og en haug over 40. Hehe

Glem det, blei 12 på Shelvey og 23 på saivet.
« Siste redigering: 13. Jan. 2016, 15:15 av orderud85 »

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #340 på: 13. Jan. 2016, 16:47 »
Mulig gledesrusen tok overhånd, men jeg syns Tiote var meget god både mot Arsenal og ManU, jeg. Noen skumle driblinger og pasninger, men det har jeg liksom blitt vant til. Er jo et hav bedre enn både Colback og Anita.

Enig at han har vært god nok i de 2 kampene du nevner. Men basert på de siste 2-3 sesongene, alt sett under ett, så synes jeg han stiller bak både Colback og Anita.
Over tid har Tiote vært meget svak, har hatt sine skadeproblemer og tidvis sett ut til å gi blaffen.

At Tiote, Colback og Anita var våre 3 sentrale midtbanespillere viser ganske godt hvor svake vi har vært ilden posisjonen. Har ikke sett noenting av Saivet, men jeg håper at han og Shelvey vil forandre stort på den sentrale midtbanen.

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #341 på: 13. Jan. 2016, 19:01 »
Er det ikke rimelig spesielt at vi, frem til i går, ikke hadde betalt penger for en PL-spiller siden Willo fra Pompey i 2010? Ja, engelske spillere er overpriset og alt det der, men det er noe alikevel med erfaring osv... Og vi har jo noen free transfers. Men jeg synes i alle fall det er merkelig fakta.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

torefl

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 953
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #342 på: 13. Jan. 2016, 20:20 »
Saivet / Shelvey sentralt eller? Jeg tviler sterkt.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #343 på: 13. Jan. 2016, 21:12 »
Jeg kunne tenkt meg å se Tiote - Shelvey sentralt mot West Ham. Der har du endelig en midtbane som er ganske jævlig å møte.

ripsgard

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 792
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #344 på: 13. Jan. 2016, 22:53 »
Sinnsykt lik Shelvey er på "mini me" fra Austin Powers:
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!