20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet januar 2016  (Lest 168403 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #165 på: 30. Des. 2015, 20:25 »
https://twitter.com/milesstarforth

Steve McClaren says fit-again striker Emmanuel Riviere will be 'like a new signing'. #nufc

Blir med dette i januar.

Haha! :D Heilt utruleg.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #166 på: 31. Des. 2015, 14:13 »
Blir nok ikke gammel rekorden til Vardy nå...

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #167 på: 01. Jan. 2016, 12:42 »
Gud hjelpe oss hvis dette stemmer

http://www.teamtalk.com/news/mcclaren-hints-at-newcastle-striker-signing

Hjelper ikke å kjøpe inne en god spiss hvis han blir like isolert som de vi har nå. Våre spisser får en god ball å jobbe med per kamp nå.  Jeg tar gjerne i mot en bellamyesqpespiss, men vi må aller først få inn en SM slik at vi får innlegg, da tror jeg Cisse og Mitrovic scorer.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #168 på: 01. Jan. 2016, 14:00 »
Gud hjelpe oss hvis dette stemmer

http://www.teamtalk.com/news/mcclaren-hints-at-newcastle-striker-signing

Hjelper ikke å kjøpe inne en god spiss hvis han blir like isolert som de vi har nå. Våre spisser får en god ball å jobbe med per kamp nå.  Jeg tar gjerne i mot en bellamyesqpespiss, men vi må aller først få inn en SM slik at vi får innlegg, da tror jeg Cisse og Mitrovic scorer.

Virker nokså meningsløst ja.

NUFCBlog kjører en artikel på at vi er linket til denne Henri Saviet, og at han kan bli vår første signering i januar. De nevner dog ingen kilde, så skal ikke si at det er noe i det.

Vi ble også linket til Xhaka igår som har vært foreslått her inne før. Jonjo Shelvey har også vært vagt linket men har selv sagt at han ønsker å bli og kjempe for plassen sin i Swansea.

Don't you all just love silly season. :)

Skulle jeg satt opp en ønskeliste så ville jeg sett etter en sentral midtbanespiller som kunne løst problemene vi har hatt på midtbanen altfor lenge.

Next up en erfaren commanding centre back som kunne vært en ypperlig makker til Coloc.... ehh jeg mener Mbemba. ;)

Til slutt burde vi fått inn en habil venstreback også, så tror jeg alt kunne sett mye bedre ut. Gjerne en sånn "tofotet back" som kan spille på begge sidene, da vi mangler backup for Janmaat.
Og med habil er det viktig å presisere at vi trenger en som kan komme inn og levere fra dag én, ikke en skvetten 19 åring fra fransk annen divisjon som ser ut som ei fuglebikkje på jakt for første gang men som med litt flaks kan selges med en pen gevinst om noen år.

Videre kan udugelig og unødvendig daukjøtt som Marveaux, Gouffran, Riviere og Williamson spres utover til "heldige klubber" som Shrewsbury, Darlington, Hartlepool og Dagenham & Redrigde.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #169 på: 01. Jan. 2016, 14:28 »
Ser ut til at Wolves ønsker Wiiliamson, er jo bare å gi han bort. Kontrakten går vel ut til sommeren uansett.

Og er det andre som ønsker spillere som Marveux, Obertan, Gouff så er det også bare å gi de bort, med videresalgsklausul der Newcastle skal ha noen prosenter av salgssummen.
No fate but what you make

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #170 på: 02. Jan. 2016, 10:11 »
Saivet skal være skeptisk til en overgang til oss pga tabell plasseringen vær. Da håper jeg for guds skyld vi holder oss laaaangt unna han. Det siste vi trenger er sure grinete franskmenn...

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #171 på: 02. Jan. 2016, 12:04 »
Saivet skal være skeptisk til en overgang til oss pga tabell plasseringen vær. Da håper jeg for guds skyld vi holder oss laaaangt unna han. Det siste vi trenger er sure grinete franskmenn...
Helt enig!

Dessuten så virker han som en sånn spillertype som vi egentlig har bra nok med. Vi trenger ikke ennå en spiller som skal konkurrere med Wijnaldum og de Jong, eller kanskje tilogmed Sissoko og Ayoze, vi trenger en sentral midtbanesjef som skal være bedre enn både Colback, Anita og Tiote.

orderud85

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 617
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #172 på: 02. Jan. 2016, 14:31 »
Linka til Batshuayi igjen idag, for 15mill £. Trenger vel ikke spiss men tar han mer enn gjerne imot. En sksde på Ayoze eller mitro så er Batshuayi bedre enn riviére. Mye bedre..

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #173 på: 02. Jan. 2016, 14:36 »
Jippi, endå fleire som er totalt blotta for PL erfaring. For all del, det kan henda han kan gjera som Cisse då han kom, men er skeptisk!

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #174 på: 02. Jan. 2016, 15:29 »
Stoler du ikke på Graham Carr...(?)

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #175 på: 02. Jan. 2016, 15:46 »
Stoler du ikke på Graham Carr...(?)

For all del, mannen var jo et geni her og på N-O for noen sesonger siden. Var Pardew som var den største klovnen, idioten, den ubrukelige, den elendige, osv. Han burde jo fått mer ut av de spillerne Carr hentet.

http://sackpardew.com/

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #176 på: 02. Jan. 2016, 15:47 »
Sarkasme... ;)

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #177 på: 02. Jan. 2016, 23:01 »
Stoler du ikke på Graham Carr...(?)

For all del, mannen var jo et geni her og på N-O for noen sesonger siden. Var Pardew som var den største klovnen, idioten, den ubrukelige, den elendige, osv. Han burde jo fått mer ut av de spillerne Carr hentet.

http://sackpardew.com/

Carr eller ikke. Pardew var en forbanna dårlig match for oss. Skjønner ikke helt hvorfor du linker til den siden når den bare belyser alle de negative rekordene han brøt.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #178 på: 02. Jan. 2016, 23:59 »
Stoler du ikke på Graham Carr...(?)

For all del, mannen var jo et geni her og på N-O for noen sesonger siden. Var Pardew som var den største klovnen, idioten, den ubrukelige, den elendige, osv. Han burde jo fått mer ut av de spillerne Carr hentet.

http://sackpardew.com/

Carr eller ikke. Pardew var en forbanna dårlig match for oss. Skjønner ikke helt hvorfor du linker til den siden når den bare belyser alle de negative rekordene han brøt.

Virker som nesten alle er en forbanna dårlig match for oss. Av de 15 siste managerne er det vel kun Keegan og SBR som har vært "gode nok".

http://www.skysports.com/football/news/11678/2277260/robson-hurt-by-boo-boys
« Siste redigering: 03. Jan. 2016, 00:21 av Frode »

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2016
« Svar #179 på: 03. Jan. 2016, 10:36 »
I tillegg er det omtrent ingen managere som har hatt så dårligere betingelser hos oss en Pardew.  Mens de forrige manageren har fått bruke penger omtrent som fulle sjømenn fikk Pardew vekslepenger.  i tillegg ble de beste spillerne solgt, og de ble heller ikke erstattet