20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: TAN - Offisiell Supporterklubb for NUFC  (Lest 2196 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
TAN - Offisiell Supporterklubb for NUFC
« på: 12. Mars 2013, 19:12 »
Heisann, jeg var for en tid tilbake i kontakt med klubben, og ble da introdusert for en nyansatt PR ansvarlig. Han sa da at han kom til å kontakte meg igjen i forhold til TAN, noe han i dag har gjort. Mulig det er andre her også som har mottatt samme e-post, som er som følger:

Sitat
Hello all,

I hope this finds you in good health.

Although I may have spoken to a number of you already, I just wanted to introduce myself to those who I haven’t reached as the founder or secretary for your respective NUFC supporters club.

My name is Lee Marshall and I’ve taken up the position of PR and supporter liaison manager at Newcastle United.

At the moment, I’m very keen to look at introducing an accreditation system for ‘Official Supporters Clubs’ and would welcome your ideas on what you would like to see as part of that proposed scheme.

The initial proposal would be to formalise the club’s relationship by creating regular dialogue and channels of communication with nominated Supporter Club contacts, as well as providing exclusive benefits to those groups participating in the scheme. These benefits, whether it’s merchandise, the ‘official’ title with certification, representation an end of season ‘Player of the Year award’ and/or others, are all open to debate.

While online forums and website may not be entirely relevant in some cases, I would still welcome your input.

If you need anything in the meantime, please don’t hesitate to drop me an email.

Best wishes,

Lee

Så ser ut til at klubben nå er interessert i å starte et tettere samarbeid med supporterklubbene rundt omkring i verden.

Usikker på hvem som nå har hvilke roller i supporterklubben, men om noen av de som per i dag styrer TAN tar kontakt, så kan jeg videresende kontaktinformasjonen hans.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: TAN - Offisiell Supporterklubb for NUFC
« Svar #1 på: 30. Juli 2013, 00:06 »
Hei. Kunne du ha sendt over epostadressen hans? Har prøvd å kontakte deg privat, men det ser ut til at epostadressen din ikke er i bruk lenger?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!