20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 20/21  (Lest 33356 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #105 på: 09. Feb. 2022, 21:18 »
Leeds også.
Nei.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #106 på: 09. Feb. 2022, 22:06 »
Zaha scorer, og to minutter senere bommer han på straffe. Kjipt. Men Villa har putta noen mot Leeds og leder.
Nei.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #107 på: 09. Feb. 2022, 23:08 »
Norwich bør jo helst vinne slike hjemmekamper for å berge olassen, slik at dette tenker jeg var et greit resultat for oss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #108 på: 09. Feb. 2022, 23:21 »
Forøvrig er Brentford i skikkelig rævva form. 5 poeng fremfor oss og 2 kamper mer spilt. Tror ikke det er utenkelig at de roter seg ned i nedrykksstriden. Ikke unormalt at nyopprykkede mindre lag overrasker første halvdel av sesongen for så å falle sammen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #109 på: 10. Feb. 2022, 10:37 »
Resultatene har vært med oss i det siste, og trur Crystal Palace ,Brentford, Leeds og Everton er lag som vil kjempe om å holde Norwich, Watford og Burnley bak seg. Newcastle er også i aller høyeste grad eit av laga som vil kjempe med dei 7 laga som er nevnt om å holde seg i PL til neste sesong.                                                         
Dette med bunnstrid trur eg blir veldig jevnt og med mange lag innvolvert utover våren.
Noen som har sett på kven av lagene som har tøffest motstand igjen utover for eks neste 5 kamper?
« Siste redigering: 10. Feb. 2022, 11:09 av Jonny »

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #110 på: 10. Feb. 2022, 11:28 »
Resultatene har vært med oss i det siste, og trur Crystal Palace ,Brentford, Leeds og Everton er lag som vil kjempe om å holde Norwich, Watford og Burnley bak seg. Newcastle er også i aller høyeste grad eit av laga som vil kjempe med dei 7 laga som er nevnt om å holde seg i PL til neste sesong.                                                         
Dette med bunnstrid trur eg blir veldig jevnt og med mange lag innvolvert utover våren.
Noen som har sett på kven av lagene som har tøffest motstand igjen utover for eks neste 5 kamper?

Leeds har United, Liverpool, Tottenham og Leicester. Norwich møter City og Liverpool i de 2 neste men får enklere kamper deretter. Burnley møter Liverpool, Tottenham og Chelsea i de 5 neste. Resten har ganske greit program. Har ikke sett på utsatte kamper som kan dukke opp inni der.
« Siste redigering: 10. Feb. 2022, 11:30 av Eriksen »

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #111 på: 10. Feb. 2022, 13:32 »
Leeds med litt tøffe kamper på dei neste ser eg, men tok eit sterkt poeng i går mot Villa.
Villa har eit sterkt lag på gang trur eg, og Newcastle får nok litt å bryne seg på til helga.  Er litt meir optimistisk etter at me scora 3 mål  siste kamp, og skapte meir sjanser enn på lenge. Blir spennende framover, trur Brentford, kanskje Palace roter seg ned mot nedrykkstreken også. Burnley har alltid ein evne til å komme over streken..... Har vel noen hengekamper også.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #112 på: 10. Feb. 2022, 13:52 »
Dersom Weghorst blir en stor hit så kan Burnley fint klare seg. De har sluppet inn svært lite, mindre enn United og West Ham. De har bare hatt store problemer med å score det ene målet ekstra som gjør at de vinner kampene. Det står nok mye på hvor bra han lykkes.

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #113 på: 10. Feb. 2022, 20:41 »
Rent talentmessig tror jeg bunn 3 forblir slik den er nå. Tror samtlige lag (oss inkludert) mellom CP og Norwich har mer kvalitet i troppen enn de 3 i bunn.

Eneste jokeren er vel Burnley av grunnene Eriksen nevner.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #114 på: 11. Feb. 2022, 08:14 »
...og det faktum at Burnley i x antall år under Dyche har sneket seg over streken. Spørsmålet er jo hvor lenge de makter akkurat være på rett side.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #115 på: 12. Feb. 2022, 16:40 »
Dersom Everton vinner i dag så er det plutselig en liten luke opp til 16 plass igjen. Klarer ikke å føle meg særlig trygg med mindre vi får tettet igjen luken til lagene over oss.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #116 på: 12. Feb. 2022, 17:38 »
Vi må tilslutt gjøre jobben selv! Everton vinner nok, men det betyr at Leeds avgir viktige poeng.

Både Watford og Brentford ser ut til å avgi poeng. Har heller ikke tro på at Norwich tar poeng mot City i 18.30 kampen.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #117 på: 12. Feb. 2022, 18:06 »
Brentford har tre kamper mer spilt enn oss, dog seks poeng foran, men er i elendig form. Tror definitivt de er påmeldt i nedrykksstriden.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2132
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #118 på: 12. Feb. 2022, 20:03 »
Veien går vel vår vei i dag også ang. Andre resultater:

Brentford-Crystal Palace 0-0
Everton-Leeds 3-0
Watford-Brighton 0-2
Norwich-Man City 0-3 (Pågående 75 min).

Vil også rette synet til en NY STOR IDIOT i PL. Nemlig Kurt Zouma. Sett videoen om hvordan han sparker, skremmer og slår sine katter. Faen meg for en idiot, håper han blir bannlyst fra alt som har med fotball å gjøre!! Stakkars uskyldige dyr, og samtidig blir det filmet med barn og latter til stede. Fy faen for en IDIOT!!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #119 på: 12. Feb. 2022, 21:28 »
Veien går vel vår vei i dag også ang. Andre resultater:

Brentford-Crystal Palace 0-0
Everton-Leeds 3-0
Watford-Brighton 0-2
Norwich-Man City 0-3 (Pågående 75 min).

Vil også rette synet til en NY STOR IDIOT i PL. Nemlig Kurt Zouma. Sett videoen om hvordan han sparker, skremmer og slår sine katter. Faen meg for en idiot, håper han blir bannlyst fra alt som har med fotball å gjøre!! Stakkars uskyldige dyr, og samtidig blir det filmet med barn og latter til stede. Fy faen for en IDIOT!!

Morsomt at West Ham nøyer seg med å tjene penger på dette og fortsatt starter fyren.. Er det slik at pengene fra boten blir betalt til West Ham?