20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvor er de nå?  (Lest 170894 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #600 på: 15. Feb. 2015, 18:53 »
Synes ikke det er urealistisk. Ser bare ikke på det at Soton er foran oss på tabellen som en tragedie og at vi burde ligge milevis foran, som betyr at vi nesten burde ledet Premier League. Hvis du synes det er tragisk at vi ikke er topp 4 denne sesongen, har du noen tunge år foran deg. Dessverre.
« Siste redigering: 15. Feb. 2015, 18:56 av Eriksen »

Tremblem

  • Gjest
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #601 på: 15. Feb. 2015, 19:23 »
Synes ikke det er urealistisk. Ser bare ikke på det at Soton er foran oss på tabellen som en tragedie og at vi burde ligge milevis foran, som betyr at vi nesten burde ledet Premier League. Hvis du synes det er tragisk at vi ikke er topp 4 denne sesongen, har du noen tunge år foran deg. Dessverre.

Soton har gjort tingene riktig, og er et godt bilde på hva Newcastle kunne oppnådd ved å jobbe på samme måten.  Det mest imponerende er over hvor kort tid de har klart å komme seg dit. Spennende å se om de klarer å etablere seg som en toppklubb? Når de klarer det, hvorfor skulle ikke Newcastle med sine ressurser klare det?

Viser bare hvor på ville veier klubben er om dagen, og hvor lite interessert eieren vår er i å drive klubben som en fotballklubb. Er ikke noe annet enn en reklameplakat for det som er Ashley's baby, Sports Direct!
« Siste redigering: 15. Feb. 2015, 19:49 av Tremblem »

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #602 på: 15. Feb. 2015, 22:37 »
Kan ikke si meg uenig. Var bare måten det var skrevet på. Blir jo akkurat like rart å skrive "jeg synes det er fantastisk at vi er hele 5 poeng foran Everton denne sesongen". :P

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #603 på: 14. Mai 2015, 02:30 »
https://mobile.twitter.com/Misspsg75019/status/598108488548622336/video/1

Sylvain Marveaux to Cabaye : "I miss Newcastle, it was good but you know I was blacklisted."
#NUFC pic.twitter.com/MwOxn4FcBB

Marveaux sier til Cabaye at han var svartelistet i Newcastle.....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #604 på: 14. Mai 2015, 22:44 »
Så det derre. Hadde vel ihvertfall ikke skadet å ha han i troppen med det spillermaterialet vi har hatt tilgjengelig utover sesongen...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #605 på: 14. Mai 2015, 22:47 »
Absolutt ikke.. Gidder ikke å sjekke, men er vel bare leid ut i år?

Men meget spent på hva/hvorfor den svartelistet-greia handler om.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #606 på: 15. Mai 2015, 10:00 »
Er vel noen økonomiske klausuler inne i bildet knyttet til antall spilte kamper eller noe i den duren tenker jeg.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #607 på: 24. Juni 2015, 11:42 »


Det virker helt surrealistisk å se disse legendene og det laget vi hadde tilbake da. Helt utrolig!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #608 på: 24. Juni 2015, 20:21 »


Det virker helt surrealistisk å se disse legendene og det laget vi hadde tilbake da. Helt utrolig!

Åååååhhhh, bir tårevått! :)

Lauren Robert, digga han. Husker Viana ble sett på som en flopp, men viste da tidvis bra prestasjoner. Skjønner egentlig ikke hvorfor Sir Bobby fikk så lite ut av han? Ble jo ansett som like stort talent som CR7. Solano, og ikke minst SHEARER!!!!! Kommer aldri til å få en spiller bedre enn han!
No fate but what you make

nemiarwen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 358
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #609 på: 25. Juni 2015, 11:48 »
http://whatculture.com/sport/kevin-keegans-newcastle-entertainers-199597-where-are-they-now.php

Denne gjengen her var faen meg bra. Lurer på om vi får noe lignende igjen :-)
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #610 på: 26. Juni 2015, 19:50 »
Jeg vil ha tilbake Nile Ranger og Ben Arfa... Ben Arfa vet jeg kanskje ikke er det klokeste,, men dette er 2 spillere jeg rett å slett digga hehe...

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #611 på: 27. Juni 2015, 01:24 »
Hva hadde vi fått ut av å få tilbake Nile Ranger..?

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #612 på: 27. Juni 2015, 18:57 »
John Barnes og Cacapa!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #613 på: 27. Juni 2015, 19:00 »
Jeg vil ha tilbake Nile Ranger og Ben Arfa... Ben Arfa vet jeg kanskje ikke er det klokeste,, men dette er 2 spillere jeg rett å slett digga hehe...


Passar vel ikkje heilt å nemna desse to ilag med KK sine "Entertainers"!! :)

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #614 på: 27. Juni 2015, 19:36 »
Av å hente Nilo Ranger? Vel. Det var ikke helt dønn bokstavelig. Men de gangene han fikk sjansen skapte Newcastle mye på grunn av hans fart og fysikk blant annet, og han virka veldig spennende. Slet med å få den forløsende scoringen, og for alt vi vet kunne dette gitt en "forlan effekt", der spilleren plutselig bøtter inn mål. Mye stang ut og uflaks. Etter Pardew kom inn ble Ranger bare borte, til tross for meget gode innhopp og evne til å plutselig skape noe fremover. Nå tviler jeg ikke på at han har ødelagt karrieren sin på andre ting, og nedprioritert fotballen og nærmest forfallt i sin nye klubb. Men det var en tid etter Carroll salget jeg mener han var den spissen vi burde satset på utifra alle innhoppene..