20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?  (Lest 271383 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1590 på: 22. Feb. 2012, 20:30 »
Sollied dro ikke så tidlig. Ifølge Wikipedia, og det synes jeg huske selv, så havnet han på kant med Sollied. Fikk ikke samarbeidet med han til å stemme, mulig fordi Sollied konsekvent brukte engelsk på trening.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1591 på: 28. Feb. 2012, 17:54 »
LFC er linka til Håvard Nordtveit. Han har etablert seg som anker på overraskelseslaget Münchengladbach i år - og gutten blir 22 i sommer. Vi veit at han også er i stand til å bekle stopperposisjonen. Dette bør jo være et spennende emne for vår del?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Flatline

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1761
  • HWTL
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1592 på: 28. Feb. 2012, 18:16 »
Bytta ikke Heresveen trener rett etter at han kom, Solli forsvant?
Tarik trenger tillitt og spilletid. Synes han har et herlig driv i beina og er intelligent. Tror han kunne gjort det bra hos oss.


Synes Gabriel obertan kommer med noen fine tanker her. Tarik hadde smelt hos oss.
If it has tits or wheels, count on problems!

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1593 på: 28. Feb. 2012, 20:09 »
Er Tarik god nok for en klubb som skal kjempe om europacupplass i Premier League, Flatline!?

Har ganske friskt i minne et mindre vellykket opphold i den nederlandske ligaen...

Jeg mener at Tarik er en av de bedre spissene i Tippeligaen, men ser ikke helt hva vi skulle med han i Newcastle per dags dato.

Peter

  • Gjest
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1594 på: 28. Feb. 2012, 20:14 »
Er Tarik god nok for en klubb som skal kjempe om europacupplass i Premier League, Flatline!?

Har ganske friskt i minne et mindre vellykket opphold i den nederlandske ligaen...

Jeg mener at Tarik er en av de bedre spissene i Tippeligaen, men ser ikke helt hva vi skulle med han i Newcastle per dags dato.

Kan umulig være dårligere enn Shola, slik som han har fremstått de siste året!

Christian

  • Gjest
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1595 på: 28. Feb. 2012, 20:16 »
Shola hadde vore blandt dei beste i TL. Greit Shola ikkje er den beste med tanke på PL nivå, men hadde vore klasse i TL.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1596 på: 28. Feb. 2012, 20:23 »
Kan ikke se for meg Shola med mer enn 10 mål i TL på en sesong!

Simmi

  • Gjest
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1597 på: 28. Feb. 2012, 20:37 »
Shola hadde nok scoret en del, jo. Når han scoret rundt 20 mål i Championship, som er på et ganske mye høyere nivå enn tippeligaen, er det vil ikke noe tvil om det.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1598 på: 28. Feb. 2012, 20:38 »
Shola hadde vært RÅ i TL - det er jeg pokker tute meg ikke i tvil om. Han er på et teknisk nivå høyt over hva jeg mener den vanlige TL-spiller kan vise til - samt at han også har fysikken inne.
Steffen Iversen var en førsteklasses TL-spiller da han dro til CP hvor han ikke var noen storsuksess for å si det slik. Vår egen Edmundsson slet med å få spilltid på reservelaget vårt og spilte seg tydeligvis ganske lett til kontrakt med Viking.

Når Glimt spiller i TL igjen til neste år hadde jeg selvfølgelig dansa naken rundt Aspmyra om Ameobi hadde blitt henta inn  :happy:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1599 på: 28. Feb. 2012, 20:42 »
Alle som er fjortiser og oppover husker vel hvordan Sholadinho herjet med lsk på åråsen i den gjeve intertoto cupen for noen år siden, og gjorde vel to av målene i en komfortabel 3-0 seier. Toppscorerlisten sist sesong i tippeligaen hadde vel topp tre bestående av Mos, Prica og Årst, 17 på øversetmann, og 16 på de to andre. Tipper kongen kunne scoret 15+ for Sogndal  :shola:

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1600 på: 28. Feb. 2012, 20:43 »
Når Glimt spiller i TL igjen til neste år hadde jeg selvfølgelig dansa naken rundt Aspmyra om Ameobi hadde blitt henta inn  :happy:
Ameobi og Smith på topp for Glimt 

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1601 på: 28. Feb. 2012, 20:44 »
Setter bare Smith inn på midtbanen - bør funke relativt bra med ham der i TL :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1602 på: 28. Feb. 2012, 20:51 »
Potensiell vinner av tippeligaen 2012:

                                    Taylor
Griffin             Ramage             Edgar            Babayaro

                       Smith              Pattison
Obertan                                                       L. Lua Lua

                        Ameobi           Ranger

Med andre ord tror ikke tippeligaen holder spesielt høyt nivå, og skal man være i nærheten av god nok for Newcastle, bør man trolig være temmelig dominerende her hjemme  :fisk:

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1603 på: 28. Feb. 2012, 20:53 »
Ler relativt høyt - men det derre kunne gått bra, det :P
Kan ihvertfall si at jeg er ganske sikker på at spillere som Obertan, Lua Lua, Ameobi og sågar kanskje også Ranger ville dominert bra i TL.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Christian

  • Gjest
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1604 på: 28. Feb. 2012, 21:00 »
LuaLua holder jo eit bra CCC nivå, så ville ha tatt TL med storm. Ameobi og Ranger ville ha vore superspisser i TL.

Til og med ein bakfull Pattison i underbuksene ville holdt høgt TL nivå.