20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?  (Lest 271374 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1575 på: 05. Sep. 2011, 10:05 »
Mads Dæhlie? Han som er på akademiet/juniorlaget til United?

Ja


Newcastle United, West Ham United, Leeds United eller Manchester United? Gjør som Tore Pedersen, ALDRI omtal Manchester United som United, siden det finnes flere av dem :) Han omtaler dem konsekvent som Manchester ;D

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1576 på: 05. Sep. 2011, 13:07 »
Mads Dæhlie? Han som er på akademiet/juniorlaget til United?

Ja


Newcastle United, West Ham United, Leeds United eller Manchester United? Gjør som Tore Pedersen, ALDRI omtal Manchester United som United, siden det finnes flere av dem :) Han omtaler dem konsekvent som Manchester ;D

Manchester? Manchester City eller Manchester United? ::) ALDRI omtal Manchester United som Manchester, siden det finnes flere av dem ::)

Peter

  • Gjest
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1577 på: 05. Sep. 2011, 15:11 »
Spilte mot Dæhlie i en romjulsturnering på Lillehammer i fjor. Var en del brukbare spillere med, riktignok så var det sikkert en del fyllesjuke kropper ute på parketten :P men han var helt rå. 15 år gammel! Ekstremt fotrapp, uredd, smart, gode dribleferdigheter. Bøtta inn mål og ble toppscorer og var suverent den beste spillern blant mange voksne og habile fotballspillere. Aldri sett en så ung spiller være så moden og lur på ei fotballbane.

Mener jeg har hørt noen si at han er en av de beste spillerne på sitt alderskull i hele europa. Det er ikke ofte noen nordmenn regnes med der..

Han debuterte faktisk i 2.divisjon da han nettop hadde fylt 15 for Stabæk 2. Husker også at han spillte mer eller mindre fast for Lyn2 i 3.divisjon som 13-14 åring. Fantastisk talent!
For de som ikke har sett ham spille.

Tim Buch

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 633
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1578 på: 05. Sep. 2011, 19:26 »
Hva slags posisjon er det han spiller oftest i? Var to håpløse innlegg han prøvde seg på hvertfall  :P

Virker som en spennende spiller.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1579 på: 05. Sep. 2011, 20:15 »
Mads Dæhlie? Han som er på akademiet/juniorlaget til United?

Ja


Newcastle United, West Ham United, Leeds United eller Manchester United? Gjør som Tore Pedersen, ALDRI omtal Manchester United som United, siden det finnes flere av dem :) Han omtaler dem konsekvent som Manchester ;D

Manchester? Manchester City eller Manchester United? ::) ALDRI omtal Manchester United som Manchester, siden det finnes flere av dem ::)

Var humoren i det jeg først og fremst var ute etter..Morsomt å se Pedersen på tv2 da vet du..Han er jo innbarket leedssupporter..

Peter

  • Gjest
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1580 på: 05. Sep. 2011, 20:19 »
Hva slags posisjon er det han spiller oftest i? Var to håpløse innlegg han prøvde seg på hvertfall  :P

Virker som en spennende spiller.

Er ikke helt sikker, men tror han er høyrekant eller sentral midt. Han har spillt det meste egentlig. Han hadde sikkert vært BB uansett hvilken posisjon han spillte i.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1581 på: 05. Sep. 2011, 21:31 »
Hva slags posisjon er det han spiller oftest i? Var to håpløse innlegg han prøvde seg på hvertfall  :P

Virker som en spennende spiller.

Så mer ut som skudd, men var litt lite kraft i de ja. ;)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1582 på: 09. Sep. 2011, 19:23 »
Er dette en albaner som bruker Google Translate?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tim Buch

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 633
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1583 på: 10. Sep. 2011, 03:20 »
Herlige innlegg av monyon uansett om han er Fransk, Albansk eller robot.

Proper Madrid  :D

Christian

  • Gjest
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1584 på: 20. Feb. 2012, 20:37 »
http://blogg.tv2.no/knutskeiesolberg/2012/02/15/derfor-ender-han-premier-league/

Har leika med tanken om Berisha i Newcastle, sidan eg såg han live for Viking første gang. Har virkleg trua på Valon.

Viking har også De Lanley som også er ein spelarar med stort potensial.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1585 på: 20. Feb. 2012, 21:47 »
Jeg hører det snakkes pent om Berisha i stavanger. Selv har jeg sett altfor lite av gutten til å ha noen formening om ferdigheter og potensiale. Forøvrig kan jeg ikke unngå å tenke på stjernespissen til Brisbane Roar, som var en kort periode innom RBK for noen år siden, Besart Berisha.  :lol:

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1586 på: 20. Feb. 2012, 21:48 »
Har selv tenkt på Valon, ja. Stort talent.

Gabriel Obertan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 59
  • Obertans Medical at Newcastle
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1587 på: 20. Feb. 2012, 23:44 »
Kunne godt tenkt meg Tarik selv. Jeg så mye av Fredrikstad og var på stadion ofte  ( på VIP med 3-retters, hører du daniel? ) når jeg var sammen med eksen fra Begby. Tarik var jo hele fredrikstad-angrepet, kanskje ikke tilfeldig at de gikk fra sølvplass til nedrykk året etter når tarik ikke var der :ler:
Gabriel obertan - arbeidsmoral, hurtighet og teamwork

PhilippeA.

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 661
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1588 på: 21. Feb. 2012, 21:47 »
Han har prestert i FFK. Det gjorde han derimot ikke i Heerenveen og heller ikke i LSK (bortsett fra to kamper). Etter min mening ikke i nærheten av å være god nok til PL. 
Oscillons From The Anti-Sun

Gabriel Obertan

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 59
  • Obertans Medical at Newcastle
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1589 på: 21. Feb. 2012, 23:49 »
Bytta ikke Heresveen trener rett etter at han kom, Solli forsvant?
Tarik trenger tillitt og spilletid. Synes han har et herlig driv i beina og er intelligent. Tror han kunne gjort det bra hos oss.
Gabriel obertan - arbeidsmoral, hurtighet og teamwork