20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?  (Lest 271374 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Wroom

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 704
  • "Space-collector"
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1365 på: 17. Aug. 2010, 23:51 »
Markus Henriksen og Per Ciljan Skjelbred. Litt mer tempo på midtbanen.

Newcastle

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 7
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1366 på: 18. Aug. 2010, 09:13 »
Markus Henriksen og Per Ciljan Skjelbred. Litt mer tempo på midtbanen.

Vær så snill a mann!

Markus Henriksen må da vise litt mer enn noen gode kamper i tippeligaen før han skal dra til verdens beste liga.

PCS synes jeg har stagnert veldig i Rosenborg. Har spilt litt bedre i år, men langt unna PL.

oyvinvo

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 170
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1367 på: 18. Aug. 2010, 10:01 »
Markus Henriksen og Per Ciljan Skjelbred. Litt mer tempo på midtbanen.

Vær så snill a mann!

Markus Henriksen må da vise litt mer enn noen gode kamper i tippeligaen før han skal dra til verdens beste liga.

PCS synes jeg har stagnert veldig i Rosenborg. Har spilt litt bedre i år, men langt unna PL.

Uten å snakke stygt om Markus Henriksen så tror jeg at vi bør gi våre egne unggutter sjansen før vi henter han. Tror f.eks Vuckic holder et høyere nivå.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1368 på: 18. Aug. 2010, 17:10 »
Leste i dag at speidere fra vårs visstnok var på Lerkendal for å se på nettopp Ciljan. Kan umulig ha gjort et spesielt dårlig inntrykk!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1369 på: 18. Aug. 2010, 21:32 »
Ciljan kan slå den geniale pasningen, i hvert fall en gang iblant. Og han er veldig ofte involvert i RBKs scoringer under Nils Arne Eggen. Innbiller jeg meg. Men Ciljan er ikke den playmakeren vi bør være ute etter. Hadde Fredrik Winsnes vært 10 år yngre, og en million ganger bedre, så er det en type spiller jeg gjerne hadde sett. Men altså, ikke Fredrik Winsnes. Han er ikke god nok for Tippeligaen en gang, og tilhører den rasen av fotballspillere som er flinkere til å drible seg selv enn motspillere. Men å slå den forløsende pasningen, det kan han. Dessverre er det omtrent det eneste han kan.

Skal vi kjøpe spillere fra Norge er det en viss afrikaner vi bør kjøpe. Og han bør vi kjøpe NÅ!
Dessverre er jeg redd det vil bli budrunde, om først en klubb begynner å by. Og da har vi ikke nubbesjans. Dessuten er det en stor, stor fordel for Rosenborg at han er der så lenge som overhodet mulig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kung_zlatan

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1158
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1370 på: 18. Nov. 2010, 09:22 »
I går beviste Erik Huseklepp nok en gang at han er en spiller på internasjonal nivå. -Og det spekuleres igjen om han er moden for en overgang til en større klubb. Jeg mener han er høyinteressant for oss! Stor arbeidskapasitet, herlige bevegelsesmønstere, fin teknikk og han kan både være en bevegelig spiss rundt Carroll som en konkurrent i høyre-kant-rollen. Jeg tviler sterkt på at han ville ha kostet oss mange pengene nå i januar. Kort oppsummert, vi bør se på mulighetene for å hente en ydmyk vinnertype ala Huseklepp nå! eller? ;)

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1371 på: 18. Nov. 2010, 09:32 »
Jeg ser for meg Huseklepp som en Jonas Gutierrez light i PL. En himmel eller helvette spiller som altså varierer fra det brilliante til det grusomme. Som spiss er ikke Huseklepp god nok i avslutningene av det jeg har sett han i Tippeligaen. Jeg tror han kan fungere på vingen i PL, men vi trenger en kantspiller med innleggsfot. Kjøper vi Huseklepp så er vi like langt...
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1372 på: 18. Nov. 2010, 10:08 »
I går beviste Erik Huseklepp nok en gang at han er en spiller på internasjonal nivå. -Og det spekuleres igjen om han er moden for en overgang til en større klubb. Jeg mener han er høyinteressant for oss! Stor arbeidskapasitet, herlige bevegelsesmønstere, fin teknikk og han kan både være en bevegelig spiss rundt Carroll som en konkurrent i høyre-kant-rollen. Jeg tviler sterkt på at han ville ha kostet oss mange pengene nå i januar. Kort oppsummert, vi bør se på mulighetene for å hente en ydmyk vinnertype ala Huseklepp nå! eller? ;)

Nah

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1373 på: 19. Nov. 2010, 20:29 »
I går beviste Erik Huseklepp nok en gang at han er en spiller på internasjonal nivå. -Og det spekuleres igjen om han er moden for en overgang til en større klubb. Jeg mener han er høyinteressant for oss! Stor arbeidskapasitet, herlige bevegelsesmønstere, fin teknikk og han kan både være en bevegelig spiss rundt Carroll som en konkurrent i høyre-kant-rollen. Jeg tviler sterkt på at han ville ha kostet oss mange pengene nå i januar. Kort oppsummert, vi bør se på mulighetene for å hente en ydmyk vinnertype ala Huseklepp nå! eller? ;)

Jeg er sikker på at Huseklepp kunne blitt en hit som ving i en klubb som Newcastle i Premier League, men kan ikke skjønne at det skal skje. I sommer var han på billigsalg, siden den gang har avtalen om at Brann skulle være meget sjenerøse mtp utenlandstilbud løpt ut, og han har nå kontrakt i to år til. At han har blitt matchvinner mot Portugal, Frankrike og Irland har garantert ikke senket markedsverdien det heller. Samtidig er det økonomiske "kriser" i hele fotball-Europa, og det er ikke mange som ønsker å betale noe som helst for det man ser på som usikre kort når det virker å bli et rekordmarked for bosmanspillere om et halvt år...

Men jeg er forsåvidt enig med deg (og Drillo :P), det er helt utrolig at Huseklepp fortsatt spiller i Brann, og jeg tror han vil kunne være et kupp for Championship-klubber og lavere plasserte PL-klubber. Han hadde nok aldri vært i Bergen i dag om markedet hadde vært så travelt som for 4-5 år siden, og ikke så knusktørt som det er nå.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1374 på: 20. Nov. 2010, 10:09 »
Annan (som ikke er nordmann). Tøff i duellene ihvertfall. :p Ellers har vi jo Moa, som dere sikkert tidligere har diskutert.

Simmio

  • Gjest
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1375 på: 20. Nov. 2010, 11:12 »
Annan (som ikke er nordmann). Tøff i duellene ihvertfall. :p Ellers har vi jo Moa, som dere sikkert tidligere har diskutert.

Annan er god nok for Premier League, men når vi har Tiote som er bedre bakover og fremover enn Annan, så er det ikke noe vits i å hente han. Vi har jo mange sentrale midtbanespillere og.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7619
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1376 på: 20. Nov. 2010, 11:39 »
Annan (som ikke er nordmann). Tøff i duellene ihvertfall. :p Ellers har vi jo Moa, som dere sikkert tidligere har diskutert.

Annan er god nok for Premier League, men når vi har Tiote som er bedre bakover og fremover enn Annan, så er det ikke noe vits i å hente han. Vi har jo mange sentrale midtbanespillere og.

Jepp, Annan er tøff nok. Men vi har jo Tiote som ligner Annan veldig, bare Tiote nok er enda bedre. Og sentrale midtbaner er det siste vi trenger ja. :p

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1377 på: 20. Nov. 2010, 14:12 »
Nå har ihvertfall snart Gamst overtalt Big Sam til å hente Huseklepp. Maken til skryt: http://www.gamsten.com/

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1378 på: 20. Nov. 2010, 15:08 »
Jeg hadde blitt glad om vi hentet Huseklepp. Han mangler noen deffensive kvaliteter, men jeg tror han kunne utviklet denen siden av spillet sitt. Han er mye bedre deffensivt en Routledge. I tillegg er han en klokere spiller i forhold til Jonas og Routledge. Han truer bakrommet i mye større grad.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1379 på: 20. Nov. 2010, 18:23 »
Bør jo få Huseklepp til max 10 millioner norke kr (er vel det samme sånn ca som Perch kostet??) Så ser ikke på det som noe gambling.