20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?  (Lest 271374 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8664
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1320 på: 05. Mai 2010, 07:56 »
Akkurat det samma jeg har hørt fra folk som har vokst opp i Hamar og kjent/delvis kjent til han.
At han rett og slett er en kvalm jævel de fleste ikke tåler trynet på.
Er litt usikker på om det er slike spillere vi trenger. (Om det stemmer riktignok)

Har bodd rundt Hamar hele livet men har aldri hørt noen som helt si sånne ting om han. Folka jeg har prata med har alltid vært superpositivt til han både som spille og utenfor banen, om det stemmer vet jeg ikke, da jeg har null forhold til gutten utenfor banen.
Nei.

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1321 på: 05. Mai 2010, 08:23 »
Jeg mistenker at det er mye misunnelse av unge talenter. Jeg tror fint på at Pedersen har vært/er en litt kjepphøy type. Kanskje det er derfor han har blitt så god? Mange må tro at de er verdens beste, for å bli verdens beste. Nå er han 19år, og det er vel 2 år siden han forlot hamar. Du blir litt mer voksen i løpet av disse åra. Tommy Høiland gikk på samme vgs som meg, og han hadde samme rykte som Pedersen. Det betyr ikke at de kan passe i et fotball lag. 
Pedersen klarer seg helt fint i Godset. Foreløpig har det ikke vært noen episoder hvor andre spillere uttaler misnøye. Hvorfor skal han ikke passe inn i Newcastle?

Tipper Taylor, Carroll, Krul og andre unge også er/var litt kaky utenfor banen.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1322 på: 05. Mai 2010, 13:54 »
Jeg har hørt det helt motsatte av det enkelte her sier om Pedersen. Noen av de jeg spilte guttefotball/jr fotball med som spilte på aldersbestemte landslag med Pedersen sa han var en blodseriøs fotballspiller som bestandig var opptatt av og bli bedre, og at han virkelig HATA og tape. Om han var/er en arrogant og usympatisk person utenfor banen driter jeg i, så lenge han er profesjonell på treningsfeltet og leverer på banen, det er det som betyr noe. Er bare å se på Pedersen når jeg han spiller fotballkamper det, for jeg tror ikke det er mange som løper mer enn han i løpet av en kamp. Med den syke innsatsen hans så tror jeg han bare blir bedre og bedre i årene framover. Det folk sier om han utenfor banen tror jeg bare er piss. Jeg hører folk si lignende ting om så jævelig mange fotballspillere, men som jeg overhodet ikke kan tenke meg at stemmer.


Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1323 på: 05. Mai 2010, 14:17 »
Marcus Pedersen er helt sikkert et godt treningsprodukt, at han har bra holdninger til trening osv. Det at han har slått igjennom så tidlig i Tippeligaen tyder også på nettopp det.

Problemer utenfor banen har han hatt, og det vet alle. Han ble idømt samfunnstjeneste for noen år siden pga vold.. Dessuten har det gått mye rykter om at han var del av et dårlig miljø på Hamar. Uansett...jeg driter fullstendig i det så lenge han er en bra fotballspiller, samme som jeg har sagt ang. Andy Carroll hele tiden. At man oppfattes arrogant kan også være at man f.eks bare er sjenert ovenfor fremmede folk. Ikke alle kan være like utadvendte og imøtekommende som f.eks Solskjær.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

sheaer1

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 183
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1324 på: 05. Mai 2010, 14:19 »
Jeg tror også at spillere i Tippeligaen, som Pedersen og andre som skal til en stor Engelsk klubb i PL vil vise en ydmykhet.. Jeg har ikke spesielt inntrykk av at han er veldig arrogant, men ser jo at enkelte andre har det :) Når/hvis han kommer til Newcastle er han ikke lenger lagets beste og største stjerne, som han er i Godset nå. Noe som jeg tror vil gjøre at han er litt ydmykere :)
Jeg er FOR å hente Pedersen!

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1325 på: 05. Mai 2010, 14:19 »
Sånn. Da havnet denne i rett tråd:

Jeg tror Pedersen har det som skal til for å lykkes i PL. Han er rask, har god utholdenhet og er kjempesterk. Hvis jeg skulle valgt mellom ham og Musecash hadde mitt valg vært enkelt. Huseklepp er alt for pingle til å hevde seg i verdens mest fysiske liga.

Forøvrig skal det mye til at en så ung spiller har føttene på jorda. Jeg husker godt hvor lite empatisk jeg selv var da jeg var i den alderen. Og da skal det enda mer til for en fotballspiller som blir tilbedt hvor han befinner seg. Det viktigste er at han kommer i et godt miljø slik at han får fremtidige gode holdninger.

sheaer1

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 183
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1326 på: 05. Mai 2010, 14:23 »
Sånn. Da havnet denne i rett tråd:

Jeg tror Pedersen har det som skal til for å lykkes i PL. Han er rask, har god utholdenhet og er kjempesterk. Hvis jeg skulle valgt mellom ham og Musecash hadde mitt valg vært enkelt. Huseklepp er alt for pingle til å hevde seg i verdens mest fysiske liga.

Forøvrig skal det mye til at en så ung spiller har føttene på jorda. Jeg husker godt hvor lite empatisk jeg selv var da jeg var i den alderen. Og da skal det enda mer til for en fotballspiller som blir tilbedt hvor han befinner seg. Det viktigste er at han kommer i et godt miljø slik at han får fremtidige gode holdninger.
Vi får satse på at han ikke kommer til å "henge" for mye sammen Carroll/evt Barton da :)

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1327 på: 05. Mai 2010, 14:38 »
Sånn. Da havnet denne i rett tråd:

Jeg tror Pedersen har det som skal til for å lykkes i PL. Han er rask, har god utholdenhet og er kjempesterk. Hvis jeg skulle valgt mellom ham og Musecash hadde mitt valg vært enkelt. Huseklepp er alt for pingle til å hevde seg i verdens mest fysiske liga.

Forøvrig skal det mye til at en så ung spiller har føttene på jorda. Jeg husker godt hvor lite empatisk jeg selv var da jeg var i den alderen. Og da skal det enda mer til for en fotballspiller som blir tilbedt hvor han befinner seg. Det viktigste er at han kommer i et godt miljø slik at han får fremtidige gode holdninger.
Vi får satse på at han ikke kommer til å "henge" for mye sammen Carroll/evt Barton da :)

Hehe, de er jo kjempegode forbilde  :D

sheaer1

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 183
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1328 på: 05. Mai 2010, 15:09 »
Sånn. Da havnet denne i rett tråd:

Jeg tror Pedersen har det som skal til for å lykkes i PL. Han er rask, har god utholdenhet og er kjempesterk. Hvis jeg skulle valgt mellom ham og Musecash hadde mitt valg vært enkelt. Huseklepp er alt for pingle til å hevde seg i verdens mest fysiske liga.

Forøvrig skal det mye til at en så ung spiller har føttene på jorda. Jeg husker godt hvor lite empatisk jeg selv var da jeg var i den alderen. Og da skal det enda mer til for en fotballspiller som blir tilbedt hvor han befinner seg. Det viktigste er at han kommer i et godt miljø slik at han får fremtidige gode holdninger.
Vi får satse på at han ikke kommer til å "henge" for mye sammen Carroll/evt Barton da :)

Hehe, de er jo kjempegode forbilde  :D
Ja, innenfor slåssing hvertfall ! ;)

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1329 på: 05. Mai 2010, 15:21 »
Han er en spiller med potensiale, det er det ingen tvil om. Vi kan kjøpe han, gi han sjanser og la han utvikle seg sammen med de andre spissene vi har. Flesteparten er jo unge så?
Men kommer han, burde noen forsvinne tror jeg. Ameobi og Best, og det tror jeg ikke skjer.
Jeg håper at noen og da mener jeg endel av de pengene vi for til rådighet blir brukt på spissplassen.
Vi trenger en spiss som vet hvor målet er, en som er god for 15+ mål. Helst en som er rask, teknisk, har god bevegelse og god til og lese spillet(spillerforståelse).
Der tror jeg ikke Pedersen er enda, men jeg tror han kan komme der.
En spiller for fremtiden er han.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1330 på: 05. Mai 2010, 17:05 »
Hvis klubben kjøper Pedersen, så går jeg ut i fra at Hughton mener han er god nok, og da stoler jeg på Hughtons vurdering. Selv er jeg noe skeptisk, uten at jeg helt vet hva jeg begrunner den skepsisen med. Uansett, han er hjertelig velkommen, om han kommer. Hvis ikke synes jeg ikke nødvendigvis vi lider noe veldig stort tap. Jeg hopper ikke i taket om han kommer, men griner heller ikke om han ikke kommer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1331 på: 05. Mai 2010, 17:32 »
Ser gjerne Pedersen i likhet med Huseklepp til Newcastle. Må være det største spisstalentet vi har hatt i Norge sidan Carew. Men føler egentlig det er en forbannelse når det gjelder Newcastle og nordmenn, blir liksom aldri noko av. Ronny Johnsen på lån er vel den einaste nordmannen som har vore i klubben.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1332 på: 05. Mai 2010, 18:16 »
Ronny Johnsen var ikke her på lån, vi plukket han opp på free transfer rett etter transfervinduet høsten 2004 var stengt. Fikk en kortidskontrakt og forlot klubben ved nyttår.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1333 på: 05. Mai 2010, 23:17 »
Og fikk med seg 3 kamper eller noe. Stemmer det?
Var litt før jeg begynte å følge med på Newcastle, hvordan gjorde han det?
(Antageligvis ikke veldig bra, siden kontrakten ikke ble forlenget).

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #1334 på: 05. Mai 2010, 23:19 »
Nødovergang på grunn av mangel på stoppere. Gjorde ting helt greit - og holdt på å score på corner! Selvfølgelig litt skadd var han også!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida