20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?  (Lest 271370 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #915 på: 12. Okt. 2009, 18:26 »
Noen utvikler seg heldigvis. Men Adresseavisen hadde nylig en artikkel om alle de lovende juniorspillerne som aldri ble noe av i Rosenborg. For hver Lionel Messi verden får, så mister vi 100 ganger så mange som enten ikke utvikler seg så fort eller som ikke har motivasjonen til å fortsette.

Det er ofte tilfeldigheter som avgjør om du blir en stor stjerne eller ikke. Og du kan ha omtrentlig samme potensiale som lagkameraten din, men hvis du har en mindre bratt utviklingskurve, så blir du forkastet, mens kompisen din blir stor stjerne.

Og så har du de tilfellene hvor den ene som blir vraket i toppklubben som juniorspiller kommer tilbake ti år senere etter en lang karriere i mindre klubber, mens kompisen, som ble satset på, plutselig stoppet utviklingen fullstendig, og raste nedover i divisjonene.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #916 på: 13. Okt. 2009, 10:59 »
Et lass av klubbet snuser på marcus pedersen. Jeg tipper han blir solgt i januar. Hadde vært utrolig gøy om vi hadde slengt oss på. Jeg tror han kommer til å bli kanongod. Carroll, Ranger og Pedersen, da har vi teen machine på topp. Jeg tror han kan bli en god pl spiss hvis han har flaks og holder beina plantet. 

Vet ikke om blackburn og sam allardyce er det rette valget for ham da..
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #917 på: 13. Okt. 2009, 11:41 »
marcus pedersen er god ja. fysisk robust spiller.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Offe87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1731
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #918 på: 13. Okt. 2009, 15:32 »
Jeg har hørt av folk på Hamar at Marcus Pedersen skal være en skikkelig klyse (før han forlot kamma)
Men jeg må si meg enig i at han har imponert på et heller labert godset i år, så blir artig å se hvor han havner hen.

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #919 på: 13. Okt. 2009, 16:39 »
Han er vel den største idioten jeg møtte på i russetiden. Skulle tro han hadde råd til øl med godset-lønnen sin, så han begynte vel å stjele øl fra andre bare på pur f.. .

Men jeg har sett en del SIF-matcher i år, riktignok de fleste av dem på hjemmebane. Han har imponert skikkelig.

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #920 på: 13. Okt. 2009, 18:18 »
Han var på prøvespill hos Liverpool for noen år tilbake. Tror ikke det gikk så bra der.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #921 på: 13. Okt. 2009, 18:52 »
I følge TV 2 så er Blackburn, Sunderland og Hamburg m.f ute etter han...

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #922 på: 13. Okt. 2009, 19:58 »
Jeg har hørt av folk på Hamar at Marcus Pedersen skal være en skikkelig klyse (før han forlot kamma)

Hørt dette av flere jeg også. Ikke akkurat så veldig stor stjerne blant de yngre landslagskollegaene..
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #923 på: 13. Okt. 2009, 20:47 »
Er veldig interessert i å se Mads Stokkelien utvikle seg. Jeg hadde ikke hatt noe imot å se han i svart og hvitt :)

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #924 på: 13. Okt. 2009, 23:59 »
Han er vel den største idioten jeg møtte på i russetiden. Skulle tro han hadde råd til øl med godset-lønnen sin, så han begynte vel å stjele øl fra andre bare på pur f.. .

Men jeg har sett en del SIF-matcher i år, riktignok de fleste av dem på hjemmebane. Han har imponert skikkelig.

Hahah, visst han var på russetreffet på Lillehammer, så trur eg har kjefta han huden full! ;D Var i alle fall veldig lik.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #925 på: 14. Okt. 2009, 17:22 »
Hehe, det vet jeg ingenting om. Han klarte å gjøre seg upopulær da han skulle "jekke ned oss bærumfolk" eller hva han sa. Han gikk rundt og trodde at alle visste hvem han var og skulle ha slosskamp med bussen vår osv. jaja :) back to topic

Newalex

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 9
  • yeah
    • Vis profil
    • Alexander
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #926 på: 21. Okt. 2009, 14:41 »
Jeg kunne tenkt meg :

Berget
Angan
Huseklepp
Carew

Peter

  • Gjest
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #927 på: 21. Okt. 2009, 14:43 »
Jeg kunne tenkt meg :

Berget
Angan
Huseklepp
Carew



Det kunne jeg og! Spessielt Hangeland, Angan og Berget. Men Angan er ikke Norsk da.

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #928 på: 21. Okt. 2009, 16:50 »
eller Darijo Srna fra Shaktar  ;D (OBS, posta kanskje litt feil i og med at dette er for Norske spillere)

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #929 på: 21. Okt. 2009, 19:17 »
Tore Reginiussen er god nok for den tyske toppklubben Schalke 04, men ikke for NUFC, ihvertfall om man skal høre på en del såkalte "eksperter" her på forumet.

http://www.dagbladet.no/2009/10/21/sport/fotball/tippeligaen/bundesliga/schalke_04/8675686/

PS! Er det noe NUFC trenger pr dags dato så er det gode midtstoppere og forsvarspillere forøvrig.
« Siste redigering: 21. Okt. 2009, 19:19 av Frode »