20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?  (Lest 271384 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #435 på: 29. April 2009, 20:44 »
Jeg har til gode å se svimle backer i TL når Huseklepp spiller. Rosenborgs backer har aldri vært i nærheten av å bli svimmel av Huseklepp, og RBKs backer er ikke gode nok for PL. Kanskje Lustig, men bare kanskje. Og når ikke Stoor er god nok, så er nok heller ikke hans erstatter i RBK god nok. Spesielt når hans erstatter ikke er like god som han selv.

Hvis backene i CCC blir svimle av Huseklepp er de faen ikke mye til backer.
Bolanos har mye igjen før han kan kalles aktuell for større oppgaver enn IK Start.
Han har spilt kun 5 TL-kamper. Og jeg kan ikke huske at han har vært like imponerende i dem alle sammen.
Kan godt hende han er så god som hypen tilsier, men inntil videre er jeg skeptisk.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #436 på: 29. April 2009, 20:57 »
Tja, jeg husker noen svimle folk i backrekka til Deportivo, men de er jo selvsagt ikke Tippeliganivå...

Bolanos ja, litt av en historie. Han har spillt fantastisk i hele vinter (treningskamper) og alle 6 TL kampene. Eneste var mot RBK, da han bare var midt på treet. Jeg har sett Start fostre talenter som Hæstad, Strømstad, Myggen (!), Johnsen brødrene osv. Jeg kan garantere deg en ting, jeg har ALDRI sett en spiller som Bolanos på vårt lag. Han er LANGT over norsk standard. Jeg vet det er rart å snakke sånn etter 6 kamper, men bare vent!! Han blir større enn Alanzinho :)

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #437 på: 29. April 2009, 21:00 »
Jeg har sett at Bolanos har ekstremferdigheter. Og Alan synes jeg var noget oppskrytt. Å ha bedre teknikk en Myggen er ingen stor prestasjon, og det gjør deg ikke nødvendigvis til en fremtidig vinner av Gullballen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #438 på: 29. April 2009, 21:06 »
Haha, skjønner at du er bitter for at dere kjøpte en middelmådig ving i Trond Olsen for 3x prisen av Bolanos :)

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #439 på: 29. April 2009, 21:12 »
Haha. Den får stå for din regning. Du er Start-supporter, jeg er RBK-supporter. Jeg tror vi lar det være med det jeg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #440 på: 29. April 2009, 21:32 »
Wow, Joakim, du eier virkelig ikke fotballforståelse du?

Huseklepp hadde vært dritmoro å se i Championship, men er enda mer deilig å se han i Brann. Bolanos kunne vi godt kjøpe, men regner med at arbeidstillatelse ville blitt et problem. Disse to er vel de eneste vingene fra TL jeg kunne tenkt meg ihvertfall. Har ikke sett nok av Fredheim Holm i det siste til å bedømme han, men rapportene sier vel at han har hatt en ordentlig god vår.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #441 på: 29. April 2009, 22:57 »
Heller Trond enn Huseklepp - men helst ingen av de. Huseklepp har mye å bevise før han bør vurderes hos oss.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #442 på: 29. April 2009, 23:04 »
Har egentlig ikke peiling på hvordan Huseklepp spiller idag, men de kampene jeg har sett av han tidligere så har jeg blitt meget imponert. Da spillte han vel ving og ikke spiss som jeg har sett han har gjort noen ganger. Jeg er helt sikker på at Trond Olsen aldri ville slått gjennom i England, rett og slett fordi "kick and run" ikke funker lenger i de store ligaene. Man MÅ ha andre ekstremferdigheter på lager.

Når det gjelder Bolanos så fikk han kontrakt hos Liverpool og daværende PL lag Charlton for 3-4 år siden. Han hadde på det tidspunktet ikke spillt 75% av alle landskampene og fikk følgelig ikke arbeidstillatelse. Det ville han fått idag!
« Siste redigering: 29. April 2009, 23:07 av Andy »

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #443 på: 29. April 2009, 23:40 »
Tja, jeg husker noen svimle folk i backrekka til Deportivo, men de er jo selvsagt ikke Tippeliganivå...

Bolanos ja, litt av en historie. Han har spillt fantastisk i hele vinter (treningskamper) og alle 6 TL kampene. Eneste var mot RBK, da han bare var midt på treet. Jeg har sett Start fostre talenter som Hæstad, Strømstad, Myggen (!), Johnsen brødrene osv. Jeg kan garantere deg en ting, jeg har ALDRI sett en spiller som Bolanos på vårt lag. Han er LANGT over norsk standard. Jeg vet det er rart å snakke sånn etter 6 kamper, men bare vent!! Han blir større enn Alanzinho :)


Bolanos blir større enn Alanzinho ja. Rafael Benitez ville jo ha Belanos, men han fikk ikke arbeidstillatelse. Er sykt mange klubber som vil ha han.
Han er en utrolig spiller, og er altfor god for tippeligaen. Jeg er helt enig med deg. Bolanos er LAAANGT over norsk standard.
For som sier noe annet, kan ikke ha sett han. Jeg blir sjokkert hver gang jeg ser han. For en spiller!
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #444 på: 29. April 2009, 23:45 »
Haha, du skjønte virkelig ikke at det var med en klype overdrivelse? Eller er du bare forbanna fordi jeg snakket negativt om din kjære Fredheim Holm? Som er jakta av toppklubber rundt om i europa? :D Jeg dør av latter

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #445 på: 29. April 2009, 23:51 »
Bolanos kunne jeg tenkt meg til Newcastle dersom vi rykker ned da. Muligens allerede TLs beste spiller!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #446 på: 29. April 2009, 23:55 »
Folka her tror jo at jeg mener han er verdens beste, hehe... Men at jeg mener han har et vanvittig potensiale er det ingen tvil om. Blir litt skremt av å se at Alanzinho ikke engang får spille i Tyrkia når han eide Tippeligaen så til de grader, men mulig han må tilpasse seg over tid slik han måtte her. Det problemet har ikke Bolanos.

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #447 på: 30. April 2009, 00:08 »
Hehe. Jeg er ikke sur fordi du snakket negativt om min kjære Fredheim Holm nei :P Men jeg var faktisk seriøs når jeg sa det jeg sa om Bolanos.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #448 på: 30. April 2009, 00:11 »
Hehe, da missforsto jeg... Får se til søndag mot Fredheim Holm og co om det fortsetter i samme tempo da :)

Mats

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1769
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #449 på: 30. April 2009, 00:13 »
Var seriøst, jeg digger Bolanos, på samme måte som Fredheim Holm :)
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.