20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Du må velge mellom to alternativ

Benitez blir, men det gjør også Mike Ashley
13 (100%)
Benitez forsvinner, men Mike Ashley selger også klubben.
0 (0%)

Stemmer totalt: 13

Skrevet av Emne: Dilemma: Ashley vs Benitez  (Lest 4168 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Dilemma: Ashley vs Benitez
« på: 16. Mai 2016, 08:56 »
Heisann

Litt hypotetisk diskusjon kanskje, men skitt au litt gøy må man ha (dilemmaet har jeg for øvrig hentet fra NO).  Siden dette er et dilemma må dere ta standpunkt, derfor er det ikke et "vet ikke-alternativ" i avstemningen.

Dere må velge mellom to alternativ:

Alternativ 1: Benitez blir, men det gjør også Mike Ashley

Alternativ 2: Vi mister Benitez, men samtidig selger Mike Ashley klubben


Jeg misliker Ashley sterkt, men jeg mener det er viktigere at vi beholder Benitez. Benitez er etter min oppfatning den første klassemanageren vi har hatt siden Sir Bobby.  Vi trenger en slik manager, med pondus,  i en by som ånder og lever for fotball. Det er bare en manager av et slikt kaliber som vil klare å få arbeidsro  og samle klubben og supporterne. Med Benitez er jeg 99,999999 % sikker på at vi rykker opp igjen (klarer vi det ikke på første forsøk er jeg redd vi blir nede i sumpa en stund). Forsvinner Benitez kan det godt hende vi får inn nok en møkkamanager som rævkjører klubben til gangs.



Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Dilemma: Ashley vs Benitez
« Svar #1 på: 16. Mai 2016, 10:39 »
Ikkje lett, men hadde nok gått for nr.1. Det gir oss ein klassemanager, og når ein ser på krava som han antageligvis stiller til Ashley, så tipper eg at måten klubben har opptrådt på i dei siste sesongene blir skrinlagt, og at Benitez får meir makt enn tidligere managere har fått. Dette gir klubben også stabilitet, og dersom Ashley fortsatt er villig til å bruke peng, og denne gongen på ein vetig måte( The Benitez way), så ser eg på det som positivt. For å komme tilbake til PL, så meiner eg at stabilitet er viktig, og med eit salg av klubben, så hadde vi stått på fullstendig bar mark. Bra dilemma btw.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Dilemma: Ashley vs Benitez
« Svar #2 på: 16. Mai 2016, 11:57 »
For meg er valget enkelt. Nr 1....
Benitez er en klok mann med integritet. Han vil aldri la seg styre av disse jallaideene fra Ashley, Charnley og Carr. Velger Rafa og bli er jeg sikker på at strukturen og selve forretningsideen i klubben blir omgjort til noe bedre.
Nr2 håper jeg skjer bare hvis Rafa skulle finne noe annet. Han han sier han har lyst å bli og hvis de trehodene på toppen fucker opp dette, er vi stuck i Championship. Dette er klubbens sjanse til å forbedre seg på nytt.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3027
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Dilemma: Ashley vs Benitez
« Svar #3 på: 16. Mai 2016, 12:11 »
OM Ashley finner den rette veien, kan han godt eie klubben for min del, om Rafa og/eller andre seriøse, fotballkyndige kan styre fotballbiten av klubben.

Det beste alternativet står jo ikke. Ashley selger til en seriøs eier og Rafa blir.  :P
No fate but what you make

superswag

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 481
    • Vis profil
Sv: Dilemma: Ashley vs Benitez
« Svar #4 på: 04. Aug. 2016, 07:25 »
Ashley har jo bynt å virkelig punge ut for å få oss til å prestere, og nå har han attpåtil innsett at han må punge ut for en klassetrener... Veldig hypotetisk spørsmål såklart, men å ha en trener som Benitez for mind del er en drømm, og hvertfall i Championship, men selv i PL er han et kupp... Og når Ashley casher ut for å gjøre oss sterkere er det jo som det bør være... Er også glad for at vi ikke har en rik eier som penge doper oss, da jeg mistet respekten for City og Chelsea lenge siden. Vi klarer å tjene inn kjøpene våre på salg, og vi tjener nok masse i tilleg på tv inntekter osv...¨Har jo ønsket Ashley vekk en del ganger men begynner å klare å leve med det snart, etter de siste valgene han har gjort.. Og ville aldri hatt en rik eier som pengedopa oss...Går heller ned en divisjon, og er en stolt supporter i med og motgang enn å bare bli servert premier leaue gull,, noe et lag i vår posisjon bare skal drømme om å nærme oss sakte. Tro gleden av å vinne noe vil bli enda større om vi ikke bare kjøper oss gode på et par år og blir kravstore... Men heller klarer å overaskende kjempe oss til å bli et bedre lag, og kan ta gledene steg for steg og bli overasket...