20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Gazza  (Lest 2647 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Gazza
« på: 07. Des. 2005, 13:25 »
Dette er ditt liv, Paul Gascoigne

Forsåvidt bare gammalt nytt, men det er trist å lese om en spiller som kunne ha blitt like stor som Maradona.
Carr har altfor få landskamper for England!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Gazza
« Svar #1 på: 07. Des. 2005, 22:21 »
Vi får velge å huske hans positive sider. Som for eksempel hans hyllest til verdens nest beste by (etter Trondheim, selvfølgelig), og verdens beste klubb, Fog on the Tyne.
Og vi kan huske han fra EM96.

Og vi kan selvfølgelig huske hans "Fuck off, Norway!".

Gazza er engelsk fotballs største klovn, og jeg synes man skal huske han for det. Han kunne blitt like stor som Maradona ja, men han var for mye klovn til det. Men han var likevel den beste engelske midtbanespilleren på veldig, veldig lange tider. Kanskje den beste noen sinne.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Gazza
« Svar #2 på: 07. Des. 2005, 23:33 »
Gazza har alltid hatt en høy status hos meg! Håper innderlig at han klarer å få livet sitt på rett kjøl igjen. Ellers vil vel han dessverre lide samme skjebne som Best med tid og stunder!

spirous

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 20
    • Vis profil
Gazza
« Svar #3 på: 08. Des. 2005, 00:29 »
Det jeg husker best fra Gazza er bildet med han og Vinny Jones.... Det bildet der er selve inkarnasjonen på god gammel engelsk klubbfotball.... klip and run :lol:
 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Fotball er ikke et spill på liv og død, det er mye viktigere enn som så

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Gazza
« Svar #4 på: 09. Des. 2005, 15:39 »
Jeg har akkurat lest Gazzas selvbiografi. Fantastisk lesing. Det var stunder jeg holdt på å le meg ihjel på grunn av alle hans syke påfunn, men det var også mye om det tragiske han har opplevd i livet og noe om hvorfor han har blitt sånn som han er. Virkelig ei bok jeg anbefaler folk å lese...

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Gazza
« Svar #5 på: 09. Des. 2005, 18:36 »
Gazza er litt av ein fargeklatt. Huska så godt målet hans mot Skottland. Fy Steike for eit mål.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Gazza
« Svar #6 på: 05. Mai 2008, 14:12 »
http://www.dagbladet.no/sport/2008/05/05/534414.html

Nok en tragedie for denne store fotballspilleren. Håper virkelig han kommer seg tilbake til samfunnet en eller annen dag, selv om det virker helt umulig pr idag.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Gazza
« Svar #7 på: 05. Mai 2008, 15:40 »
Det er trist å lese om Gazza. Håper også han kommer seg tilbake til det normale liv igjen.

Selv om det er en personlig tragedie, så kunne jeg ikke unngå å begynne å le når jeg leste dette; "Gascoigne skal blant annet ha åpnet hotelldøra si splitter naken med ordet «gal» skrevet i panna, og snakket med batteridrevne papegøyer."
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Gazza
« Svar #8 på: 05. Mai 2008, 16:38 »
Vannvittig trist. Så et klipp her om dagen med en aldrende Jackie Milburn som pratet om Gazza mens han enda var i Newcastle. Han sa at Gazza var det største talentet han hadde sett, og at han var verdens beste spiller allerede da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Sv: Gazza
« Svar #9 på: 06. Mai 2008, 16:58 »
Svært trist det som skjer med Gazza. Men er det ikke umulig å drukne seg selv i et badekar? Det har i hvert fall jeg bestandig hørt.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Gazza
« Svar #10 på: 06. Mai 2008, 22:54 »
Må du vel isåfall ta noen sterke piller slik at du sovner av da. I utgangspunktet vil en automatisk refleks "avbryte drukningsforsøk" uansett hvor mye du vil drukne deg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida