20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvor er de nå?  (Lest 171627 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #330 på: 16. April 2011, 13:46 »
Jeg husker Domi. Jeg syntes han var god. Grunnen til at han ble vraket, var vel fordi han kom på kanten med SBR. 

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #331 på: 16. April 2011, 13:48 »
Franskmenn og Newcastle United er aldri en langvarig romanse :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #332 på: 16. April 2011, 14:44 »
Hysj! Ben Arfa bli her lenge.  :P

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #333 på: 16. April 2011, 17:05 »
Tvilsomt! Som Kristoffer sier taler historien mot det.
NUFC har hatt mange franskmenn i klubben og de aller fleste har vært uten særlig suksess bortsett fra 2-3 stk i noen få sesonger. Kan nevne Franck Dumas, Bassong, Guivarch, Distin, Saha, Domi, Bernard, Charvet, Pancrate, Goma, Boumsong, N`Zogbia, Ginola, Robert ++ er vel eksempler på franskmenn som ikke gjorde sine saker spesielt bra eller ønsket seg vekk etter noen få sesonger.

Jeg kommer på 1 franskmann som virkelig likte seg godt i klubben, det er Sibierski. Jeg vil tro at også Olivier Bernard likte seg godt i NUFC og at det var andre årsaker til at han dro. Han har jo tross alt bosatt seg i Newcastle nå etter endt karriere.

Av de som presterte godt i klubben vil jeg kun trekke frem Ginola, Robert og Bernard. Disse var virkelig gode for NUFC og presterte jevnt over bra. N`Zogbia og Sibierksi presterte også greit men med litt mer variasjon. Sibierski var jo ingen fantastisk spiller, mer det at ingen forventet noe særlig av han og han svarte med å score noen viktige mål samt å legge ned en fantastisk innsats.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #334 på: 16. April 2011, 17:12 »
Syns Distin også bør nevnes blant de som var gode. Han ville jo Sir Bobby gjøre permanent, men han selv ønsket ikke være med videre fordi han kunne få spille som stopper i ManC, mens han spilte mye venstreback for vårs.
« Siste redigering: 16. April 2011, 17:14 av Kristoffer »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #335 på: 17. April 2011, 10:55 »
Synd at Domi kom på kant med SBR i sin tid, mulig hukommelsen ie er helt 100%, men jeg husker ham som en habil spiller, som ble savnet da han forsvant.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #336 på: 14. Mai 2011, 22:02 »
Et intervju med Keegan der han snakker om karrieren fra spiller til manager og til hva han gjør og synes om sporten idag.

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1386473/Kevin-Keegan-Managing-England-soulless-Id-tell-Harry-Redknapp-it.html

Synes denne er spesielt fin: He now says: ‘All my other chairmen were great. But at Newcastle — I don’t need to call them liars because that’s what the courts called them.’
 

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #337 på: 11. Juni 2011, 19:29 »
Chopra til Ipswich, spisspartner eller erstatter til Wickham?
Venter i spenning...

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #338 på: 11. Juni 2011, 19:36 »
Chopra til Ipswich, spisspartner eller erstatter til Wickham?
Tipper erstatter.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #339 på: 14. Juni 2011, 15:41 »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #340 på: 14. Juni 2011, 16:19 »
Han holder seg godt for alderen, det skal han faen meg ha!

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #341 på: 14. Juni 2011, 21:00 »
For sexy fotball for konservative tsjetjenere?  ;)

alop123

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 825
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #342 på: 14. Juni 2011, 21:02 »
hahaha :)
Venter i spenning...

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #343 på: 15. Juni 2011, 10:09 »
Og denne totalt useriøse klovnen har vi virkelig hatt som manager i ett år?
Er det rart det gikk åt skogen?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Jon87

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 585
    • Vis profil
Sv: Hvor er de nå?
« Svar #344 på: 16. Juni 2011, 15:08 »
Kanskje min største favoritt gjennom tidene, Faustino Asprilla, ser det ut til at har flyttet tilbake til området. Mye mulig han har vært der i lengre tid, for hva jeg vet. Husker han kom innpå i pausen i en kamp i våres, tror det var mot Everton, og viste seg frem for publikum. Siden mener jeg å ha sett ham nevnt i flere sammenhenger i byen, senest bilder fra Players Bar sist torsdag.

Mye mulig han allerede har en rolle i klubben, men om han ikke har det, og likevel er bosatt i området, kunne jeg meget gjerne tenkt meg ham i klubben. Tror han kunne hatt noe å bidra med, var tidvis fantastisk!