20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tilsendt link til kampene?  (Lest 3968 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mr.Shearer

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 14
    • Vis profil
Tilsendt link til kampene?
« på: 01. Aug. 2012, 09:52 »
Hei!
Jeg jobber som musiker og har til tider nokså travle helger. Jeg har sumoabb., så jeg får sett de fleste kampene på padden mellom lydprøvene, men av og til blir det umulig. Det er jo også slik at det ikke er alle kampene som blir liggende som opptak på sumo. Det går jo også an å laste de fleste kampene ned her på forumet i etterkant, men gudbedre så mye artigere og spennende det er å se kampene uten å vite resultatet. Og resultatet fra siste kamp er jo det første en ser når man går inn på newutd.no. Derfor lurer jeg på om, vi som betalende medlemmer, kunne fått tilsendt link til kampene på epost el.?

Simba

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 209
    • Vis profil
Sv: Tilsendt link til kampene?
« Svar #1 på: 01. Aug. 2012, 11:22 »
Jeg har ikke noe svar på dette, men det hadde absolutt vært gull. Jeg er (dessverre) ofte i en posisjon som gjør at jeg ikke får sett kampene live og den sumodriten stoler jeg ikke på :hissig3:

Hvis det er noen som vet hvor man kan få tak i kampen i fullversjon så hadde jeg faktisk fått en lykkeligere hverdag! :wub:
Twitter: @Matserazzi

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Tilsendt link til kampene?
« Svar #2 på: 01. Aug. 2012, 11:33 »
Det er jo bare å besøke forumet? Ligger som regel flere linker ute hver eneste kamp.

Mr.Shearer

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 14
    • Vis profil
Sv: Tilsendt link til kampene?
« Svar #3 på: 01. Aug. 2012, 11:36 »
Jan, men da er sjansen stor for at resultatet er avslørt før jeg finner link til kampen...

Daniel