20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tilsendt link til kampene?  (Lest 3968 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mr.Shearer

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 14
    • Vis profil
Tilsendt link til kampene?
« på: 01. Aug. 2012, 09:52 »
Hei!
Jeg jobber som musiker og har til tider nokså travle helger. Jeg har sumoabb., så jeg får sett de fleste kampene på padden mellom lydprøvene, men av og til blir det umulig. Det er jo også slik at det ikke er alle kampene som blir liggende som opptak på sumo. Det går jo også an å laste de fleste kampene ned her på forumet i etterkant, men gudbedre så mye artigere og spennende det er å se kampene uten å vite resultatet. Og resultatet fra siste kamp er jo det første en ser når man går inn på newutd.no. Derfor lurer jeg på om, vi som betalende medlemmer, kunne fått tilsendt link til kampene på epost el.?

Simba

  • NewUtd-teamet
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 209
    • Vis profil
Sv: Tilsendt link til kampene?
« Svar #1 på: 01. Aug. 2012, 11:22 »
Jeg har ikke noe svar på dette, men det hadde absolutt vært gull. Jeg er (dessverre) ofte i en posisjon som gjør at jeg ikke får sett kampene live og den sumodriten stoler jeg ikke på :hissig3:

Hvis det er noen som vet hvor man kan få tak i kampen i fullversjon så hadde jeg faktisk fått en lykkeligere hverdag! :wub:
Twitter: @Matserazzi

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Tilsendt link til kampene?
« Svar #2 på: 01. Aug. 2012, 11:33 »
Det er jo bare å besøke forumet? Ligger som regel flere linker ute hver eneste kamp.

Mr.Shearer

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 14
    • Vis profil
Sv: Tilsendt link til kampene?
« Svar #3 på: 01. Aug. 2012, 11:36 »
Jan, men da er sjansen stor for at resultatet er avslørt før jeg finner link til kampen...

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Tilsendt link til kampene?
« Svar #4 på: 01. Aug. 2012, 22:29 »
Misforstod jeg :)

Kristian T

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2258
    • Vis profil
Sv: Tilsendt link til kampene?
« Svar #5 på: 01. Aug. 2012, 22:40 »
Det spørs hvorvidt det er lovlig å sende ut slike linker direkte fra supporterklubben. Det er så strenge rettigheter på slike ting at jeg tviler på at supporterklubben har lov til å sende ut på den måten.

Mr.Shearer

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 14
    • Vis profil
Sv: Tilsendt link til kampene?
« Svar #6 på: 29. Aug. 2012, 14:34 »
Det er godt mulig. Jeg får leve med sumo en sesong til:)

Bresken

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 396
    • Vis profil
Sv: Tilsendt link til kampene?
« Svar #7 på: 29. Aug. 2012, 16:36 »
Linker legges jo ut på siden allerede, og det legges ut linker i de forskjellige kamptrådene.

Hva med å f.eks opprette en egen tråd, hvor det linkes til kampene, slik at man kan legge denne tråden som bokmerke og slippe å gå via forsiden?

På den måten vil man ikke få med seg resultatet, og linken ligger lett tilgjengelig.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Tilsendt link til kampene?
« Svar #8 på: 29. Aug. 2012, 19:57 »
Problemet er at dette er en fordel kun medlemmer av supporterklubben får. Vi legger imidlertid alle kampene ut på samme beskyttede link, og vi vil passe på å ikke komme med spoilere slik at man bare kan legge denne linken i favoritter:

http://newutd.no/category/mal-og-h%C3%B8ydepunkter/
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Tilsendt link til kampene?
« Svar #9 på: 29. Aug. 2012, 20:15 »
Når jeg trykker på linken kommer jeg inn på siden med betalingsinfo osv. for de som ikke har betalt. Det samme når jeg går via medlemssiden. Er den ikke oppe og går ennå?

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Tilsendt link til kampene?
« Svar #10 på: 29. Aug. 2012, 21:35 »
Pokker, det har du rett i. Rart at ingen har nevnt dette før.

Kan du prøve nå?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Tilsendt link til kampene?
« Svar #11 på: 29. Aug. 2012, 22:09 »
Der ja! :)