20. juni: Vi Þnsker Ä gjÞre forumet mer attraktivt for vÄre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for Ä gi din mening.

Skrevet av Emne: Leicester - Newcastle Mandag 14.3.16 kl. 21.00  (Lest 17855 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Leicester - Newcastle Mandag 14.3.16 kl. 21.00
« Svar #60 pć: 14. Mars 2016, 22:47 »
I rest my case. UnÞyaktighet og slurv gjer at me gÄr mot nedrykk.
Uenig, synes dette har vÊrt lovende takter. Nest sist pÄ tabell mot suverent fÞrst - pÄ bortebane. Ser ikke sÄnn ut. Ja det er mye Ä ta tak i, men det lukter ikke nedrykk av dette. Bortsett fra at det blir null poeng.

Her kan de spille pÄ seg mye selvtillit, selv med tap. Da vil forhÄpentligvis endel av slurvet fordufte.

Einig i at dei viser lovande takter, men meinar at alt det eg nemner framleis er der. Hadde det ikkje vore der hadde me kunne bÄde holdt nullen og kanskje skÄra eitt mÄl!
Det er so mange som er langt i frĂ„ sitt beste. Vertfall so god som eg trudde dei var. NĂ„r det er sagt so tykkjer eg me hadde fortent eitt poeng, men det er ikkje nok i nedrykksstriden. DĂ„ er det kunn poeng som tel. Og me veit jo alle at me MÅ vinna pĂ„ sundag. Det pleiar aldri enda bra nĂ„r NUFC mĂ„ vinna...
« Siste redigering: 14. Mars 2016, 22:52 av lgrinde »

Hughie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1937
    • Vis profil
Sv: Leicester - Newcastle Mandag 14.3.16 kl. 21.00
« Svar #61 pć: 14. Mars 2016, 22:49 »
SÄklart. Uten slÞvhet i to situasjoner hadde vi ikke sluppet inn ett mÄl som skulle vÊrt annullert og scort ett mÄl. SÄ i sÄ mÄte har du rett. Men her er det mye Ä ta med seg.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Leicester - Newcastle Mandag 14.3.16 kl. 21.00
« Svar #62 pć: 14. Mars 2016, 22:50 »
Enig med Hughie. Dette var ikke dÄrlig. Gud, hvor jeg hater den cornerflaggjukkinga.

PeterH

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 415
    • Vis profil
Sv: Leicester - Newcastle Mandag 14.3.16 kl. 21.00
« Svar #63 pć: 14. Mars 2016, 22:53 »
Dritt med handsen, men muligens vanskelig for dommer Ä se nÄr skuddet er sÄ hardt.
Mye bra, men irriterende med dumme pasningsvalg til tider, og hĂŠlsparket til Townsend mot slutten irriterer.

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Leicester - Newcastle Mandag 14.3.16 kl. 21.00
« Svar #64 pć: 14. Mars 2016, 22:53 »
Veldig frustrende kamp da Leicester tok alle 50/50 dueller. Helt klart forbedringer, men har en fĂžlelse at vi kunne spilt halv annen time til uten at vi hadde scoret.
Sissoko, Ginni kan vÊre utrolig frustrerende til tider. Jenter pÄ 10 Är skyter bedre enn brÞdrene De Jong!!

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Leicester - Newcastle Mandag 14.3.16 kl. 21.00
« Svar #65 pć: 14. Mars 2016, 22:54 »
Snytt for straffe og...

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3028
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Leicester - Newcastle Mandag 14.3.16 kl. 21.00
« Svar #66 pć: 14. Mars 2016, 22:55 »
Fanken, hadde fortjent bedre. Leicester var ikke et dugg bedre bortsett fra scoringa. Det sagt, faen dette laget har mye Ä gÄ pÄ nÄr det gjelder presisjon, bevegelse, velge bedre lÞsninger. Knote rundt med trange, dÄrlige lÞsninger nÄr man heller kan Äpne med Ä spille pÄ totalt umarkerte medspillere? For ikke snakke om at man pisser bort 2 muligheter med ubesluttsomhet. Snytt for straffe og, fuck.....
No fate but what you make

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Leicester - Newcastle Mandag 14.3.16 kl. 21.00
« Svar #67 pć: 14. Mars 2016, 22:55 »
Var iallefall guts og innsats, laget var ikke overalt og vi hadde et system. Men vi scorer ikke mÄl i nok en bortekamp. Vi er nÞdt til Ä slÄ enten Norwich eller Villa borte, og da mÄ vi score.

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Leicester - Newcastle Mandag 14.3.16 kl. 21.00
« Svar #68 pć: 14. Mars 2016, 23:30 »
Godkjent innsats i dag og mye positivt Ä ta med seg. Men offensivt er det syltynn suppe. Vi mangler spillere som er mer pÄ hugget og som ikke lÞper seg fast gang pÄ gang. Leicesters forsvar hadde fÄ problemer med Ä gjÞre det trangt og vanskelig for Mitrovic og Perez.

Og nÄr vi fÞrst kom til sjanser sÄ var det avslutningsferdighetene som sviktet totalt. De mÄ tÞrre Ä skyte mer om de har ambisjoner om Ä berge plassen.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Leicester - Newcastle Mandag 14.3.16 kl. 21.00
« Svar #69 pć: 14. Mars 2016, 23:34 »
Var iallefall guts og innsats, laget var ikke overalt og vi hadde et system. Men vi scorer ikke mÄl i nok en bortekamp. Vi er nÞdt til Ä slÄ enten Norwich eller Villa borte, og da mÄ vi score.

litt annen motstand da ;) vi mÞter ligaleder i dag og er fullt pÄ hÞyde. faktisk litt utur vi ikke tar poeng.
Meget fornĂžyd med lagets helhet i dag.
Fortsetter vi sÄnn som i dag tror jeg vi vinner de 4 neste kampene :) Jeg spÄr 12 poeng pÄ neste 4 kampene:)

Pontare

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1088
    • Vis profil
Sv: Leicester - Newcastle Mandag 14.3.16 kl. 21.00
« Svar #70 pć: 14. Mars 2016, 23:49 »
Bra gameplan av Benitez, Mitrovic fungerte veldig godt som ensom spiss, og midtbanen var flink til Ä komme etter. Presset var ogsÄ betraktelig bedre enn under McClaren, da opptrÄdde vi ikke som et lag i det hele tatt. Vi blir et ekkelt lag Ä mÞte fremover.

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Leicester - Newcastle Mandag 14.3.16 kl. 21.00
« Svar #71 pć: 15. Mars 2016, 07:40 »
Det er lenge siden jeg har vÊrt sÄ forbanna etter en kamp. Tom konen satt og skrekk til TV. Ballen spretter Leicester vei gang etter gang og de scorer pÄ den mÄte. Vi spilte mye bedre enn vi har gjort pÄ lenge, men er slurvete og upresis i avsluttingen. Men der igjen viser man hvordan det kan gÄ nÄr et lag er i motgang. Leicester vinner alle 50/50 duellene og ballen havnet konstant i beina pÄ Kanté, merker jeg blir mer og mer forbanna jo mer jeg tenker pÄ gÄrsdagens kamp.
Men igjen vi viser bedre takter, nÄ har Benitez 5 dager Ä drille laget til helgen kamp.

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Leicester - Newcastle Mandag 14.3.16 kl. 21.00
« Svar #72 pć: 15. Mars 2016, 08:22 »
Soleklar forbedring i spel og plan, det er sikkert! Det som bekymrer er at me ikkje klarar Ä score mÄl,og at me sviktar minst ein gong i forsvar. Slikt blir det 0 poeng av enkelt og greit.
Me har overhode ikkje tur heller med tanke pÄ dommer/og andre tilfeldigheter
Trur ikkje Sunderland pÄ sÞndag blir enklere Ä hÄndtere enn Leicester kampen. Ser pÄ den som ein cupfinale som kan gÄ begge veier, og som kjem litt for tidlig med tanke pÄ drilling i laget frÄ Benitez.
Ser i allefall stor forbedring i ALT som blir gjort utpÄ der, kanskje med unntak Ä score.
SÄg ogsÄ at det var spelarar utpÄ der i gÄr som McClaren ikkje hadde brukt/bytta inn.
Bedrar me pasningspelet og er litt meir nÞyaktig med markering, sÄ kjem nok 3 poengeren snart!
Og hadde "flaksen" komme til oss etter gammalt sÄ hadde 3 poengerene komme pÄ lÞpende bÄnd!
Blir spennende Ä sjÄ pÄ fortsettelsen her! Trur Benitez har noko pÄ gang..........


Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Leicester - Newcastle Mandag 14.3.16 kl. 21.00
« Svar #73 pć: 15. Mars 2016, 08:25 »
Tror nesten jeg er mest imponert over hvor godt vi klarte oss defensivt, jeg. Noen edgy moments, men hvem hadde trodd at stopperparet Lascelles - Taylor og Colback pÄ back skulle holde Vardy og Mahrez sÄpass i sjakk?
Men igjen - vi jobber langt bedre som lag. Forsiktig optimist mot Mackems, men da mÄ vi vÊre klare for en skikkelig fight samtidig som vi mÄ vÊre langt giftigere fremfor kassa. Fordelen er jo at Wijnaldum spiller pÄ hjemmebane. SpÄr derbyhero der.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som Ă„ kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Leicester - Newcastle Mandag 14.3.16 kl. 21.00
« Svar #74 pć: 15. Mars 2016, 08:34 »
Jeg har troen pÄ Benitez og det han er i stand til Ä fÄ til, det jeg frykter er at spillerne ikke klarer Ä heve seg tilstrekkelig til Ä unngÄ nedrykk. Forsvaret vÄrt er en sammenhengende krise og vi har jo ingen som makter Ä score.
15 bortekamper har gitt 7 poeng og 7-32 i mÄlforskjell. Kan neppe bli dÄrligere enn det, og nÄr vi heller ikke klarer Ä overbevise pÄ hjemmebane blir det nok for tÞft Ä unngÄ nedrykk. Borteformen gjÞr at jeg ikke har troen pÄ poeng mot Villa eller Norwich.

Selv har jeg gitt opp og er forberedt pĂ„ at vi mĂ„ ned til Championship. Der jeg fĂžr trodde det var verdens stĂžrste krise ser jeg det nĂ„ som en mulighet til Ă„ gjenreise klubben. Vi mĂ„ ha en solid opprydning i stallen og mange av spillerne vil garantert ikke ha et Ăžnske om Ă„ ta steget ned, for det er de (i fĂžlge seg selv!!)  for gode til. SpĂžrsmĂ„let er om hvor ivrig Ashley er til Ă„ komme opp til pengesekken Premier League igjen. Tror beklageligvis et nedrykk er det som mĂ„ til for at Ashley fĂ„r opp Ăžynene om at klubben de siste Ă„rene har blitt styrt pĂ„ en elendig mĂ„te.
Kanskje vil noe av daukjÞttet i administrasjonen vises veien ut av portene nÄr han eventuelt gÄr glipp av en diger bunke pundsedler?