20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Henri Saivet  (Lest 13417 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Henri Saivet
« Svar #30 på: 25. Mars 2016, 01:16 »
Synes det blir litt for dumt å avskrive Saivet allerede. Han har vel tre kamper for oss og er bare 25 år gammel. Synes ikke han har sett så verst ut. Nøkkelen ligger i å finne hans rolle i laget. I tospann med Shelvey tror jeg ikke han gjør seg bort i forhold til Colback, Anita eller Tiote.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Henri Saivet
« Svar #31 på: 25. Mars 2016, 16:03 »
Er i utgangspunktet enig med deg Lerbakk, men kan bare ikke se at Saivet er en spiller som Benitez vil satse på hvis han blir her. Hadde ikke overrasket meg om han ble shippet ut allerede til sommeren.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Henri Saivet
« Svar #32 på: 25. Mars 2016, 19:12 »
Er i utgangspunktet enig med deg Lerbakk, men kan bare ikke se at Saivet er en spiller som Benitez vil satse på hvis han blir her. Hadde ikke overrasket meg om han ble shippet ut allerede til sommeren.
100% enig med Lerbakk. Han har 3 kamper og på ingen måte gjort seg bort.
Og hvordan du kan konkludere med at han er en spiller Benitez ikke vil satse på blir bare tynn tynn suppe :)
Helt ærlig tror jeg ikke Benitez vet det helt selv enda. :)

Vi må nok bare gi mannen litt tid. Kommer ikke på årets lag i Frankrike uten grunn.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Henri Saivet
« Svar #33 på: 25. Mars 2016, 19:53 »
Selvfølgelig er det tynn suppe, men det er noe jeg tror. Liten og veik, ingen utpregede klasseferdigheter.

Jeg personlig vil være sjokkert om Saivet er i 18-mannstroppen til første seriekamp i 16/17 (hvis vi fortsatt er i PL vel og merke).

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Henri Saivet
« Svar #34 på: 26. Mars 2016, 12:53 »
Selvfølgelig er det tynn suppe, men det er noe jeg tror. Liten og veik, ingen utpregede klasseferdigheter.

Jeg personlig vil være sjokkert om Saivet er i 18-mannstroppen til første seriekamp i 16/17 (hvis vi fortsatt er i PL vel og merke).
Fysisk er han større enn Tiote faktisk. Men finnes mange gode eksempler på at en sittende dm ikke bør være så stor av størrelse, eks masherano.
Jeg tror Saivet blomstrer til året og blir vår sittende dm. Er jo ikke ukjent at veldig mange spillere trenger en halv/en sesong før de tar premier League. Og jeg syns han har visst mye positivt de få gangene mannen har fått sjanse. Vil faktisk påstå han er flere hakk foran colback, og har bedre potensiale enn Tiote. Tiote er kanon til å blokke/takle men når det gjelder sette i gang spillet igjen faller han igjennom. Minner meg litt om gode gamle takter av Scott parker. Faen så irritert jeg ble av de piruettene med ballen når kontringsballen skal slås. Saivet har jo spilt lengre fremme på banen før han fant sin posisjon ,så har mye større tro på at han kan finne de rette løsningene når vi skal angripe.
Så konklusjonen min er at jeg har stor tro på Saivet enda. Så vi får bare være enige om at vi er uenige Daniel :) så gjenstår det å se hvem av oss som får rett :)

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Sv: Henri Saivet
« Svar #35 på: 26. Mars 2016, 21:20 »
Selvfølgelig er det tynn suppe, men det er noe jeg tror. Liten og veik, ingen utpregede klasseferdigheter.

Jeg personlig vil være sjokkert om Saivet er i 18-mannstroppen til første seriekamp i 16/17 (hvis vi fortsatt er i PL vel og merke).
Fysisk er han større enn Tiote faktisk. Men finnes mange gode eksempler på at en sittende dm ikke bør være så stor av størrelse, eks masherano.
Jeg tror Saivet blomstrer til året og blir vår sittende dm. Er jo ikke ukjent at veldig mange spillere trenger en halv/en sesong før de tar premier League. Og jeg syns han har visst mye positivt de få gangene mannen har fått sjanse. Vil faktisk påstå han er flere hakk foran colback, og har bedre potensiale enn Tiote. Tiote er kanon til å blokke/takle men når det gjelder sette i gang spillet igjen faller han igjennom. Minner meg litt om gode gamle takter av Scott parker. Faen så irritert jeg ble av de piruettene med ballen når kontringsballen skal slås. Saivet har jo spilt lengre fremme på banen før han fant sin posisjon ,så har mye større tro på at han kan finne de rette løsningene når vi skal angripe.
Så konklusjonen min er at jeg har stor tro på Saivet enda. Så vi får bare være enige om at vi er uenige Daniel :) så gjenstår det å se hvem av oss som får rett :)

At han et bedre enn colback er jeg enig i..men det et langt frem til den tiote var når han knulla enhver klasse spiller i pl og kjørte en deilig hoftesving, trilla ballen helt riktig til vår franske kjekkas som tok seg av strøballene.. Balansen mellom en klasse balltriller og klasse takler hadde vært digg.. Har tro på saviet sammen med den flygende hollender👌 tror vi får se to sittende dm og en offensiv under rafa...

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Henri Saivet
« Svar #36 på: 05. April 2016, 06:19 »
Årets kjøp? :D

jonni_e

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 675
    • Vis profil
Sv: Henri Saivet
« Svar #37 på: 05. April 2016, 08:44 »
Årets kjøp? :D

Veldig glad vi hentet han og ikke en forsvarsspiller  :'( :'(, latterlig signering!

smiro

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Henri Saivet
« Svar #38 på: 10. April 2016, 12:46 »
Hvorfor får ikke han sjansen, kan vel umulig være verre enn dem som spiller nå...

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Henri Saivet
« Svar #39 på: 10. April 2016, 16:47 »
Årets kjøp? :D

Det må vel være Thauvin
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8655
    • Vis profil
Sv: Henri Saivet
« Svar #40 på: 19. Juli 2019, 22:27 »
Leser at Henri Saivet har vært knallgod for Senegal i en mer offensiv rolle under Afrikamesterskapet. Kan han få en ny start i Newcastle?
Nei.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Henri Saivet
« Svar #41 på: 20. Juli 2019, 09:25 »
Såg ikkje slik ut i går. Fy fader... Har kunn sett han spela i finalen og det var svakt. Kan ikkje sjå at han har mål eller målgivande... Har dessverre ikkje trua. PL er noko heilt anna. Likavel, med ny manager er det vel slik at alle startar med blanke ark so det vil ikkje overraska meg om Saivet-Colback-Aarons er midtbana vår mot Arsenal.
« Siste redigering: 20. Juli 2019, 10:16 av lgrinde »

Eppa

  • NewUtd.no
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
Sv: Henri Saivet
« Svar #42 på: 02. Jan. 2020, 19:16 »
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -