20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 585821 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Radar

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1767
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #585 på: 12. Sep. 2008, 11:05 »
Relevant og relevant... Det er vel noe pa kanten, men sa lenge det ligger litt innenfor temaet om griske eiere o.l sa kan det vel ga.

Men et lite gult kort kan vurderes for avvik fra hovedtema

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #586 på: 12. Sep. 2008, 11:17 »
Men et lite gult kort kan vurderes for avvik fra hovedtema

Synes dette er tull.

Da kan man dele ut 10 gule kort om dagen evt, det finnes tusenvis av andre tråder hvor "det er noe på kanten". Hvis det er noen som fortjener gult kort så er det utbruddet til Ulf.

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Mike Ashley
« Svar #587 på: 12. Sep. 2008, 11:46 »
Mike Ashley (er rett tråd jeg poster i nå?) vil ikke få noe ekstra beskyttelse fra politiet i forbindelse med lørdagens kamp. Vet ikke hvor riktig det vil være av han å vise seg på tribunen, tror fansen vil konsentrere seg mer om han og Wise enn om kampen om de sitter i sine vanlige seter. Dette vil laget "tape" på.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #588 på: 12. Sep. 2008, 11:53 »
Ashley sitter aldri sammen med fansen på hjemmekamper uansett. Da sitter han i direktørboksen, er kun på bortekamper han står sammen med Toon Army.

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Sv: Mike Ashley
« Svar #589 på: 12. Sep. 2008, 12:07 »
joda, men han har jo et sete rett overfor dogout'en - så han vil jo vises.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #590 på: 12. Sep. 2008, 12:14 »
Sant nok.

Men en gang må han vise seg uansett. Jeg tror ikke Ashley har noen intensjoner om å selge seg ut, å velger derfor å fortsette som før. Dog tror jeg nok han velger å stå over bortekampene, eller sitter sammen med VIP folka.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #591 på: 12. Sep. 2008, 12:43 »
Jeg må le av deg, Benson. Du har så syltynne argumenter, noe du gjør tydelig når du hver jævla gang starter innleggene dine som ei 14 år gammel jente.

"Whatever"...."OMG"...."LOL"....

Haha!

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #592 på: 12. Sep. 2008, 13:50 »
Relevant og relevant... Det er vel noe pa kanten, men sa lenge det ligger litt innenfor temaet om griske eiere o.l sa kan det vel ga.

Men et lite gult kort kan vurderes for avvik fra hovedtema

Javel fordi me diskuterer Ashley vs Roman ? Synes eg bør få rødt kort for det. Spesielt siden det siste 10 sidene på omtrent kver tråd har handla om ashley og wise i det siste.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Tommy Sten

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #593 på: 12. Sep. 2008, 16:19 »
"Gult kort for avvik fra hovedtema" ?? HAHAHA, hva faen er dette for et jævla baby-forum. Benson er en av de jeg misliker mest her inne, men det får da faen meg være måte på.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #594 på: 12. Sep. 2008, 16:28 »
Gult kort for dette er ikke noe tema, spør du meg. Jeg syns faktisk ikke at de sporet av noe nevneverdig i det hele tatt. Ashley er klubbeier, og man diskuterte hvorvidt det er interessant hvordan klubbeiere har skaffet seg kapitalen på...

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #595 på: 12. Sep. 2008, 16:34 »
Hvis man gir gult kort på dette må det nesten bli et gult kort i hver tråd. Dette hadde jo også med temaet å gjøre.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #597 på: 12. Sep. 2008, 17:34 »
" and because we have been unable to have any satisfying talks with anyone from the club.”
Jøss det kom jo som ei bombe. :(
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #598 på: 12. Sep. 2008, 17:42 »
Hmm verkar som han indaren er gniten og...Viss han har så mykje peng og skal bruka alt på Newcastle så er vel det kun snakk om småpengar?!

Men som eg har sagt, dette er kun rykter. No må folk her inne ikkje tru på alle desse rykta :)

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #599 på: 12. Sep. 2008, 17:48 »
Jeg må le av deg, Benson. Du har så syltynne argumenter, noe du gjør tydelig når du hver jævla gang starter innleggene dine som ei 14 år gammel jente.

"Whatever"...."OMG"...."LOL"....

Haha!

Legg til ordet "luque" i den lista... :P