20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om Fat Mike?

Hater ham!Håper han selger seg ut asap, uansett kjøper!
Håper han selger seg ut hvis den rette kjøperen dukker opp.
Fyren har forbedret seg. Klubbens retning er positiv. Bygge sten på sten er veien å gå!
Slu, men er likevel å foretrekke fremfor mange andre (les Blackburn)
Vet ikke.

Skrevet av Emne: Mike Ashley  (Lest 585915 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Anthony

  • Gjest
Sv: Mike Ashley
« Svar #255 på: 18. Aug. 2008, 18:01 »
Det virker som at det er Wise som har hovedansvaret for forhandlingene, men Keegan blir garantert ikke holdt fullstendig utenfor.


ypperlig...

Tommy Sten

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #256 på: 19. Aug. 2008, 22:40 »
Det er vel ingen her som har lest intervjuet Mike Ashley ga til Newcastle-magasinet nå nylig ?
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #257 på: 19. Aug. 2008, 22:42 »
Jo, det var da han fortalte alt om kjøpet av klubben osv... Ligger en artikkel på nufcblog.com om det.

Tommy Sten

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #258 på: 19. Aug. 2008, 22:44 »
Ja, den har jeg lest..men det var jo bare et lite utdrag fra intervjuet, lurte bare på om noen hadde lest hele? Han virker jo som en veldig sympatisk type, har lyst til å se hva han har å si. Vi har jo ikke akkurat blitt oversvømt med sitater fra den mannen ::)
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #259 på: 19. Aug. 2008, 22:46 »
Jeg har lest hele. Veldig interessant intervju og han virker å ha virkelige planer for klubben vår! :)

I intervjuet forteller han: Han fikk vite at Newcastle var til salgs på lørdag, og på onsdag var kjøpet offentliggjort. Hans raskeste deal noensinne :D

Mikael

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 701
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #260 på: 30. Aug. 2008, 22:52 »
Nokon som har bilder av han styrat halvliteren på direkte tv?  :P
Ønskes av flere! Det var virkelig kampens høydare!
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #261 på: 30. Aug. 2008, 23:52 »
Nokon som har bilder av han styrat halvliteren på direkte tv?  :P
Haha. Det var nok kampens høydepunkt for de fleste av oss.
Skål, Mike!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #262 på: 31. Aug. 2008, 01:31 »
Hele den seansen var fantastisk morsom. Fra de filmet han når han hadde begeret i hånda til det var tomt og så må vi ikke glemme den bokstavlig talt hoderystende avslutningen.  8)

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #263 på: 31. Aug. 2008, 13:56 »
Det ble god stemning også på Three Lions da Ashley styrtet ølen sin. Både blant sangglade goonere og skuffede skjærer.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anthony

  • Gjest
Sv: Mike Ashley
« Svar #264 på: 31. Aug. 2008, 19:05 »
Jeg har mange grunner til hvorfor jeg håper på nytt styret:

- Potensielle overganger uteblir.
- Aldri vært skrevet mer om gjerrighet i Newcastle i mediene.
- Owen kontrakt drøyes hele tiden, og vi tilbyr for lite i lønn for en nøkkelspiller. (Jeg kan aldri tenke meg at Owen forlanger mer enn det han allerede har.)
- Vi må selge før vi kjøper, dette har kostet f.eks. Elano. .
- Uprofisjonell besluttninger. (Alladyce sparket etter kun  6 mnd, noe som skapte reaksjoner)
- Virker som Wise har mer å si enn Keegan på overgangsmarked.
- Bilettprisene øker, og det er kun  de som kjøper 3 års sesongkort som får sesongbilleten for samme pris som fjordåret.

- Ashley gjør ting som han tjener på:
*Han kommer til klubben og har åpen bar på et par puber, men husk, om ashley har betalt øl for 150.000 kr til fansen er det som om normale økonomisk  stilte mennesker skulle gi 50 kr til et gatebarn i afrika.
*At han har betalt ned £80 mill av klubbens gjeld kommer bare HAN til gode, ingen andre. Han kjøpte klubben for £130 Mill og + de 80 blir regnestykket enkelt.  han har altså betalt kr £210 mill, og nå snakkes det om salg på £260-280 Mill. Profitt, Profitt.
* Han søker innvestorer/deleiere som kan få 1 % av Skuta som han mener skal kjøpe spillere mens han sitter å smiler og ser at klubens profil og aksjer øker.

Hvis folk leser litt rundt på andre forskjellige Newcastle forum er det faktisk veldig mange som har blitt meget skuffet over det nye regime. Jeg selv hadde forhåpninger, ikke at vi skulle bruke 1 milliard i sommer på spillere, men at vi skulle få inn 5-6 spillere med virkelig kvalitet, og spillere som går rett inn i start elveren.



Agreed.

Human

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 873
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #265 på: 31. Aug. 2008, 19:16 »
det at "det aldri har blitt skreve så masse om gjerrighet i newcastle i media" blir brukt som et argument i koffor styret skal skiftes ut sier ganske så masse meir om kor jevla manipulerte folk er her inne og ikkje så masse om koffor styret skal kastes.. Og viss folk klarer å drite i diverse svertingartikkler og heller høre på intervju med folk som er i klubben og ka dei seier.

om en samler opp usanne artikkler som er skreve om newcastle dei siste åra så får du faen meg ei jeeeeeeeeeeeeeeeevli feit bok... (snakker fleire tusen sider)
- carry on!

Human

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 873
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #266 på: 31. Aug. 2008, 19:18 »
og for det andre, ka som gir folk det riktige fakta til å skrive slike ting er gått meg hus forbi?? folk veit så ufattelig lite om ka som skjer i klubben(inkludert meg) at det blir så ufattelig dumt å diskutere det. Derfor velger eg å høre på nettopp dei som er i klubben og deira uttalelsa og eg foreslår at det er god del fleire så begynne å gjere det.

faen ikkje rart at newcastle blir omtalt som "dramaklubben"
- carry on!

MortenM

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 666
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #267 på: 31. Aug. 2008, 20:08 »
Jeg har mange grunner til hvorfor jeg håper på nytt styret:

- Potensielle overganger uteblir.
- Aldri vært skrevet mer om gjerrighet i Newcastle i mediene.
- Owen kontrakt drøyes hele tiden, og vi tilbyr for lite i lønn for en nøkkelspiller. (Jeg kan aldri tenke meg at Owen forlanger mer enn det han allerede har.)
- Vi må selge før vi kjøper, dette har kostet f.eks. Elano. .
- Uprofisjonell besluttninger. (Alladyce sparket etter kun  6 mnd, noe som skapte reaksjoner)
- Virker som Wise har mer å si enn Keegan på overgangsmarked.
- Bilettprisene øker, og det er kun  de som kjøper 3 års sesongkort som får sesongbilleten for samme pris som fjordåret.

- Ashley gjør ting som han tjener på:
*Han kommer til klubben og har åpen bar på et par puber, men husk, om ashley har betalt øl for 150.000 kr til fansen er det som om normale økonomisk  stilte mennesker skulle gi 50 kr til et gatebarn i afrika.
*At han har betalt ned £80 mill av klubbens gjeld kommer bare HAN til gode, ingen andre. Han kjøpte klubben for £130 Mill og + de 80 blir regnestykket enkelt.  han har altså betalt kr £210 mill, og nå snakkes det om salg på £260-280 Mill. Profitt, Profitt.
* Han søker innvestorer/deleiere som kan få 1 % av Skuta som han mener skal kjøpe spillere mens han sitter å smiler og ser at klubens profil og aksjer øker.

Hvis folk leser litt rundt på andre forskjellige Newcastle forum er det faktisk veldig mange som har blitt meget skuffet over det nye regime. Jeg selv hadde forhåpninger, ikke at vi skulle bruke 1 milliard i sommer på spillere, men at vi skulle få inn 5-6 spillere med virkelig kvalitet, og spillere som går rett inn i start elveren.



Agreed.

Høres ut som om det er så jævla negativt at Ashley vil styre Newcastle med noen forretningsprinsipper. Det er i stor kontrast med Fat Fred, og det er en kontrast jeg liker. Skal newcastle trekke til seg store spillere og bli en stor klubb, så må klubben begynnne å bli proffesjonell, og det er det Ashley driver med.

Selvfølgelig vil Ashley tjene penger. Hva tror dere han er i gamet for? Get real.

At folk bare ikke liker rike folk får en heller ta en annen plass. Tror forresten det hadde blitt bråk om Newcastle ble overtatt av en som ikke er god for milliarder.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #268 på: 31. Aug. 2008, 20:14 »
Tror forresten det hadde blitt bråk om Newcastle ble overtatt av en som ikke er god for milliarder.
Men penger til å overta klubben hadde han hatt? ;)

MortenM

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 666
    • Vis profil
Sv: Mike Ashley
« Svar #269 på: 31. Aug. 2008, 20:17 »
du skjønner helt sikkert hva jeg mener.. Eieren må selvfølgelig ha et "bare minimum" for å kjøpe klubben, men hvis det er alt personen har, så hadde det blitt bråk. og så blir det sutring når en rik eier bare gir bort øl for 150 000. Er et gnål som er så langt fra bakkenivå som det er mulig å komme.