20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Brighton  (Lest 3290 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Tommyok

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1538
  • Nr 10
    • Vis profil
Newcastle - Brighton
« på: 20. Sep. 2020, 15:12 »
Ja 6 min, 0-2.. Alt er som normalt igjen.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Brighton
« Svar #1 på: 20. Sep. 2020, 15:53 »
Nok en gang leker Potter med Bruce. Nesten så Brighton driver en annen idrett. Lamptey har avkledd både den ene og den andre. Det offensive spillet vårt er ikke verdt å nevne engang for det er ikke til stede.

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Brighton
« Svar #2 på: 20. Sep. 2020, 16:46 »
0-3
0 skudd på mål
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Brighton
« Svar #3 på: 20. Sep. 2020, 17:32 »
Bruce out.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Brighton
« Svar #4 på: 20. Sep. 2020, 20:02 »
Greit nok at Bruce får mye tyn, så ikke kampen godt nok til å si noe på det.

Men jaggu forventer jeg at 11 profesjonelle fotballspillere skal gjøre det bedre!

0-1: IDIOTISK takling av ASM! Han er vår beste, og er uvurderlig for oss. Men hvor dum går det an å bli a? 🤦🏼‍♂️
0-2: husker denne litt dårlig, men er ikke Maupay helt alene inne foran Darlow? Lascelles og Fernandez sover eller?
0-3: 25-30 meter mellom forsvaret og Hayden. Til og med jeg hadde storspilt med et så stort mellomrom, et hav av plass. Der må enten linja høyere, eller midtbanen bli med å falle av! Sannsynligvis det første.

Bruce er ikke fantastisk, langt ifra. Men spillerne gjør idiotiske og grove feil, som man ikke kan skylde på en manager. Når du spiller i PL, forventer jeg faktisk at man har en god taktisk forståelse for spillet.
Jeg tror ikke det var noe annet Bruce sa før kampen i dag, enn for 1 uke siden.

På vårt dårligste er vi helt ræva, på det beste ganske gode. Og så er det opp til Bruce OG spillerne å finne en måte å heve det dårligste nivået på!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Jonny

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 659
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Brighton
« Svar #5 på: 20. Sep. 2020, 22:13 »
Den svakaste kampen eg har sett av Newcastle på lenge. Det kan være at Brighton er så mykje bedre enn oss, men eg trur og håper at det var et engangstilfelle. Trudde spillerne var så proffe at dei visste at dette ikkje går av seg sjølv om me har vunne ein bortekamp mot West Ham....... Brighton var best i alt i dag, men det som  skuffa mest var at alt me foretok oss i dag gjekk for seint. På hjemmebane mot Brighton har me ikkje 1 skudd på mål....
Skuffelsen er ekstra stor fordi det var så mykje som må rettast på.
Me får håpa spelarane skjerpar seg til neste kamp.........

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Brighton
« Svar #6 på: 21. Sep. 2020, 08:53 »
Flere slike type tap under Bruce. Neppe tilfeldig.
Heller ikke tilfeldig at vi taper mye mer poeng mot lag på nedre halvdel under Bruce.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3581
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Brighton
« Svar #7 på: 21. Sep. 2020, 11:22 »
Craig Hope
@CraigHope_DM
The government have advised against needless journeys. Brighton goalkeeper Mat Ryan has travelled 350 miles to Newcastle today for absolutely no reason. #nufc

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Brighton
« Svar #8 på: 21. Sep. 2020, 11:56 »
Steve Bruce has won 16 out of the 48 games he's managed for #NUFC.

Ikke akkurat fantastisk dette, men som forventet.
4-4-2 med Carroll på topp i 2020 hadde jeg ikke trodd.

Blir taktisk feid av banen i går mot Brighton. Det blir vel som i fjor at 3 poengene kommer i kamper der en ikke er favoritter. Uteblir noe av marginene Bruce hadde i fjor blir det trist.

Satser på at Bruce er borte innen desember mnd.

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Brighton
« Svar #9 på: 21. Sep. 2020, 16:46 »
Forskjellen her er jo at Potter har en tydelig spillestil. De to siste kampene mot Brighton på SJP har vert identiske. Pinlige prestasjoner. Klasseforskjell! Bortsett fra at denne gangen puttet Brighton på sjansene sine. Nå er vi inne i Bruce sin andre sesong, og fortsatt er det ingen tydelige tegn på hva han vil. Den ene kampen er det 5-3-2, så er det 4-4-2 og etter det er det 4-2-3-1. Det er overhodet ingen plan over det vi driver med bortsett fra noen langballer og kontringer her og der.

Eppa

  • NewUtd.no
  • Supersub
  • *****
  • Innlegg: 266
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Brighton
« Svar #10 på: 21. Sep. 2020, 22:04 »
Forskjellen her er jo at Potter har en tydelig spillestil. De to siste kampene mot Brighton på SJP har vert identiske. Pinlige prestasjoner. Klasseforskjell! Bortsett fra at denne gangen puttet Brighton på sjansene sine. Nå er vi inne i Bruce sin andre sesong, og fortsatt er det ingen tydelige tegn på hva han vil. Den ene kampen er det 5-3-2, så er det 4-4-2 og etter det er det 4-2-3-1. Det er overhodet ingen plan over det vi driver med bortsett fra noen langballer og kontringer her og der.

+1
"Newcastle fans never cease to amaze me. If there was a trophy for best supporters this lot would win it hands down every year." - Alan Shearer -

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Brighton
« Svar #11 på: 22. Sep. 2020, 10:50 »
Newcastle har i 2020 sålangt totalt 2 hjemmeseire i PL og 3 borteseire. Ganske ok bortestatistikk og helt jævlig hjemmestatistikk altså.
Problemet er vel at vi ikke har et spesielt godt grunnspill og ikke evner styre kamper i særlig grad. Steve Bruce har etter min mening fått et av de mer spennende mannskapene vi har hatt på noen år - og det er vel første året vi ikke er tippa å være i umiddelbar nærhet av nedrykk på flere år. Synd at vi har an av Premier Leagues dårligste managere til å forvalte det spillermaterialet da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7611
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Brighton
« Svar #12 på: 22. Sep. 2020, 16:04 »
Newcastle har i 2020 sålangt totalt 2 hjemmeseire i PL og 3 borteseire. Ganske ok bortestatistikk og helt jævlig hjemmestatistikk altså.
Problemet er vel at vi ikke har et spesielt godt grunnspill og ikke evner styre kamper i særlig grad. Steve Bruce har etter min mening fått et av de mer spennende mannskapene vi har hatt på noen år - og det er vel første året vi ikke er tippa å være i umiddelbar nærhet av nedrykk på flere år. Synd at vi har an av Premier Leagues dårligste managere til å forvalte det spillermaterialet da.

Nå skal det sies at de fleste "eksperter" som følger så voldsomt mye med på de litt mindre lagene er under oppfatning at vi har et geni av en manager.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Brighton
« Svar #13 på: 22. Sep. 2020, 18:35 »
Jada. Britiske "eksperter" er blinde straks manageren selv er britisk.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Newcastle - Brighton
« Svar #14 på: 23. Sep. 2020, 14:56 »
Newcastle har i 2020 sålangt totalt 2 hjemmeseire i PL og 3 borteseire. Ganske ok bortestatistikk og helt jævlig hjemmestatistikk altså.
Problemet er vel at vi ikke har et spesielt godt grunnspill og ikke evner styre kamper i særlig grad. Steve Bruce har etter min mening fått et av de mer spennende mannskapene vi har hatt på noen år - og det er vel første året vi ikke er tippa å være i umiddelbar nærhet av nedrykk på flere år. Synd at vi har an av Premier Leagues dårligste managere til å forvalte det spillermaterialet da.

Kort og godt oppsummert. En "sånn kamp" om Newcastle hadde mot Brighton vil de fleste lag få gjennom en sesong, nå handler det bare om å lære av den og sørge for at det ikke skjer for ofte.

Jeg tillatter å klore meg fast til et lite håp om at ting blir bedre etterhvert som den nye spillerne får mer fotfeste i klubben/på laget også.