20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Januar 2009  (Lest 377772 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Human

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 873
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #15 på: 02. Sep. 2008, 23:28 »
Kanskje me kan få lånt noken City reserver

blir elano og swp :P
- carry on!

Human

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 873
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #16 på: 02. Sep. 2008, 23:31 »
tipper swp griner seg i søvn for tida.. har endelig klart å komme seg vekk fra russerglis før det kjem noken oljesjeika å setter han ned på 2 laget :D
- carry on!

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #17 på: 02. Sep. 2008, 23:36 »
Tror nok Robinho og SWP blir å se på hver sin kant! :)

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #18 på: 03. Sep. 2008, 01:36 »
Ahhhh, trodde denne skulle dukke opp nærmere november jeg. Uansett umulig å spå noe når det gjelder denne klubben. En ting er hvertfall sikkert, Owen drar i januar om ikke kontrakten blir klar snart!
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #19 på: 03. Sep. 2008, 01:52 »
Ahhhh, trodde denne skulle dukke opp nærmere november jeg. Uansett umulig å spå noe når det gjelder denne klubben. En ting er hvertfall sikkert, Owen drar i januar om ikke kontrakten blir klar snart!

Det er vel ikke sikkert. Om han ikke vil signere er det nesten bedre beholde han frem til sommeren i stedet for å ta imot 2 mill pund og måtte desperat handle etter spiss i det dyre januar vinduet.

Daffen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 502
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #20 på: 03. Sep. 2008, 01:54 »
NUFranC : herlikt bilde =) !!! eg skrive ikke så mye,men sattan eg lese alt, å dt tar på,å tiå går..håpte eg sko få ein pause nå!!menmen plutseligt e dt januar, å dt blir fint!!!men fyst sga me gjennom MANGE diskusjoner,å rykter å ikke minst kamper...å eg glede mg :D Har troen så lenge keegan får kjøra sitt eget løp uten de dr andre "dustane" ikke blande seg for mye inn...go natt ppl!!
Joey Barton 7

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #21 på: 03. Sep. 2008, 07:52 »
hmm.. vi trenger backup til enrique... vi trenger å erstatte høyrevinger, og vi trenger å hente inn en deff midtbane..

jaja shit au. vi henter inn en ekstra spiss, og så får vi en offansiv midtbane på lån.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #22 på: 03. Sep. 2008, 09:54 »
NUFranC : herlikt bilde =) !!! eg skrive ikke så mye,men sattan eg lese alt, å dt tar på,å tiå går..håpte eg sko få ein pause nå!!menmen plutseligt e dt januar, å dt blir fint!!!men fyst sga me gjennom MANGE diskusjoner,å rykter å ikke minst kamper...å eg glede mg :D Har troen så lenge keegan får kjøra sitt eget løp uten de dr andre "dustane" ikke blande seg for mye inn...go natt ppl!!

He he. Takk. Han er vel ikke født direkte inn i himmelen sånn trofemessig, men fy faen så moro vi skal få det om noen år. Satte oss ned å skulle se Chelski (Nei, ikke City) om søndagen, og da grein han etter fem min. i motsetning til Lørdag daNufc spillte. Godt utgangspunkt ;D
Who else...... Alan Shearer

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #23 på: 03. Sep. 2008, 14:12 »
I januar vil jeg ha følgende:

- En habil venstreback
- En kreativ midtbanespiller
- En ung og fremadstormende defensiv midtbaneslugger (Veloso er drømmen)

Angrep
Hvis Xisco slår til, Owen skriver under, og vi ikke får de altfor store skadeproblemene på topp, trenger vi ingen forsterkninger der.

Midtbane
Hvis Duff eller Zoggy kommer seg opp på sitt gode gamle nivå, trenger vi ingen nye venstrevinger. Hvis de mislykkes, får vi eventuelt kjøpe en høyreving og flytte Jonas over på venstre... Butt må byttes ut, og jeg håper det er denne signeringen vi prioriterer høyest i januar. Guthrie har vist lovende takter, og hvis han fortsetter, kan han bekle den andre sentrale rollen. Barton kan også bekle denne rollen. På høyre har vi Jonas og Geremi, pluss at Duff og Zoggy KAN steppe inn...

Forsvar
Venstrebacken er svak, og en god spiller må inn. I midten er Tayls og Colo gode, og med Bassong og Cacapa som backups, er vi godt skodd. På høyre har vi Beye, pluss at Geremi stepper inn i skadefravær. Tayls og Edgar kan også spille på høyre.

Keeper
Ingen forandringer


Anthony

  • Gjest
Sv: Januar 2009
« Svar #24 på: 03. Sep. 2008, 14:24 »
hmm...
jaja shit au. vi henter inn en ekstra spiss, og så får vi en offansiv midtbane på lån.



Tror nok at Kris Boyd ville vært et bra alternativ sånn sett. Vel, videoen karaktriserer ikke spilleren på den måten, men uansett er han i mine øyne ett bedre alternativ enn det som en del andre som har vært aktuelle for laget. Men nå som NUFC har Ignacio Gonzalez og Xisco har laget betraktlig mer offensiv kraft på papiret og flere folk å ta av...

noe dritt at shorey gikk til AV kunne absolutt trengt han på backen. Vel, det er flere fisk i vannet...

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #25 på: 03. Sep. 2008, 14:28 »
I januar vil jeg ha følgende:

- En habil venstreback
- En kreativ midtbanespiller
- En ung og fremadstormende defensiv midtbaneslugger (Veloso er drømmen)

Angrep
Hvis Xisco slår til, Owen skriver under, og vi ikke får de altfor store skadeproblemene på topp, trenger vi ingen forsterkninger der.

Midtbane
Hvis Duff eller Zoggy kommer seg opp på sitt gode gamle nivå, trenger vi ingen nye venstrevinger. Hvis de mislykkes, får vi eventuelt kjøpe en høyreving og flytte Jonas over på venstre... Butt må byttes ut, og jeg håper det er denne signeringen vi prioriterer høyest i januar. Guthrie har vist lovende takter, og hvis han fortsetter, kan han bekle den andre sentrale rollen. Barton kan også bekle denne rollen. På høyre har vi Jonas og Geremi, pluss at Duff og Zoggy KAN steppe inn...

Forsvar
Venstrebacken er svak, og en god spiller må inn. I midten er Tayls og Colo gode, og med Bassong og Cacapa som backups, er vi godt skodd. På høyre har vi Beye, pluss at Geremi stepper inn i skadefravær. Tayls og Edgar kan også spille på høyre.

Keeper
Ingen forandringer



100 % enig i dette. Min førsteprioritet ville definitivt vært en spiller á la Veloso.
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Human

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 873
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #26 på: 03. Sep. 2008, 22:08 »
einaste positive med at vi ikkje har henta en venstreback er at enrique har sjangsen til å vise seg fram og komme opp på et nytt nivå, gjer han det så er det mangen penger spart i januar...
- carry on!

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #27 på: 03. Sep. 2008, 22:52 »
I januar vil jeg ha følgende:

- En habil venstreback
- En kreativ midtbanespiller
- En ung og fremadstormende defensiv midtbaneslugger (Veloso er drømmen)

Angrep
Hvis Xisco slår til, Owen skriver under, og vi ikke får de altfor store skadeproblemene på topp, trenger vi ingen forsterkninger der.

Midtbane
Hvis Duff eller Zoggy kommer seg opp på sitt gode gamle nivå, trenger vi ingen nye venstrevinger. Hvis de mislykkes, får vi eventuelt kjøpe en høyreving og flytte Jonas over på venstre... Butt må byttes ut, og jeg håper det er denne signeringen vi prioriterer høyest i januar. Guthrie har vist lovende takter, og hvis han fortsetter, kan han bekle den andre sentrale rollen. Barton kan også bekle denne rollen. På høyre har vi Jonas og Geremi, pluss at Duff og Zoggy KAN steppe inn...

Forsvar
Venstrebacken er svak, og en god spiller må inn. I midten er Tayls og Colo gode, og med Bassong og Cacapa som backups, er vi godt skodd. På høyre har vi Beye, pluss at Geremi stepper inn i skadefravær. Tayls og Edgar kan også spille på høyre.

Keeper
Ingen forandringer



Stort sett enig i dette.
Men jeg håper at Keegan fortsetter med å rense opp i stallen og at resten av de skadeplagede, høytlønnende og for dårlige og/eller gamle spillerne blir byttet ut. Håper vi får inn noe friskt, ungt og kvalitet. Spillere jeg mener bør forsvinne da er Viduka og Ameobi i førsterekke. Men spillere som Cacapa, Smith, Geremi og Duff bør også heve seg om ikke de også skal falle inn under førsterekka.
De spillerne jeg nevner her er nok blant de best betalte i klubben men allikevel blant mest skadeutsatte. Derfor tror jeg unge spennende spillere som erstattere for disse ville være godt for laget både på kort og lang sikt, samt økonomisk.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #28 på: 04. Sep. 2008, 01:39 »
Jeg håper aller først vi får inn:
-En skikkelig struktur i ledelsen.
-Et fotballfaglig dyktig styre med gutsen til å stå bak en manager, og lar han være manager.
-En fotballfaglig og dyktig styreformann.

Aller viktigst en ledelse og styre som tør manageren være manager. Vi prater ikke at han skal hive ut millioner i øst og vest som Fat Fred nok gjorde for ofte, men vi skal la manageren vår være manageren vår og tørre la han bestemme hvilke spillere han skal jobbe med. Det gjorde i det minste Fat Fred riktig.
Så håper jeg Keegan blir den manageren, og at han endelig kan få gjøre jobben sin fullt ut.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: Januar 2009
« Svar #29 på: 04. Sep. 2008, 14:26 »
Vist vi ikkje klarer å gjennomføre dei punktene Kristoffer har nemnt her, så kan vi sjå langt etter signinger. Kan hende vi låner ein ukjent polakk eller noko sånt.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!