20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

avstemning

Hva synes du om hjemmedrakten 2019/20?

Veldig fin
2 (16.7%)
Helt grei
4 (33.3%)
Burde vært bedre
4 (33.3%)
Forferdelig
2 (16.7%)

Stemmer totalt: 12

Avstemning er avsluttet: 09. Aug. 2019, 17:47

Skrevet av Emne: Ny drakt...  (Lest 350130 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1185 på: 29. Feb. 2012, 14:21 »
Virker for meg veldig merkelig at det skal være forskjell i størrelsen på de ulike draktene  :koko: 
Men på mine drakter er ihvertfall tredjedrakten betydlig mindre enn de to andre...

men men, drakt er drakt :)  og til den prisen man betalte på Play så gidder jeg ikke irritere meg veldig over at dem var litt for stor ;D
sunt pueri pueri puerilia tractant

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1186 på: 29. Feb. 2012, 15:14 »
Da har min drakt kommet i posten. Men så jævlig store de er i str! Får håpe den krymper litt i vasken :P
Det håper jeg IKKE de gjør.
Drakten min kom i posten i går, og var stor og fin og flott, og jeg gleder meg til å ta den i bruk. Den er stor i størrelsen, hvilket gjør meg veldig glad. For jeg er ikke den minste personen i verden.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1187 på: 07. Mars 2012, 00:01 »
Vet dere om hjemmedrakten SKAL være mer tettsittende enn bortedrakten (den oransje)?

Synes jeg merker stor forskjell på hvor tett den sitter på overkroppen. Hadde vi bare hatt Kappa...aah, herrefred så digg det hadde vært

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1188 på: 07. Mars 2012, 00:47 »
Merker ingen forskjell, jeg. Begge sitter like løst for meg i L og virker til å ha lik størrelse.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Rissen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1192
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1189 på: 07. Mars 2012, 11:18 »
Vet dere om hjemmedrakten SKAL være mer tettsittende enn bortedrakten (den oransje)?

Synes jeg merker stor forskjell på hvor tett den sitter på overkroppen. Hadde vi bare hatt Kappa...aah, herrefred så digg det hadde vært

Og du er L men kjøper M ? ;)
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1190 på: 07. Mars 2012, 12:02 »
Hehe, slankere enn meg tror jeg nesten ikke du finner  :P

Men til mine 186 cm er det jo bare L som passer, så har L på begge.

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1191 på: 07. Mars 2012, 13:27 »
Vet dere om hjemmedrakten SKAL være mer tettsittende enn bortedrakten (den oransje)?

Synes jeg merker stor forskjell på hvor tett den sitter på overkroppen. Hadde vi bare hatt Kappa...aah, herrefred så digg det hadde vært
Grunnen til at den oransje er så løs kan være at jeg prøvde den før jeg sendte den til deg. Regner med den er sprengt ut over skuldrene? ;)

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1192 på: 07. Mars 2012, 14:13 »
Hehehe,

har gått fra thight fit til bole-outfit på et par sekunder  :P

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1193 på: 09. Mars 2012, 17:42 »
We are writing in regards to your order for Puma Men's Newcastle United 2011/2012 Away Short Sleeve Replica Football Shirt (Golden Sand) (Medium).

We have been advised that this item has been removed from sale and is no longer available, therefore it is with regret that we are unable to fulfil your order. Your outstanding order for this item has been cancelled, please note that your card has not been charged.

Please accept our apologies for any inconvenience caused in this matter and we would like to thank you for your patience and valued custom.

Kind Regards
Play.com



FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Same old Shearer, always scoring!

andyman

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1266
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1194 på: 12. Mars 2012, 10:03 »
Auda. Den er kjip!

Du får fortsatt tak i drakten på eBay, om det skulle være til hjelp for deg.
Eks.: http://www.ebay.com/itm/Newcastle-United-Away-Football-Shirt-2011-2012-/220954736314

:)

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1196 på: 16. Mars 2012, 02:58 »
Play sier altså at denne drakta ikke er til salgs mer. Så gikk jeg inn for å sjekke og der var den vettu! Til 70pund ish. Burde jeg kunne få den til tilbudsprisen nå da, siden jeg bestilte den når den var på tilbud?
Same old Shearer, always scoring!

Hakiki

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1104
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1197 på: 16. Mars 2012, 12:41 »
Burde? Ja. Kommer til å? Sannsynligvis ikke. Om det er de som har fucka opp ved å sette en feil pris, for så å trekke varen før den relanseres til full pris, eller om de faktisk har gått tom og måtte kjøpe inn nytt parti til dyr innkjøpspris er vanskelig å si, men det kan uansett ikke skade å sende en passiv aggresiv mail og klage/forbanne dem/grine litt/forhøre deg :D
Genius by birth. Slacker by choice.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1198 på: 16. Mars 2012, 13:59 »
Hehehe, har gjort det, men som du sier og som vi skjønte, det gikk ikke.

Men da er den saken lagt død og vi får kjøpe drakta til normal pris. Eller noe billigere på amazon/ebay som folk foreslo:) Det er jo uansett verdt det!
Same old Shearer, always scoring!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Ny drakt...
« Svar #1199 på: 16. Mars 2012, 14:28 »
Sikker på at det ikke er Virgin-drakta som er til 70 pund da?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida