20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2022  (Lest 32600 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #60 på: 07. April 2022, 23:12 »
Hugo Vetlesen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7626
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #61 på: 10. April 2022, 23:46 »
Ville Ivan Toney vært et stort nok steg opp fra Wilson? Herjer jo om dagen.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #62 på: 11. April 2022, 07:55 »
Ja, jeg tror det. Ivan Toney har ikke helt levd opp til forventningene mine når det kommer til målpoeng (fra åpent spill), men han har generelt vært veldig god og har gjort det ekstremt vanskelig for mange forsvar i år. Brentfords desidert beste spiller i mange kamper i år, både hvor han har fått og ikke fått målpoeng. Men det har utvilsomt blitt letter for han etter at de hentet Eriksen, som har vært pur klasse etter at han kom tilbake.
Nei.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #63 på: 11. April 2022, 10:26 »
Never go back er det noe som heter :)

Toney har vært god han for Brentford, men håper vi går for noe på ei hylle eller to over. Bare det at han er engelsk plusser nok på en eventuell prislapp med tresifret millionbeløp.

Over til en annen eks-spiller: https://www.nufcblog.co.uk/2022/04/11/former-nufc-star-linked-with-surprise-return-to-st-james-park-after-another-superb-season/

Bare jeg som husker feil, eller kunne han ikke komme seg bort fra Newcastle fort nok? Rart å se han sier at han trivdes superbra.
« Siste redigering: 11. April 2022, 10:29 av Geordie »
No fate but what you make

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #64 på: 11. April 2022, 11:09 »
Merino er den spilleren de siste årene det har vært kjipest å miste. Klassespiller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2644
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #65 på: 11. April 2022, 14:43 »
Never go back er det noe som heter :)

Toney har vært god han for Brentford, men håper vi går for noe på ei hylle eller to over. Bare det at han er engelsk plusser nok på en eventuell prislapp med tresifret millionbeløp.

Over til en annen eks-spiller: https://www.nufcblog.co.uk/2022/04/11/former-nufc-star-linked-with-surprise-return-to-st-james-park-after-another-superb-season/

Bare jeg som husker feil, eller kunne han ikke komme seg bort fra Newcastle fort nok? Rart å se han sier at han trivdes superbra.

Mener å huske at det var problemer mellom ham og Benitez, og ikke klubben eller byen som sådan. Men kan være jeg tar feil her. Benitez var jo aldri en foregangsmann når det kom til spillerutvikling. Både Merino og Mitrovic tror jeg kunne blitt gode for oss om de hadde fått mer tillitt.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #66 på: 14. April 2022, 12:29 »
Ser vi linkes til Christian Eriksen. Han er uten kontrakt til sommeren, og har vel bevist at han fortsatt holder høyt nivå når han har spilt for Brentford. Om vi kan få tak i han, vil jeg tro vi kan heve midtbanen et par hakk.
No fate but what you make

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7626
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #67 på: 14. April 2022, 17:34 »
Spilte vel sammen med Trippier i Tottenham så det er nok ikke helt usannsynlig det. Jeg er også positiv til den, spesielt på free transfer. Blir spennende å følge utviklingen der.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #68 på: 14. April 2022, 18:29 »
Enig, Eriksen har fortsatt nivået inne samtidig som han har masse erfaring. Kunne gjerne tenkt meg han på en type 2 års kontrakt med mulighet for et års forlengelse eller noe i den duren.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
No fate but what you make

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7626
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #70 på: 19. April 2022, 14:29 »
Tenker han er et lite hakk bedre enn Wilson, samt at han ikke har de samme skadeproblemene. Dette var jo hans første skikkelige sesong i PL, og tror han kan vokse med tid. Nettopp fylt 26, så han har mange gode år foran seg. Ingen superstjerne enda riktignok, men jeg hadde ikke hatt noe imot å hente Toney og bruke resten av budsjettet på å styrke andre posisjoner (sålenge vi ikke må punge ut urimelige summer for han). Toney kan sikkert også bli en fin backup/rotasjonspiller på lang sikt.
« Siste redigering: 19. April 2022, 14:31 av Eriksen »

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #71 på: 21. April 2022, 18:30 »
Leser flere steder i dag at Bruno ønsker at Newcastle signerer sin bestekompis Lucas Paquetá. Sier ikke nei takk til han!
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #72 på: 21. April 2022, 18:34 »
Er vel det som er positivt når vi får inn slike spillere som Bruno/Trippier. De kan påvirke andre topp spillere til å signere for Newcastle.

https://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/bruno-guimaraes-lucas-paqueta-lyon-23739652
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #73 på: 23. April 2022, 13:48 »
Får håpe denne er i boks snart, lenge siden vi har hatt en så god venstre back.

https://www.birminghammail.co.uk/sport/football/transfer-news/aston-villa-newcastle-transfers-targett-23749966
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2022
« Svar #74 på: 25. April 2022, 09:21 »
https://www.nufcblog.co.uk/2022/04/24/toon-set-to-target-striker-top-centre-back-and-a-few-loan-deals-with-first-move-close-report/

Flere som mener Targett mer eller mindre er i boks. Det gledes i så fall, en stabil venstreback har vært mangelvare i de senere år. Hevdes også vi kommer til å bruke pengene vi har på en spiss og en kvalitetsmidtstopper, samt fylle opp restbehovet med låneavtaler. Syns det kan virke fornuftig all den tid det virker som klubben er meget innstilt på å ikke havne i trøbbel med FFP.

                          Dubravka

Trippier - Burn/Schar - Ny midtstopper - Targett

          Bruno - Shelvey - Willock/Joelinton

            Fraser - Ny spiss - ASM/Joelinton

Kan bli seende slik ut da neste år? Bør være bra nok for være stabilt på topp 10?

Minst like spennende syns jeg, er hvem som ryker ut? Vi har vel nå ca 30 spillere på a-laget, inkludert de som er på lån. Må ha ut 8-10 av disse.

Hvem skal ut? Darlow og/eller Woodman, Clark, Gayle er vel de åpenbare? Hva med andre? Richie, Lewis, Lascelles, Fernandez, Hayden, Murphy, Almiron, en av Longstaffs? Og beholder vi både Krafth (som har kommet seg veldig) og Manquillo?

Leste og Real Madrid var interessert i Bruno. Tror lite på at det blir noe av, med mindre de hiver sinnsyke summer ut av vinduet for å få tak i han. Tviler på de har penger til det.
« Siste redigering: 25. April 2022, 09:25 av Geordie »
No fate but what you make