20. juni: Vi Þnsker Ä gjÞre forumet mer attraktivt for vÄre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for Ä gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United - Preston North End (20.februar 16:00)  (Lest 19690 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 291
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Preston North End (20.februar 16:00)
« Svar #135 pć: 20. Feb. 2010, 18:12 »
Streamer du highlightsa i kveld som etter Coventry Erlend ?

Har lagt ned NufcRadio.tk, beklager. :-\

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Preston North End (20.februar 16:00)
« Svar #136 pć: 20. Feb. 2010, 18:14 »
Herlig med nok en seier! Grattis folkens  ;D

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Preston North End (20.februar 16:00)
« Svar #137 pć: 20. Feb. 2010, 18:17 »
Det er derfor jeg ikke skjÞnner hvorfor Pancake ikke starter nÄr Wayne er skada. Han har nÄ spilt i 10 min over to kamper og har 2 assists.

Og utenom de 10 minuttene sÄ har han vÊrt ubrukelig. Han er jo den dÄrligste spilleren vi har.

Matsaran

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 591
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Preston North End (20.februar 16:00)
« Svar #138 pć: 20. Feb. 2010, 18:30 »
flott seier!
shout out nÄr man finner highlights!

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Preston North End (20.februar 16:00)
« Svar #139 pć: 20. Feb. 2010, 18:52 »
Det er derfor jeg ikke skjÞnner hvorfor Pancake ikke starter nÄr Wayne er skada. Han har nÄ spilt i 10 min over to kamper og har 2 assists.

Og utenom de 10 minuttene sÄ har han vÊrt ubrukelig. Han er jo den dÄrligste spilleren vi har.

Vel, er vel ingen hemmelighet at mange spillere trenger Ä spille fast for Ä fÄ ut det beste, og Pancrate har absolutt gjort det bra ved visse anledninger dei fÄ gangene han har fÄtt prÞvd seg. Glemmer ikke mÄlet mot Watford heller !

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Preston North End (20.februar 16:00)
« Svar #140 pć: 20. Feb. 2010, 20:29 »
Herlig resultat, men irriterande med skadene...
NÄ mÄ vi bygge videre pÄ dette!
NUFC kommer ingen veg sÄ lenge Ashley sitter pÄ toppen.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Preston North End (20.februar 16:00)
« Svar #141 pć: 20. Feb. 2010, 21:02 »
FAen sÄ jeg vil spy av negativiteten her inne. Skulle tro Smith har vÊrt en av vÄre verste spillere denne sesongen, allikevel var han vÄr beste spiller til utpÄ nyÄret.
Djisus kraist.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som Ă„ kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Otto

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Preston North End (20.februar 16:00)
« Svar #142 pć: 20. Feb. 2010, 21:13 »
HÞrte kampen pÄ radio, virket som om de ikke var sÄ fornÞyd med hvordan Best spilte. Utenom det sÄ hÞrtes det ganske greit ut, selv om vi muligens burde vunnet med flere mÄl. Men holder statistikken hjemme og vinner nÄr forest vinner.

Skal selv pÄ kampen neste lÞrdag mot watford, satser pÄ at jeg fÄr oppleve fÞrste borteseier pÄ en stund

ais

  • FlaskebĂŠrer
  • *
  • Innlegg: 4
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Preston North End (20.februar 16:00)
« Svar #143 pć: 21. Feb. 2010, 09:31 »
When the going gets tough, the tough get going

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Preston North End (20.februar 16:00)
« Svar #144 pć: 21. Feb. 2010, 09:50 »
Det er derfor jeg ikke skjÞnner hvorfor Pancake ikke starter nÄr Wayne er skada. Han har nÄ spilt i 10 min over to kamper og har 2 assists.

Og utenom de 10 minuttene sÄ har han vÊrt ubrukelig. Han er jo den dÄrligste spilleren vi har.

Vel, er vel ingen hemmelighet at mange spillere trenger Ä spille fast for Ä fÄ ut det beste, og Pancrate har absolutt gjort det bra ved visse anledninger dei fÄ gangene han har fÄtt prÞvd seg. Glemmer ikke mÄlet mot Watford heller !

Akkurat. Og en viktig ting som kommentatorene har nevn om han: Selv om at han i enkelte kamper ikke fÄr til alt, sÄ jobber han veldig godt. Det at han springer opp og ned kantlinja gir flere alternativer enn en stillestÄende Guthrie. Han spilte jo kanon fÞr mÄlet mot Watford, men det gikk vel kanskje litt i hodet hans det mÄlet der..

NĂ„r det gjelder Smith, har det vĂŠrt noe helt annet hvis han hadde vĂŠrt yngre. Problemet er at han snart er 30 Ă„r og tjener sinnsykt mye. Hadde vi mĂžtt bedre motstand i gĂ„r er ikke han rett mann Ă„ bruke rett og slett  :-\
Flotte mÄl ja. Men LÞvenkrants sitt var vel ikke helt meningen tror jeg.
« Siste redigering: 21. Feb. 2010, 09:58 av InspectorC »

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Preston North End (20.februar 16:00)
« Svar #145 pć: 21. Feb. 2010, 10:31 »
AltsÄ, nÄ funket jo laget CH tok ut helt utmerket igÄr, selv om Guthrie spilte pÄ kant. Det er ogsÄ med en slik midtbane at laget har tatt flest poeng denne sesongen.
SÄ hvorfor forandre pÄ noe som tidligere i sesongen har vist seg Ä vÊre veldig bra?

Selv om Pancrap hadde startet istedenfor Guthrie eller hvordan dere nÄ ville komponert midtbanen, sÄ tviler jeg pÄ at laget hadde fungert sÄ mye bedre. Etter hva jeg kan lese pÄ NUFC.com sÄ var Preston heldige som ikke tapte mer!

SÄ hvorfor skulle det da vÊrt noen forandringer? BÄde laget og byttene til CH fungerte jo utmerket slik det fremsto igÄr!

GMC

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2573
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Preston North End (20.februar 16:00)
« Svar #146 pć: 21. Feb. 2010, 10:57 »
Bra mÄl, og kjempe bra redning fra Harper. HÄper bare vi kan fortsette Ä spille sÄnn pÄ borte bane ogsÄ.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Preston North End (20.februar 16:00)
« Svar #147 pć: 21. Feb. 2010, 11:12 »
Synes vel igrunn LĂžven avslĂžrer seg selv litt med den feiringa  :P Dei to andre mĂ„la, spesielt Nolan sitt, synes eg var det flotteste vi scorte i gĂ„r. Kanon bra spill, og flott satt opp av Smith.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Preston North End (20.februar 16:00)
« Svar #148 pć: 21. Feb. 2010, 11:18 »
Den midtbanen vi stilte med i gÄr er den vi oftest har brukt pga av mangel pÄ andre alternativer. Og da sier det seg selv at det er den midtbanen vi ogsÄ har tatt flest poeng med.

Det jeg sier er at vi tidligere har spilt katastrofalt dĂ„rlig med kombinasjonen Smith/Butt/Nolan sentralt. At vi i det hele tatt har fĂ„tt med oss poeng tror jeg kommer av dĂ„rlige motstandere.  Og kommentatorene var kritiske i gĂ„r ogsĂ„, det var for lite fart og bevegelse sentralt. Tror kampen kunne ha vĂŠrt en helt annen i negativ forstand om vi hadde spilt mot et bedre lag i gĂ„r.

Jeg er i mot Ä bruke denne nevnte kombinasjonen sentralt fordi jeg vet den overhodet ikke vil fungere i PL. Guthrie var god pÄ kant i gÄr ogsÄ, men jeg vil at han skal spille sentralt hele tiden, slik at han fÄr den nÞdvendige treningen/utviklingen nÞdvendig til at han kan bekle den rollen i PL ogsÄ.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Newcastle United - Preston North End (20.februar 16:00)
« Svar #149 pć: 21. Feb. 2010, 11:40 »
Det er jo bare vÄs og tull!
Takket vÊre kombinasjonen Smith - Nolan sentralt er NUFC pÄ toppen av tabellen. Smith har det defensive arbeidet og er kansje lagets viktigste spiller. Han er ihvertfall en av grunnene til at NUFC kun har sluppet inn 22 mÄl pÄ 32 kamper, minst i CCC. I 17 av kampene har NUFC unngÄtt baklengs.
Nolan pÄ sin side har hatt en litt dÄrlig form de siste ukene men er fremdeles lagets toppscorer med sine 10 mÄl. Han bidrar ogsÄ med assist. Totalt 6 har han, bare Guthri og Jonas har flere.
Guthrie fungerer ogsÄ brukbart pÄ kant, noe 8 assist viser.

Det er heller ikke bare flaks og dÄrlige motstandere som gjÞr at NUFC topper tabellen. Der er midtbanen med Jonas - Smith - Nolan - Guthrie veldig sterke bidragsytere med veldig solid og godt spill, spesielt pÄ hjemmebane der vi fremdeles er ubeseiret.
Totalt 1 tap pÄ de siste 18 eller 19 kampene er meget bra.

Rettelse! Nolan har 11 mÄl i CCC, 12 om man inkluderer cupene.
« Siste redigering: 21. Feb. 2010, 11:57 av Frode »