20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ryddigere forum?  (Lest 4853 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Ryddigere forum?
« på: 09. Feb. 2009, 08:34 »
Visste ikke helt hvor jeg skulle legge dette, så jeg startet likegodt en ny tråd ;)

En ting jeg lenge har tenkt på, seksjonen "Spillere og ledere". Der er det veldig, veldig mange tråder. Og flesteparten er ikke i Newcastle den dag i dag. Hadde det ikke vært en ide å flyttet disse til en annen seksjon? Alternativt laget en ny seksjon der man har tråder om x-spillere og ledere?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Ryddigere forum?
« Svar #1 på: 09. Feb. 2009, 15:26 »
Jo god i ide. Ville gjort seksjonen ryddigere.

Øyvinden

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2637
    • Vis profil
Sv: Ryddigere forum?
« Svar #2 på: 09. Feb. 2009, 15:52 »
Kunne tenkt meg at det berre var en seksjon for fotball, slik det er på N-O forumet.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Ryddigere forum?
« Svar #3 på: 09. Feb. 2009, 18:01 »
Med en seksjon for fotball blir det ekstremt vanvittig mange tråder å holde styr på. Jeg synes det er veldig greit å holde spillertråder for seg, kamptråder for seg, tråder om Tippeligaen, Adeccoligaen, landslaget, og Premier League for seg.
Jeg synes det er det rette for å gjøre forumet ryddigere. I forhold til egne tråder om tidligere spillere, er det bare å legge de under "fotballens verden". Jeg har jo alt startet to skal jeg kalle det mimretråder, om de største floppene våre, og om hva alle de gamle floppene og heltene og alle vi ikke husker navnet på gjør for noe rart i dag.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Ryddigere forum?
« Svar #4 på: 09. Feb. 2009, 20:51 »
Enig med det i at det bør være slik som det er nå i henhold til ønsket til Øyvinden.
Men etterhvert blir det jo jævlig mange tråder på "fotballens verden" også da. Hvis vi skal legge alle x-spiller- og ledertråder under den seksjonen.
Derfor mener jeg, og kan godt hende at folk er uenige, at det burde opprettes en seksjon til :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Ryddigere forum?
« Svar #5 på: 10. Feb. 2009, 16:10 »
Men trenger vi å beholde disse eks-spiller-trådene i det hele tatt da? Er det overhodet noen som gidder å diskutere Boumsong og Rozenhal?

Hvis det er noen eks-spiller-tråder som er i bruk sånn av og til, så kan vi beholde dem. Resten synes jeg det er like greit å slette.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Ryddigere forum?
« Svar #6 på: 10. Feb. 2009, 18:23 »
Skader det noen om de ligger på side 2 og 3 da? Og hvis det plutselig skulle komme opp et eller annet man ønsker å diskutere om denne spilleren så er det vel ingen som sliter så jævli med å finne de andre trådene de skal skrive i?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Ryddigere forum?
« Svar #7 på: 27. April 2009, 01:56 »
Skader det noen om de ligger på side 2 og 3 da? Og hvis det plutselig skulle komme opp et eller annet man ønsker å diskutere om denne spilleren så er det vel ingen som sliter så jævli med å finne de andre trådene de skal skrive i?

Agreed!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Ryddigere forum?
« Svar #8 på: 27. April 2009, 11:37 »
Skader det noen om de ligger på side 2 og 3 da? Og hvis det plutselig skulle komme opp et eller annet man ønsker å diskutere om denne spilleren så er det vel ingen som sliter så jævli med å finne de andre trådene de skal skrive i?

Agreed!

Du har grublet lenge på denne :P
sunt pueri pueri puerilia tractant

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Ryddigere forum?
« Svar #9 på: 04. Mai 2009, 22:47 »
Er jævla lite inne på denne delen av forumet, så jeg la ikke merke til datoen :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Milford

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 243
  • Motgangssupporter
    • Vis profil
    • danielmilford.no
Sv: Ryddigere forum?
« Svar #10 på: 01. Juni 2009, 19:42 »
Tenkte jeg skulle gi noen raske tilbakemeldinger om forumstrukturen, så da vekker jeg denne tråden på ny.

Den er veldig bra!

Sånn. Kort oppsummert. For mange diskusjonsfora faller for fristelsen med altfor mange underfora (som ikke blir brukt, fordi de er for spesifikke, og fordi de er for mange av dem). Her er både antall og inndelinger perfekt. Det er få nok til at jeg gidder å tråle gjennom dem, og det er oversiktlig nok kategorisering til at det ikke er noen tvil hvor ulike tråder og poster hører hjemme.

Ryddigheten til dette forumet er eksemplarisk, fra moderator-hold, men ikke minst også fra brukerhold. Dette forumet er enda en grunn til å være stolt over å være Newcastle-fan. Uten at jeg har sjekket nekter jeg å tro at f.eks. Manchester United-forumet er like godt organisert. :) Dette må vi klare å beholde!

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Ryddigere forum?
« Svar #11 på: 01. Juni 2009, 20:36 »
Tenkte jeg skulle gi noen raske tilbakemeldinger om forumstrukturen, så da vekker jeg denne tråden på ny.

Den er veldig bra!

Sånn. Kort oppsummert. For mange diskusjonsfora faller for fristelsen med altfor mange underfora (som ikke blir brukt, fordi de er for spesifikke, og fordi de er for mange av dem). Her er både antall og inndelinger perfekt. Det er få nok til at jeg gidder å tråle gjennom dem, og det er oversiktlig nok kategorisering til at det ikke er noen tvil hvor ulike tråder og poster hører hjemme.

Ryddigheten til dette forumet er eksemplarisk, fra moderator-hold, men ikke minst også fra brukerhold. Dette forumet er enda en grunn til å være stolt over å være Newcastle-fan. Uten at jeg har sjekket nekter jeg å tro at f.eks. Manchester United-forumet er like godt organisert. :) Dette må vi klare å beholde!

Takker for positiv tilbakemelding, og velkommen til forumet (kan ikke huske å ha sett deg her før?).

Vi jobber iherdig med å forbedre sidene og fikse en ny supporterklubb til sesongstart. Det er langt igjen, men kan røpe at at Newcastle-fansen i Norge går en spennende tid i møte :)
NewUtd.no: av supportere - for supportere!