20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Nyttårsturen, Jarle! :)  (Lest 9898 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jarle

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 684
    • Vis profil
Nyttårsturen, Jarle! :)
« Svar #15 på: 23. Nov. 2005, 17:41 »
Sitat fra: "John Marius"
Nå er jeg ikke enig i at det verken var dyrt eller lange køer. Man kommer jo hjem fra byen til Avenue Hotel som samme prisen som taxiene i norge starter takstameteret på! Og skaffe taxi var aldri noe problem når vi var der iallfall...


>> Registrerer at vi har totalt ulikt syn der. Køene på taxistasjonene ved Quayside rundt pubenes stengetid er hinsides.

Jarle

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 684
    • Vis profil
Nyttårsturen, Jarle! :)
« Svar #16 på: 23. Nov. 2005, 17:45 »
Sitat fra: "Monty"
Hotelleter ikke stengt nyttår....


>> Ok, da er det sannsynligvis fullt. Jeg prøvde to ulike hotellagenter, og ble satt over til andre hoteller med beskjed om at Avenue Hotel enten var stengt eller fullbooket i nevnte tidsrom.

Eventuelt er det galt med de interaktive hotellagente.

Skit på! Vi tar med telt og sovepose! Det at Metroen ikke går mellom midnatt og klokka 6 bør vel bety at vi får store områder å slå oss ned på under bakken ;)

John Marius

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 627
    • Vis profil
Nyttårsturen, Jarle! :)
« Svar #17 på: 23. Nov. 2005, 18:08 »
Sitat fra: "Jarle"
Sitat fra: "John Marius"
Nå er jeg ikke enig i at det verken var dyrt eller lange køer. Man kommer jo hjem fra byen til Avenue Hotel som samme prisen som taxiene i norge starter takstameteret på! Og skaffe taxi var aldri noe problem når vi var der iallfall...


>> Registrerer at vi har totalt ulikt syn der. Køene på taxistasjonene ved Quayside rundt pubenes stengetid er hinsides.


Ja, har nok ett veldig ulikt syn der. Vet ikke akkurat hvor Quayside er, men vi tok taxi fra flere steder i byen ved pubenes stengetider, og venta aldri mer enn 3-4 min.

Monty

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 356
    • Vis profil
Nyttårsturen, Jarle! :)
« Svar #18 på: 23. Nov. 2005, 18:12 »
hvis man går litt opp mot sentrum (monument mall) eller big market er det mindre køer....  derhar de også bedre nattmat...
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Jarle

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 684
    • Vis profil
Nyttårsturen, Jarle! :)
« Svar #19 på: 23. Nov. 2005, 22:28 »
Sitat fra: "John Marius"
Ja, har nok ett veldig ulikt syn der. Vet ikke akkurat hvor Quayside er, men vi tok taxi fra flere steder i byen ved pubenes stengetider, og venta aldri mer enn 3-4 min.


>> Quayside er selve lysløypa, og grunnen til at Newcastle er en av Europas største partybyer. Hvis jeg sier at den ene køen var 100 meter, så er det ingen overdrivelse.

Monty

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 356
    • Vis profil
Nyttårsturen, Jarle! :)
« Svar #20 på: 24. Nov. 2005, 22:59 »
men når det er sagt så er dedt sikkert hundre forskjellige plasser man kan ta taxi fra så......  ikke alle plasser det er like stor kø....


Newcastle er kåret til verdens 7. beste party-by...
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Ragnhild

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 9
    • Vis profil
Nyttårsturen, Jarle! :)
« Svar #21 på: 25. Nov. 2005, 17:20 »
Dere er klar over at skjenkeloven ble endret denne uka for aa unngaa at alle samme skal ut fra pubene samtidig? En rekke av pubene vil naa ha utvidet aapningstid :)
Taxikoe blir det nok uansett, men forhaapentligvis blir de litt kortere.

Jeg skal ut og benytte meg av de nye aapningstidene om ett par timer :)

Monty

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 356
    • Vis profil
Nyttårsturen, Jarle! :)
« Svar #22 på: 15. Des. 2005, 22:12 »
hvor har dere som skal på nyttårstur fått billetter hen i kampen mot spurs...

blant hjemmefansen eller blant toon army...


når reiser dere forresten, og hvor lenge skal dere bli...
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Kjetil81

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 5
    • Vis profil
Nyttårsturen, Jarle! :)
« Svar #23 på: 16. Des. 2005, 15:10 »
Vi har bestilt matchbilletter og hotell (2 netter) gjennom www.northernexpo.com

For to netter på bra hotell og kampbilletter betaler vi tilsammen 246 £ (for begge, 123 per pers)

Er et bra firma som jeg har brukt flere ganger før. Det er billetter blant hjemmefansen, så det spørs om ikke Jarle får bank etter kampen.. hehe

Vi reiser med ryanair den 30 des, og tilbake den 04 jan.

Monty

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 356
    • Vis profil
Nyttårsturen, Jarle! :)
« Svar #24 på: 16. Des. 2005, 18:10 »
oki...

vi betaler 40 pund for kampbillett blandt toon army, og 30 pund tur / retur med buss fra Newcastle til london....   så 70 pund da for den kampen.....
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!