20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Premier League 20/21  (Lest 33318 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MLerbakk

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2541
    • Vis profil
Premier League 20/21
« på: 20. Aug. 2020, 10:18 »


Ikke den verste starten. Lite som tyder på at dette blir en sesong hvor vi kjemper om europacupspill...

PS: God jul!

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #1 på: 20. Aug. 2020, 12:27 »
Ikke at jeg har sjekka så nøye, men får vi ikke alltid bortekamp mot et storlag 2. juledag?
No fate but what you make

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #2 på: 20. Aug. 2020, 13:36 »
Ingenting er som en god ydmykelse på Boxing Day.

Sjeldent høy meh-stemning her i gården.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #3 på: 29. Aug. 2020, 19:11 »
Alltid likt Nike drakter, MEN fy f... så stygg den nye Liverpool drakta er. Vanvittig stygg ellers men denne må være rekord😱🤢🤮

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3011
  • Love it!
    • Vis profil
No fate but what you make

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #5 på: 21. Jan. 2021, 22:56 »
Der kan fort Burnley ha fått en vitamininnsprøytning for resten av sesongen. Med unntak av Sheff U virker samtlige lag under oss i bedre stand enn oss til å ta poeng for tiden, samtidig som vi virker nære en fullstendig kollaps.

Hvordan vil folk her anse sjansene våre for å holde oss i PL denne sesongen?

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #6 på: 21. Jan. 2021, 23:44 »
Har ikke sett på Burnley som noen nedrykkskandidat. De kom noe dårlig ut fra start, men har kommet i gang nå.
Sheffield United virker noe fortapt der nede og jeg tror de er ferdig.
Tror heller ikke at både Fulham og WBA kommer til å gå forbi Newcastle på tabellen etter 38 kamper.

Tror Newcastle klarer å skrape sammen nok poeng til å klare seg.

Men om det ender med at klubben ikke blir solgt og Bruce beholder jobben så kan en like gjerne spørre om hva poenget med å klare seg i PL er? Eneste lille håp er salg av klubben.

Rykker vi ned så spørst det hvor mye penger Ashley vil dra opp av egen lomme for status nå er at Newcastle hadde ikke valset over klubber i championship heller. 5-6 spillere på utgående kontrakt (Wilson, Almiron og ASM hadde blitt solgt) Steve Bruce hadde ført klubben ned på nedre halvdel i Championship som han var på god vei til å gjøre med Villa.

Hadde lurt litt på hvilke handlinger Ashley hadde gjort da?

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #7 på: 22. Jan. 2021, 12:11 »
Enig i at Sheffield United ser veldig fortapt ut. Deretter er jeg enig i at jeg tror Burnley klarer å ungå nedrykk. West Brom har en lang vei å gå, men Big Sam har vel aldri rykket ned(?), så de klorer seg fast til det håpet tenker jeg. Videre er jeg veldig usikker på Fullham. Av det jeg har sett av laget til Scott Parker så gjør de mye rett, og spiller tidvis bra, men får fryktelig dårlig betalt for det.

Pr nå så ser det ut som Newcastle, og lagene under er de som skal kjempe om å unngå nedrykk. Jeg tror Sheffield er fortapt, så da er spørsmålet hvilke to klubber som skal slå følge med dem. Ut ifra formkurven akkurat nå å dømme, så ser Newcastle ut som et lag som rykker ned, men halve sesongen gjenstår jo fortsatt.

Det er ikke sikkert at løsningen er å sparke Stiv Brus, men slik spillet ser ut nå, og slik spillerne ser ut utpå der, så må det skje noe. Og da er det ikke til å unngå at Stiv Brus må ut. I en annen tråd her inne spurte noen om vi kom til å klare oss om Stiv Brus ble sparket, og jeg tror i alle fall sjansen øker da. Det ser jo ikke ut som spillerne vil spille for ham. Det er ikke sikkert Ashley og Charnley klarer å få inn noen som er mye bedre, men samtidig er det vanskelig å se at det kan bli mye verre nå også....

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #8 på: 04. Feb. 2021, 10:07 »
https://fb.watch/3rsGWt4asd/

Hehe, type Sean Dyche.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8355
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #9 på: 04. Feb. 2021, 21:58 »
Deilig! Rett og slett deilig å se.
Skal ikke dra noen linker til vår mann, men hvor forfriskende er det ikke å se noe slikt?

Han nevner det selv, kan fort bli tørre pressekonferanser. Managerne vil sikkert ikke være der, vil bare svare på spørsmålene og komme seg ut. Da er det artig at man byr litt på seg selv ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Andymag

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2642
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #10 på: 15. Feb. 2021, 07:55 »
Fulham med en sterk seier i går og spiller bedre og bedre fotball. Gary Lineker var ute på twitter og sa at det nok er laget som kan klatre ut av nedrykksonen. Vi bør vel på papiret ha nok til å holde dem bak, men uten Wilson kan det bli spennende.

I tillegg reiser vi jo til Craven Cottage siste serierunde :-X

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #11 på: 15. Feb. 2021, 17:57 »
Taper vi i dag, og Fulham vinner mot Burnley på onsdag er det fire poeng som skiller. De har deretter Sheffield United og Palace, vi har Man Utd og Wolves. Tipper vi er under streken når vi kommer til mars...

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #12 på: 15. Feb. 2021, 22:40 »
Satser på det. Ashley fortjener ikke PL fotball.
Tar 2-3 år i championship for å bli kvitt han. Større sannsynlighet det enn sjeiker inn dørene.

smiro

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #13 på: 16. Feb. 2021, 18:53 »
Her oser det av optimisme, skjønner ikke hvorfor folk gidder å følge med når man skal være så negative, man må da ha troen på laget sitt,,
Hvorfor skal Fulham vinne så mange kamper på rad,,???
Både vi og dem slo Everton borte,,
Jeg har forsatt troen på mitt lag men kjenner jeg er litt nervøs, men mener Palace og Southampton er i verre form enn oss,
Wolves kan man eller ikke skryte av,,
Gutta vil gi alt og jeg tror dem klarer det,, Tror faktiks at Palace er det laget Fulham tar igjen

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Premier League 20/21
« Svar #14 på: 16. Feb. 2021, 22:07 »
Her oser det av optimisme, skjønner ikke hvorfor folk gidder å følge med når man skal være så negative, man må da ha troen på laget sitt,,
Hvorfor skal Fulham vinne så mange kamper på rad,,???
Både vi og dem slo Everton borte,,
Jeg har forsatt troen på mitt lag men kjenner jeg er litt nervøs, men mener Palace og Southampton er i verre form enn oss,
Wolves kan man eller ikke skryte av,,
Gutta vil gi alt og jeg tror dem klarer det,, Tror faktisk at Palace er det laget Fulham tar igjen

Tror faktisk vi rykker ned i år dessverre, håpe selvfølgelig jeg tar feil. Men vi har ingen spiss, er så tydelig at hverken Gayle, Joelinton eller Carroll holder Pl nivå. Vi har heller ikke innsats, og det kan man komme langt med. Hadde vi dog kvittet oss med Bruce og fått inn en trener som kunne lagt opp taktikk i forhold til lagene vi møter har vi en fair sjans. Men som det ser ut nå er det bare bekmørkt.