20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bournemouth - Newcastle 07.11 kl. 13:45  (Lest 16938 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

akselho

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 476
    • Vis profil
Sv: Bournemouth - Newcastle 07.11 kl. 13:45
« Svar #150 på: 07. Nov. 2015, 15:43 »
Dette var forferdelig. Håper poengene gjør at laget presterer positivt, selv om prestasjonen i dag var helt grusom.

Elliot-strålende
Coloccini-dårlig i første, meget god i andre
Tiote synes jeg var ganske bra faktisk

Sissoko trenger bedre spillere rundt seg, når det blir som i dag mister han helt motet

Anita-elendig
Dummett-elendig fram til Bournemouth var ferdigløpt
Cisse-kongen av offside

Vi har et gigantisk problem uten en sentral midtbanespiller som kan diktere spillet. Fram til januar kan jeg ikke skjønne annet at trepoengene komme svært sporadisk dessverre.

Deilig med en sjelden seier, men gleden overskygges av at vi blir utspilt i 96 (!) minutter mot et lag som rykker ned.
Black and white since 1996

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Bournemouth - Newcastle 07.11 kl. 13:45
« Svar #151 på: 07. Nov. 2015, 15:43 »
3 fucking points på bortebana på ein elendig dag. Konge. Øl i kveld!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Bournemouth - Newcastle 07.11 kl. 13:45
« Svar #152 på: 07. Nov. 2015, 15:43 »
Fikk vår første trepoenger sist sesong etter dritpkamp. Jeg tar dette med glede og glemmer selve prestasjon.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torfinn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4096
    • Vis profil
Sv: Bournemouth - Newcastle 07.11 kl. 13:45
« Svar #153 på: 07. Nov. 2015, 16:36 »
Enig i at tre poeng var det soleklart viktigste i dag.

Men jeg har aldri vært så forbanna etter en seier. Patetisk innsats over nesten hele linja. Trioen Elliot (vår soleklart beste, betryggende å se), Mbemba og Coloccini synes jeg faktisk var gode. Tioté får godkjent under tvil. Ellers var det tynt. Backene var like svake som duoen Sissoko og Wijnaldum, sjokkerende over hele fjøla. Anita ga de fire skikkelig kamp om verstemannsprisen. Mitrovic så uinspirert ut, mens Perez må få en liten pluss for matchvinnerscoringa. Ellers fikk han også til svært lite. Cisse var som forventet svak, mens Thauvin faktisk gjorde en ganske grei figur. Mista ikke ballen fullt så lett som de andre utpå der. Mbabu er det ikke stort å si om. Lagde et frispark, noe som var greit nok.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Bournemouth - Newcastle 07.11 kl. 13:45
« Svar #154 på: 07. Nov. 2015, 16:40 »
At vi har flaks idag kan ingen si noe på. Allikevel har vi tre viktige poeng etter kampen. Stoke hadde flaks sist helg mot oss.  Sunderland hadde flaks mot oss. Endelig er det vår tur til å få tre poeng med flaks. Det er det som er det viktigste.

Bourtmount har en urolig arbeidsmoral gjennom hele kampen, og det er ofte slik mindre lag klarer å karre med seg poeng. I tillegg er matta våt noe bourtmount drar nytte av.

Cisse bytte synes jeg er unødvendig, men ellers er byttene bra. Cisse er nok et tapt kapittel. Får vi noen £ mill for han i januar, selg, og erstatt. Vi har penger å bruke.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Bournemouth - Newcastle 07.11 kl. 13:45
« Svar #155 på: 07. Nov. 2015, 19:10 »
Da er det Leicester og Palace i de to neste, to kamper som enten kan sende oss opp midt på tabellen - eller ned i søla igjen.

I neste kamp vil jeg bytte Anita med Thauvin, og Wijnaldum inn i midten.

darkshark

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 787
    • Vis profil
Sv: Bournemouth - Newcastle 07.11 kl. 13:45
« Svar #156 på: 07. Nov. 2015, 23:01 »
Da er det Leicester og Palace i de to neste, to kamper som enten kan sende oss opp midt på tabellen - eller ned i søla igjen.
Får håpe Leicesters form plutselig daler mange hakk under landskamppausen. Palace borte mot Pardew og Cabaye er vel heller ikke noe walkover. En raskt titt på kampprogrammet og jeg anser kampene mot Villa (19. desember) og West Brom (28. desember) som helt avgjørende for at vi ikke skal ligge helt på bunn etter nyttår. Da har vi antageligvis mellom 16-20 poeng.