20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Crystal Palace - Newcastle United 24.9. Kl.20:45 - Capital One Cup  (Lest 10832 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Med presset som hviler på sjefen sjøl, vil vi nok gå for et noe svakere lag i dag, og tape kampen. Ligaen er hovedprioritet, og slik som vi gjør det der nå, er det like greit å ryke ut av cupen!

Lagoppstilling vil jeg ikke gjette på, men hvis Sammy eller Gabby får starte, blir jeg ikke overrasket.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Med presset som hviler på sjefen sjøl, vil vi nok gå for et noe svakere lag i dag, og tape kampen. Ligaen er hovedprioritet, og slik som vi gjør det der nå, er det like greit å ryke ut av cupen!

Lagoppstilling vil jeg ikke gjette på, men hvis Sammy eller Gabby får starte, blir jeg ikke overrasket.

Eg trur faktisk at om me taper i kveld og dei to neste i PL, ikkje er nok for at Pardew vert sparka.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Tipper Ashley ønsker at vi skal ryke ut av cupen, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tremblem

  • Gjest
Siden Krul, Gouff og Cisse alle er ute med sykdom om jeg husker rett, samt at ledelsen i klubben ikke er spess interessert i åg å videre ligger det vel an til noe a'la:

                   Elliot

Janmaat  Willy  Saylor  Dummett/Haidara

             Anita    Abeid

Gabby        Sissoko    Sammy

                  Riviere


Om de nå bestemmer seg for å gi faen, håper jeg nesten heller på denne:


                                       Alnwick

Raylor    Satka/Streete/Good     Saylor    Haidara

                                  Bigi        Abeid

                        Ayoze       Vuckic    Ferguson
           
                               Ferreyra/Armstrong     

Torry

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 25
    • Vis profil
"Førstekeeper Tim Krul står over grunnet sykdom, og vi får trolig heller ikke se Yoan Gouffran, Mike Williamson, Jack Colback og Remy Cabella. Davide Santos, Siem de Jong, Rolando Aarons, Facundo Ferreyra og Adam Campbell er ute med skader."
http://www.nettavisen.no/sportspill/oddsen/pardew-nekter-a-hre-pa-fansen/8489881.html
I tillegg er Cisse uaktuell

Hvis dette er tilfelle så blir det jaggu tynn tropp i dagens kamp

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Denne Ferreyra avtalen er helt merkelig. Om han ikke er god nok så er det jo helt idiotisk at vi i det hele tatt hentet han. En spiss er nødt inn i januarvinduet, og jobben med å hente han bør være fullt i gang.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
 Elliot; Janmaat, Coloccini (c), S.Taylor, Dummett; Abeid, Colback; Obertan, Armstrong, Ameobi; Riviere
Nei.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Haidara er vår beste mot Soton. Blir så dumpet til fordel for Dummett i neste match, og får nå ikke spille cup heller engang. Jeg merker det provoserer meg at Pardew er i ferd med å drepe enda et bra talent.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7625
    • Vis profil
Når skal Ayoze få seg en sjanse fra start?

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Ameobi, Obertan og Dummet. Liker det ikkje i det heile tatt. Skuffende at Perez ikkje får sjansen. Her hadde vi hatt muligheten til å satse offensivt og angrepet frå første spark( som om det kunne skjedd). Positiv til at Armstrong og Abeid starter though. Liker det eg har sett av Armstrong så langt, samtidig viste Abeid at han kan levere når han var på utlån. 
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Idag er jeg helt sikker på tap
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Snusflekk

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 426
    • Vis profil
fins det streams?
Ja heia gutta!

nemiarwen

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 358
    • Vis profil
Ah me lads, ye shud only seen us gannin',
We pass'd the foaks upon the road just as they wor stannin';
Thor wes lots o' lads an' lasses there, all wi' smiling faces,
Gawn alang the Scotswood Road, to see the Blaydon Races.

Tussler

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 50
    • Vis profil
fins det streams?

ja. sitter og ser på unibet nå. verdens minste bilde da.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
http://www.wiziwig.tv/broadcast.php?matchid=282508&part=sports

Ikke allverdens kvalitet, men langt bedre enn ingenting.
Nei.