20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West h-Newcastle  (Lest 6082 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: West h-Newcastle
« Svar #30 på: 02. Mars 2019, 19:45 »
Kan ikke Ritchie bare drite å dra. Helt håpløs offensivt i åpent spill og ekstremt dårlige dødballer.
Nei.

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: West h-Newcastle
« Svar #31 på: 02. Mars 2019, 19:49 »
Kan ikke Ritchie bare drite å dra. Helt håpløs offensivt i åpent spill og ekstremt dårlige dødballer.

Ja, han kan kjøsse seg faktisk. For hvert krem-innlegg er det 20 helt håpløse innlegg.

Noterer også første avslunting på mål etter 58min. Er vant med den slags, men ikke på 2-0. Er så forbanna nå
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: West h-Newcastle
« Svar #32 på: 02. Mars 2019, 19:58 »
Folk her forventer lånespillere og billigspillere skal gå rett inn å vere forsterkninger.. Tenker heller det er bra at ikkje alle slike signeringer går rett inn på laget ::)

Og btw, ikke meninga å være pirkete altså, men Muto henta vi i juli. 120 mill....

9,5mill pund blir vel ikkje 120mill men uansett så er det lommepenger for ein PL spiss. Solanke går for 220mill++..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: West h-Newcastle
« Svar #33 på: 02. Mars 2019, 19:58 »
Og så Dummett inn da.. Vi ligger under 2-0 for helvete!!

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: West h-Newcastle
« Svar #34 på: 02. Mars 2019, 20:00 »
Fint å sammenlikne med han da. Da kan jeg trekke frem at Tim Cahill kosta 500k og fikk spille masse. Sånne sammenlikninger fungerer aldri.

Uansett, 120 eller 9.5mp. Du mener vi er såpass godt vant at en spiller i den prisklassen skal "varmes" inn i troppen i over 8mnd? Vær så snill a
« Siste redigering: 02. Mars 2019, 20:08 av Romance »
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Thomas Beckheim

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3381
    • Vis profil
Sv: West h-Newcastle
« Svar #35 på: 02. Mars 2019, 20:08 »
Nei, ikke Atsu da...

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Sv: West h-Newcastle
« Svar #36 på: 02. Mars 2019, 20:10 »
Nå kommer atsu. Da blir det 2-2
lt;3 Newcastle <3

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: West h-Newcastle
« Svar #37 på: 02. Mars 2019, 20:10 »
Elendige bytter idag.. Drittkamp

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Sv: West h-Newcastle
« Svar #38 på: 02. Mars 2019, 20:18 »
West Ham på sitt bestridt er et godt lag som mange vil slite med å slå. Lanzini og Anderson er kvaliteter som vi ikke har. Blir ikke enklere når de skårer på sin første sjanse.

Det begynner å ligne et lag dette. Men vi trenger en bedre DM, en spiss, og jeg håper Richie aldri er i nærheten av førsteelleveren neste år.

Jonas99

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1602
    • Vis profil
Sv: West h-Newcastle
« Svar #39 på: 02. Mars 2019, 20:27 »
West Ham på sitt bestridt er et godt lag som mange vil slite med å slå. Lanzini og Anderson er kvaliteter som vi ikke har. Blir ikke enklere når de skårer på sin første sjanse.

Det begynner å ligne et lag dette. Men vi trenger en bedre DM, en spiss, og jeg håper Richie aldri er i nærheten av førsteelleveren neste år.

Godt oppsummert! Vi her vel strengt tatt flere sjanser enn West-Ham, og burde hvertfall hatt ett mål (Perez)! Men igjen, så er vi alt for dårlige foran mål..

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: West h-Newcastle
« Svar #40 på: 02. Mars 2019, 23:13 »
Fint å sammenlikne med han da. Da kan jeg trekke frem at Tim Cahill kosta 500k og fikk spille masse. Sånne sammenlikninger fungerer aldri.

Uansett, 120 eller 9.5mp. Du mener vi er såpass godt vant at en spiller i den prisklassen skal "varmes" inn i troppen i over 8mnd? Vær så snill a

Siden du ikkje tok poenget får eg prøve på nytt. Kor mange spisser speler fast i Premier League som har hadt ein prislapp på rundt 100mill (av nyere dato) kan du nevne ? Bobby Reid ?.. Du får ikkje ein PL spiss for 100mill du får Joselu.. Muto og 5 valget til Huddesfield..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: West h-Newcastle
« Svar #41 på: 03. Mars 2019, 01:38 »

Jupp, jeg tok poenget. Og jeg er enig. Men, i vår situasjon, med en eier som er knipen nok som det er, og ikke minst med stallen vår, så er en 100mill spiller en som bør gå inn på laget og gjøre en forskjell.

Vi har ikke råd, både i spenn eller tid, til å varme opp en spiller, som i følge vår eier, er å splash the cash. Han må rett inn.

Du skjønner vel poenget mitt; når man på daværende tidspunkt hente inn barreca for å "groome" inn, også ligger man 2p over streken. Ok, så om han ikke er ment til å gå rett inn, hva er egentlig poenget? Han er på lån i 6mnd, han burde for faen være oppe å nikke. Snart hallveis inn i låneavtale og han er ikke i troppen? Wtf! Som sagt tidligere, det brenner på dass her

« Siste redigering: 03. Mars 2019, 01:42 av Romance »
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Romance

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2503
    • Vis profil
Sv: West h-Newcastle
« Svar #42 på: 03. Mars 2019, 01:49 »
Shaqiri, 13,5 mp til pool. Når du først drar meg ut på dumme eksempler som jeg tidligere sa var helt håpløst

Sturridge var gratis, selv om jeg har mine tanker om han. Origi osv. Jeg sier ikke at dette er verdens beste, men nå holder jeg desverre ikke med verdens beste klubb heller. Juveler finnes fortsatt, og selv om markedet er fucked, så blir ikke solanke eksempelet ditt til at alle spillere rundt 10mp er benkeslitere. Kante kosta i underkant av 6, i følge tranafermarket gikk mahrez for under 1mp til leicester.

Legger den der død. Jeg er enig med deg. Med en spiller til 100 mill skal starte for oss. Ikke "groome" fra juli.
 Så å forbanna bra er desverre ikke newcastle
« Siste redigering: 03. Mars 2019, 02:04 av Romance »
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: West h-Newcastle
« Svar #43 på: 04. Mars 2019, 11:37 »
Trodde genuint på at vi kunne vinne denne med den formen vi er i, men det er fortsatt ingen skam å tape borte mot Hammers som enda har god mulighet til å havne på topp 7. De har rett og slett et bedre lag og en breiere stall - da spesielt offensivt syns jeg de er oss overlegen. Bare å ta en titt på benken deres kontra vårs.

Barreca var en nødsignering for å ha back-up på venstrebacken. Vil tro han var svært langt nede på lista over ventrebacker vi ønsket oss. Det er slik det funker når de på toppen er motvillig til å satse langsiktig på spillere. Barreca er nok ingen langsiktig løsning på backproblemet vårt.

Angående Muto så er jeg delvis enig i at han får for få sjanser, samtidig som diverse faktorer har spilt inn her. Blant annet ble han skadd i høst når han så ut til å være i nærheten av startelleveren. Oppå dette kom så Asia-mesterskapet. I ettertid vil jeg vel påstå at Perez og Rondon har forsvart plassene sine ganske greit, samt at Almiron har blitt hentet inn. Har ikke gitt opp Muto enda, men det er alltid en risk med å hente spillere i den prisklassen fra kontinentet. Overhodet ingen garantier, og Muto har eksempelvis marginalt bedre målsnitt i PL enn vår egen Joselu. Helt sant at det er mulig å gjøre kupp på markedet, men det er pokker meg vanskeligere å finne en skikkelig god spiss der ute. Jeg vil tro at en blanding av faktorene nevnt ovenfor samt at han kanskje sliter mer enn hva en hadde trodd med nivået har vært utslagsgivende for manglende spilletid. Jeg har vansker med å se at han skal få kunne starte kamper fremover, men burde helt klart fått sjansen fra benk oftere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida