20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United- Manchester City 29.01.2019  (Lest 7822 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3026
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Newcastle United- Manchester City 29.01.2019
« Svar #30 på: 29. Jan. 2019, 23:01 »
Akkurat nå prater du bare piss Toon. Heller ikke glad i Pool akkurat, men Klopp har innført drømmefotball der. Av de 5-6 topplagene er det helt greit at Pool tar denne.

Drit i det!

3 meget uventa og gledelige poeng. Får vi se om Newcastle-hirearkiet klarer å gjøre jobben sin og levere noen etterlengtede forsterkninger?
« Siste redigering: 29. Jan. 2019, 23:03 av Geordie »
No fate but what you make

Sogning

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4534
    • Vis profil
Sv: Newcastle United- Manchester City 29.01.2019
« Svar #31 på: 29. Jan. 2019, 23:02 »
Når ikkje demonstrantene leverer så gjør jeggu gutta til Rafa det. Ikkje noko pent synt, men dæven gutta fighta. Og dette var eit skadeskutt nufc-lag, med pokker Longstaff fra start, som til og med skaffer oss den avgjørende straffa! Gratulerer gutta! Må vere det deiligste resultatet eg har opplevd på lang tid. Så spørs det kva som skjer med overgangen ila kvelden og morgendagen  :-X
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Newcastle United- Manchester City 29.01.2019
« Svar #32 på: 29. Jan. 2019, 23:02 »
Har gitt litt kred til Longstaff i flere av de andre kamptrådene, men han gjør jo en god figur. Ikke en kjempeflashy spiller, men synes han viser seg fra en langt bedre side enn hva Hayden har gjort for Newcastle i PL. Gjør jo en meget solid jobb på midten hver gang, og jeg synes han ser mer og mer komfortabel ut for hver kamp.
Nei.

smiro

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 110
    • Vis profil
Sv: Newcastle United- Manchester City 29.01.2019
« Svar #33 på: 29. Jan. 2019, 23:08 »
Jeg lesker om Liverpool kan ta gullet, dem fortjener det, og for en kamp av Newcastle,, laget våres er best,,,

Fluffy

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3336
    • Vis profil
Sv: Newcastle United- Manchester City 29.01.2019
« Svar #34 på: 29. Jan. 2019, 23:11 »
Er lenge siden jeg har hatt den godfølelsen. Er derfor jeg gidder dette år etter år. Takk..

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle United- Manchester City 29.01.2019
« Svar #35 på: 29. Jan. 2019, 23:13 »
Har gitt litt kred til Longstaff i flere av de andre kamptrådene, men han gjør jo en god figur. Ikke en kjempeflashy spiller, men synes han viser seg fra en langt bedre side enn hva Hayden har gjort for Newcastle i PL. Gjør jo en meget solid jobb på midten hver gang, og jeg synes han ser mer og mer komfortabel ut for hver kamp.

100% enig! Synes han har gjort en grei figur tidligere, hadde noen skumle balltap i dag også (spesielt i første omgang).
Men innsatsen er upåklagelig, og jeg mener kvaliteten ikke står noe tilbake for Hayden eller Diame. Longstaff vet han ikke er av de beste, så gjør ting enkelt og greit. Deilig å få frem noen lokale unggutter, så håper han fortsetter fremgangen!

Av ligagull-debatten er jeg egentlig enig med Toon, jeg ønsker ikke Liverpool som ligamestere. Men viktigst av alt er Newcastle, og slike resultater og kamper som dette gjør det hele litt mer verdt det!

Forresten meget deilig at det var såpass mye fokus på Newcastle i studio for en gangs skyld også, selv om det ikke var bare positivt.
« Siste redigering: 29. Jan. 2019, 23:15 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Newcastle United- Manchester City 29.01.2019
« Svar #36 på: 29. Jan. 2019, 23:16 »
Fantastisk. Helt sykt fantastisk. Slenger meg på Longstaffbølgen. Han kommer aldri til å vinne trofé eller få landskamper. Men innstillingen<3. Den er verd mer enn 300 overstegsfinter for min del. Kjefter og hoier og går i krigen. Spiller med en utstråling som sier 35 år.
Rondon da... ser ut som en burgerspisende torpedo fra Venezuela, noe som ikke er langt fra sannheten.

Og så noe trist: Protestene mot Ashley er faenmeg patetiske. Her får folk kansellert sesongkort i Saddamstil så er ikke folk solidariske nok til å lette på ræva under en 1 minutt lang «standup if you hate Ashley.» Det der er et sorgens kapittel.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle United- Manchester City 29.01.2019
« Svar #37 på: 29. Jan. 2019, 23:27 »
Skal ikke se bort ifra at Longstaff fort kan få noen få landskamper. Milner, Delph m.fl. har jo fått :P

Og ang det med sesongkortene, det skjønner jeg faktisk. Det var en enkeltindivid som oppfordret folk til å kaste ting (sjokolademynter) på banen. Er veldig for protester, men å kaste ting på banen/fra tribunen synes jeg bare blir flaut og dumt. Hva om du skader folk? Leste om en Newcastle-supporter som hadde kastet en glassflaske i kampen mot Watford. Den knuste mot et reklameskilt, og kunne skadet noen.
Leste også om et oppgitt far på Craven Cottage, hvis sønn hadde fått ødelagt sin nye Fulham-drakt fordi noen hadde kastet en pai. Ikke tragisk på noen som helst slags måte, men fryktelig unødvendig.

I vårt tilfelle er voldelige handlinger det dummeste vi kan gjøre, det tjener bare Ashley på (i media).
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7628
    • Vis profil
Sv: Newcastle United- Manchester City 29.01.2019
« Svar #38 på: 29. Jan. 2019, 23:40 »
Spennende kamp dette. Game over etter 30 sekunder :P

Nevnte ovenfor de jeg så kampen med på 1-0 scoringen at jeg hadde sikkert blir millionær om jeg la inn noen hundrelapper på at Newcastle vinner nå og det faktisk skjer. :P Lot være fordi jeg så på det som bortkasta penger. :-[ All honnør til spillerne som klarer å holde motet oppe etter et så tidlig mål. Er lett å gi litt opp i en slik situasjon.
« Siste redigering: 29. Jan. 2019, 23:46 av Eriksen »

siddis

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 746
    • Vis profil
Sv: Newcastle United- Manchester City 29.01.2019
« Svar #39 på: 29. Jan. 2019, 23:41 »
Glassflaske er selvsagt no go. Man skal være fryktelig uheldig om man skader noen med en sjokolademynt. Kanskje et gult kort ville vært greit. Frustrasjonen til personen kommer jo ikke fra det blå. Men pointet mitt er at 50.000 må backe en protest sammen. Dvs holde kjeft sammen. Synge sammen. Hoppe sammen. Snur ryggen til sammen. Stå igjen en time etter kampen sammen. Egentlig samme faen, men gjør det sammen. Virker nesten som om disse protestene kun er noen raddiser på Twitter, mens den gemene hop liksom lar det skure å gå.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle United- Manchester City 29.01.2019
« Svar #40 på: 29. Jan. 2019, 23:43 »
Rondon beste spiss siden Ba. For en jobb han gjør på topp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7628
    • Vis profil
Sv: Newcastle United- Manchester City 29.01.2019
« Svar #41 på: 29. Jan. 2019, 23:47 »
Rondon beste spiss siden Ba. For en jobb han gjør på topp.

Snakka om dette flere ganger gjennom kampen. Ingen Alan Shearer, men for en enorm oppgradering fra Joselu. Er deilig å endelig ha en spiss som faktisk evner å prestere.

Anders

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8356
  • 1892
    • Vis profil
Sv: Newcastle United- Manchester City 29.01.2019
« Svar #42 på: 29. Jan. 2019, 23:52 »
siddis: Absolutt. Har savnet litt den der fellesskapet i ting som blir gjort. Tror det ville ha gitt et større signal. Det beste disse gruppene har gjennomført, er protestene utenfor SD i Newcastle.

Enig Kristoffer, dog dårlig med konkurranse. Men Rondon ser jo bare bedre og bedre ut for hver kamp! Var litt lunken, og hadde egentlig ikke overbevist meg skikkelig. Men den siste tiden har han vært veldig god, og er en stor trussel i luftrommet selv på dårlige dager. Bare vi får gitt han skikkelige baller å jobbe med utover våren, så kan han blir svært så viktig!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Newcastle United- Manchester City 29.01.2019
« Svar #43 på: 29. Jan. 2019, 23:54 »
Tenker at han sikkert er ganske effektiv ut fra antall sjanser han faktisk får, uten at jeg har tall på det.
Og han legger ned en rå innsats. De fleste forsvar han spiller mot sliter med fysikken hans. Skjønner godt hvorfor Rafa ville ha spillertypen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lefsen

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 813
    • Vis profil
Sv: Newcastle United- Manchester City 29.01.2019
« Svar #44 på: 29. Jan. 2019, 23:55 »
Do the Rondon, the do-Rondon! Elsker den mannen. For en deilig seier!!!