20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Wigan - Newcastle United  (Lest 16730 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Re: Wigan - Newcastle United
« Svar #30 på: 14. Okt. 2005, 11:35 »
Newcastle er eneste bortelaget som har solgt ut billettene :-)

LEE Clark believes Newcastle United's 5,000 travelling fans can help Graeme Souness's men to all three points at the JJB Stadium tomorrow.

The Magpies are the first visiting side to sell out their entire allocation at Wigan Athletic this season, with previous sides falling short.
Champions Chelsea took 3,900 fans to the 25,000-seater stadium on the first weekend of the season, while north-east rivals Sunderland and Middlesbrough did not get over the 3,000 mark.
And Clark – enjoying a new lease of life at his hometown club – is relishing the backing from the Toon Army.
"The Toon fans are the best, they are the most passionate supporters I've ever played in front of so it's important we give them something to shout about," said Clark.
"It will be great to see that number of fans down at Wigan, and we'll be looking to get something from the game for them to celebrate on the way back."
The game is United's first-ever league fixture against the Latics, who are unbeaten since August.
Newcastle, meanwhile, head to Wigan on the back of a mini-revival, having taken seven points from their last three games and recorded three consecutive clean sheets.
Clark said: "Three clean sheets and seven points from the last three games is certainly something to build on for us, and we can kick on to the next level.
"There are lots of tough games coming up but we are confident.
"Wigan have had a fantastic start to the Premiership season but we have been working very hard to get things sorted and we will be going down to the JJB hoping to get the right result."
Clark, meanwhile, is hoping to play on beyond this season, having proved he is far from finished at the highest level after being dumped by Fulham at the end of last season.
"I've never said this would be my last season," said the 32-year-old. "But it goes without saying that I'd like to finish my career by winning a trophy here. It would be the perfect end."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
Wigan - Newcastle United
« Svar #31 på: 14. Okt. 2005, 17:08 »
Nå har jeg og djmattis blitt enige om å møtes på Tøyen Sports Bar for å se denne kampen. Dersom flere kommer seg dit er det jo enda bedre :)

Bjørn - full klokka 4??
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Wigan - Newcastle United
« Svar #32 på: 14. Okt. 2005, 17:11 »
Trudde det var Belfrys pub som var plassen for -newcastle fansen i hovedstaden?

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
Wigan - Newcastle United
« Svar #33 på: 14. Okt. 2005, 17:29 »
Joda, det er for så vidt det...men jeg har ikke tid å drasse meg ned fra tøyen å tilbake av ulike grunner...man kan ikke samle alle på ett sted heller, da er det jo tomme stoler over alt resten ;)

Når man bor 100m unna på tøyen, så gidder jeg ikke drasse meg ned til Belfry's :)

Bjørn - latsabb
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Wigan - Newcastle United
« Svar #34 på: 14. Okt. 2005, 17:50 »
Ja det er vel det. Har selv bodd i Oslo ett år, og var da fast innventar på Belfrys. Fin plass det med fine folk!

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Wigan - Newcastle United
« Svar #35 på: 14. Okt. 2005, 18:09 »
Er det ikke bedre å samles på ett sted da? Miljøet blir større, man har flere å glede seg sammen, man har flere likesinnede å snakke med, og det blir mye mer sosialt.

I Trondheim er jo folk spredt over hele forbanna byen på tross av utallige forsøk på begge forumene på å samle folk på en og samme plass. Og om ikke altfor lenge vil den tidligere eieren av King's Cross åpne en ny sportspub i byen, så da kan det fort hende at den "harde kjerne" flytter på seg. Men igjen, den harde kjerne består jo av maks fire personer. På en god dag.
Men det er drøssevis av supportere i byen. Og drøssevis av andre puber som viser engelsk fotball. Dessverre tror jeg det er få som har skjønt at å se kampen på Sky, er bedre enn å se den på Canal+.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Wigan - Newcastle United
« Svar #36 på: 14. Okt. 2005, 18:17 »
Helt enig! Såg Blackburn kampen med Canal pluss sport" Kommentatoren var rett og slett tragisk. Kommer ikke på hva han heter. Men er en skam han får lov til å kommentere kamper!

Satser på storseier i morgen!

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
Wigan - Newcastle United
« Svar #37 på: 14. Okt. 2005, 18:17 »
Selvfølgelig...menhar man ikke tid eller anledning til å dra andre steder...så får man ta til takke med en eller 2 andre likesinnede..det viktigste er uansett å se kampen, heie fram laget sitt, å vise hvem du støtter.

Uansett om du er aleine eller ikke...:)
På lørdag skal jeg å Mattis heie fram NUFC til seier mot Wigan, og når Newcastle møter Liverpool, skal jeg sitte på Tøyen, det er en Liverpool -pub, da skal jeg sitte der, i drakta mi :D

Bjørn - B på lørdag
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Wigan - Newcastle United
« Svar #38 på: 14. Okt. 2005, 19:12 »
Joda, jeg skjønner hva du mener. Det er jo greit å ha en "reserveplass" i nærheten, om du ikke skulle ha tid eller anledning til å dra til den store samlingsplassen. Men det er en klar fordel med en stor samlingsplass hvor flere likesinnede kan møtes. Bedre det enn at alle velger sin lokale pub og blir der, så det ikke blir mer enn to, tre stykker i Newcastle-drakt på hver eneste pub.

For min del er det uansett ingen alternativer, jeg må til sentrum om jeg skal se Newcastle. Men når jeg først er der, så velger jeg den plassen hvor jeg vet jeg kan finne likesinnede. Og hvor jeg vet jeg trives.

Og engelsk fotball skal sees på en engelsk (om mulig) pub. Norsk fotball ser jeg på norske puber. Altså, Newcastle ser jeg alltid på Kings Cross. Rosenborg ser jeg på Klokkesvingen. Enkelt og greit.

Og som Bjørn sier, på i morgen blir det borteseier.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

djmattis

  • Gjest
Wigan - Newcastle United
« Svar #39 på: 15. Okt. 2005, 13:22 »
shit jeg må löpe til bussen!!!
hehehehe

jeg kommer björn hold ut og spar plass til meg
:D

ON MY WAY!!!

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Wigan - Newcastle United
« Svar #40 på: 15. Okt. 2005, 14:43 »
Pauserapport fra trådløst nettvek i stua, Newcastle er like seg selv, og dette er, dessverre, som vanlig en tragisk kamp fra vårt ståsted...

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Wigan - Newcastle United
« Svar #41 på: 15. Okt. 2005, 15:46 »
snakker vi korrupt dommer eller??? føler han var mot oss HELE tiden, uansett hva!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Wigan - Newcastle United
« Svar #42 på: 15. Okt. 2005, 16:20 »
Tre ting jeg håper Souness har lært etter denne kampen:

- Shola Ameobi må gis bort til første klubb som ønsker å overta kontrakten hans.
- Amdy Faye bør ha spilt sitt siste minutt i Newcastle-trøya med mindre han lærer seg å slå pasninger.
- Elliott bør pensjoneres så snart som mulig. I fotball er det å score flest mål som teller, ikke det å måke ballen lengst og oftest mulig.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Wigan - Newcastle United
« Svar #43 på: 15. Okt. 2005, 16:49 »
Dårlig førsteomgang. Tabbe av Souness å starte med Faye sentralt. Også tabbe å sette Ameobi inn som ving.
I andreomgang spiller vi tidvis bra, og burde scora. Da ødelegger dommeren med å ikke dømme straffe og å overse et mål. Positivt at Emre kommer inn å har en slik positiv effekt. Med en gang vi fikk litt løpskraft og kreativitet sentralt ble det mye mer fart i spillet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Wigan - Newcastle United
« Svar #44 på: 15. Okt. 2005, 16:55 »
Ei skam denne kampen her ja! Tragisk å tape her! Ameobi viser hvor dårlig han er! Midtbanen var jo helt totalt vekke til Emre kom inn og prøvde å gjøre en innsats! Det er på tide at Souness får sparken! Laget mangler jo totalt mål og mening med spillet!

ELENDIG!!!!!!!!!