20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Blackburn - Newcastle  (Lest 21352 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Blackburn - Newcastle
« Svar #105 på: 19. Sep. 2005, 03:15 »
chikenman; den blir vist i opptak kl 00.30 neste lørdag !

Torjus: hva vi skulle med Luque???? vel da vet du tydelighvis lite om han.
Han er veldig god på sitt beste ,sikker på at han vil bli en stjerne i newcastle

Deilig med sesongens første seier, og det uten midtbanen, selvom nzogbia var god:D
Får håpe det løsner skikkelig for Owen, shearer og resten nå !
lt;3 Newcastle <3

Bjørn

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1102
    • Vis profil
Blackburn - Newcastle
« Svar #106 på: 19. Sep. 2005, 08:53 »
Sitat fra: "Doffi"

Torjus: hva vi skulle med Luque???? vel da vet du tydelighvis lite om han.
Han er veldig god på sitt beste ,sikker på at han vil bli en stjerne i newcastle


Ironi er fin bil.....tror nok ikke Torjus var alvorlig her Doffi;)

Jeg har enda ikke kommet meg ned på jorda igjen etter i går...det var så innigampræva digg med en seier :D

Hadde derimot B.burn fått mål i første omgang, eller før oss, hadde det sett helt annerledes ut sikkert, men det gjorde di ikke denne gang, og vi vant en meget dårlig kamp 3-0, så for en gangs skyld hadde vi marginene med oss!


Bjørn - No Remorse
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Blackburn - Newcastle
« Svar #107 på: 19. Sep. 2005, 12:20 »
Det gjorde de ikke, og dermed er ikke det noe å spekulere i. Voldsomt at man bestandig må finne alt negativt frem i disse tider. Det er jo optimisme laget trenger.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Torjus

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 881
    • Vis profil
Blackburn - Newcastle
« Svar #108 på: 19. Sep. 2005, 15:08 »
Sitat fra: "Doffi"

Torjus: hva vi skulle med Luque???? vel da vet du tydelighvis lite om han.
Han er veldig god på sitt beste ,sikker på at han vil bli en stjerne i newcastle


Var ikke så alvorlig når jeg sa det nei;). Var bare noe jeg sa p.g.a Zog har gjort det så bra... Det sto dessuten  dette tegnet bak  :lol:

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Blackburn - Newcastle
« Svar #109 på: 19. Sep. 2005, 17:59 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Det gjorde de ikke, og dermed er ikke det noe å spekulere i. Voldsomt at man bestandig må finne alt negativt frem i disse tider. Det er jo optimisme laget trenger.


samme hvor optimistiske vi når vi spiller slik fotball som vi gjorde de første 60. så å hoppe i taket over denne seieren syntes jeg blir feil.... vi hadde tapt mot 15 av 20 PL lag slik som vi spilte.

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Blackburn - Newcastle
« Svar #110 på: 19. Sep. 2005, 21:43 »
hehe ja visste ikke om det var ironi, som du ser var klokka litt mye ^^
lt;3 Newcastle <3

molala

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 434
    • Vis profil
Blackburn - Newcastle
« Svar #111 på: 19. Sep. 2005, 23:01 »
I det siste har newcastle i følge spillerne spilt godt på trening, så hvorfor ikke se positivt på dette. Jeg er i allefall en av de som velger å gjøre det. Men tvilen til Souness henger nok igjen i mange kommentarer i denne tråden, noe jeg forsåvidt skjønner. Men for all del, jeg er sjeleglad over helgas suksess!:)
ancs and Scousers, go to H***!!

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Blackburn - Newcastle
« Svar #112 på: 19. Sep. 2005, 23:45 »
syntes det bare er rart at folk tror at jobben er gjort bare fordi vi vinne en middelmådig kamp. men for all del, jeg er kjempe fornøyd med en seieren i helga!!:)

Men jeg skal vedde for at hvis vi taper de to neste så kommer hylekoret igjen!! så jeg lar meg ikke imponere av det vi viste mot blackburn. det var 60 grusomme minutter og 30 minutter som jeg var i himmelen.

molala

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 434
    • Vis profil
Blackburn - Newcastle
« Svar #113 på: 20. Sep. 2005, 13:09 »
Nei jobben er ikke gjort, og det skal mere til for å overbevise fansen. La oss bare håpe at de siste 30 min av denne kampen er begynnelsen på en bra periode for Newcastle!:)
ancs and Scousers, go to H***!!