20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Lørdag 10.nov: Sunderland - Newcastle [Matchreaksjoner fra side 14]  (Lest 43945 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Nå er det vel strengt tatt litt tidlig å slå noen dom over Rozenhal og Cacapa ? Cacapa har storspilt i alle sine kamper med unntak mot Pompey og City, Rozenhal hadde en skikkelig dårlig dag på jobben mot City han også. Sett bort i fra det så er jeg fornøyd med hva de har prestert..
Cacapa spilte ikke mot City, da var det Taylor og Rozenhal som utgjorde midtstopperparet.
Synes Cacapa har vært ganske god om vi ser bort ifra Pompey kampen og tildels også Reading kampen. Men dette er de 2 eneste kampene vi har noe å ta han på også.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Da blander jeg. Uansett så var poenget mitt at det er altfor tidlig å dømme spillerne våre nå :)

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Helt enig kesse!
Men det er ikke alle spillerne som har like god tid på seg til å vise at de duger, det er jo bare å ta en titt på alderen. Men de skal selvfølgelig få mer enn kun 4-6 kamper. Det er jo de samme spillerne vi var strålende fornøyd med å få inn i sommer!!

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Det jeg ikke skjønner er at noen av dere ikke vil ha Faye i midtforsvaret!? Han har jo vært vår desidert beste hittil i år, og jeg er mektig imponert over han. Sams desidert beste kjøp.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Det er jeg enig i Eivind. Kanskje den spilleren jeg var minst "glad" for, men har vært helt vanvittig god!:)

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Per dags dato syntes jeg Faye-Rozenhal er det beste stopperparet vårt. Uten tvil.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Heilt einig geordie-olav!!! Og dei er heller ikkje so like. Faye er fysisk sett heilt rå.


Abel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 511
    • Vis profil
Per dags dato syntes jeg Faye-Rozenhal er det beste stopperparet vårt. Uten tvil.

Jeg synes ikke Rozenhal har vært så god som mange mener, han har vist svakheter. Jeg mener Faye-Cacapa er det beste stopperparet selv etter den forferdelige kampen Cacapa hadde for noe uker tilbake.
an sparker ikke Bobby Robson??

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Per dags dato syntes jeg Faye-Rozenhal er det beste stopperparet vårt. Uten tvil.

Jeg synes ikke Rozenhal har vært så god som mange mener, han har vist svakheter. Jeg mener Faye-Cacapa er det beste stopperparet selv etter den forferdelige kampen Cacapa hadde for noe uker tilbake.

Vi har ihvertfall ett luksusproblem i forhold til i fjol :P hehe

Enig i at vi har ett luksusproblem, men eg synest at det bør satses på Faye-Taylor. Nå som Faye er skadet, kjører vi inn Rozehnal for han.
Nikopolidis: Du er jammen meg svensk du. Fjol? :D

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Per dags dato syntes jeg Faye-Rozenhal er det beste stopperparet vårt. Uten tvil.

Jeg synes ikke Rozenhal har vært så god som mange mener, han har vist svakheter. Jeg mener Faye-Cacapa er det beste stopperparet selv etter den forferdelige kampen Cacapa hadde for noe uker tilbake.

Vi har ihvertfall ett luksusproblem i forhold til i fjol :P hehe
Akkurat det kommer litt an på! Da må isåfall heve spillet sitt betraktelig alle mann der bak, og prestere jevnere enn de har gjort til nå.

Roblee

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 856
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Herregud er det mulig, elendig forsvarspill. Det skal faen ikke være mulig....