20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 27.10 Reading - Newcastle [C+Mix]  (Lest 27801 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: 27.10 Reading - Newcastle [C+Mix]
« Svar #30 på: 24. Okt. 2007, 17:14 »
Etter kampen mot Spurs å dømme så må vi virkelig kunne forvente en seier i denne kampen også.

Men dessverre er det vel gjerne akkurat da at Newastle feiler og vi nok en gang blir skuffet.

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: 27.10 Reading - Newcastle [C+Mix]
« Svar #31 på: 24. Okt. 2007, 20:21 »
Om forsvaret sitter mot Reading så tar vi denne. Offensivt vet vi ka vi kan om vi satser, nokke eg håper. Forsvaret må stå, samt at Butt skal spille. Det betyr at vi bare må starte med Emre, for å få litt kreativitet inn sntralt og en som kan føre ball, ilag med Butt, som styrer spille perfekt fra sin ankerposisjon. På topp gir eg fan i kem vi starter med bare det ikke blir Smith og Viduka i lag, eller Ameobi i heile tatt.

Vinne 2-1 :D

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: 27.10 Reading - Newcastle [C+Mix]
« Svar #32 på: 24. Okt. 2007, 23:30 »
Skal vel passe oss for å bli litt kjepphøye å?? Hvem huskker vel ikke åssen det gikk mot Derby >:(   Å vi er i nesten samme sitvasjon foran denne kampen.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

sparta

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 9
    • Vis profil
Sv: 27.10 Reading - Newcastle [C+Mix]
« Svar #33 på: 25. Okt. 2007, 02:01 »
Syns ikke vi kan sette ut Butt etter knallkampen mot spurs. Emre må spille, men det må Barton og. Faen for et luxusproblem!

tror de fleste som så kampen er enig i at barton ikke burde starte. han så langt fra fit ut.
satser på noe samme løysning som tottenham kampen, med barton og viduka inn i 2 omgang, eventuelt roz like ved slutten

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: 27.10 Reading - Newcastle [C+Mix]
« Svar #34 på: 25. Okt. 2007, 13:45 »
Barton bør og skal ikke starte mot reading....han hadde et svakt innhopp etter min mening, men gutten skal få tid til å jobbe seg tilbake....virker som han er et stykke unna kampformen, jeg vil egentlig at han skal spille en 90minutter til for reservene før han får et nytt innhopp.....

Gleder meg veldig til han er helt fit, da vil han bli fantastisk viktig for oss!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: 27.10 Reading - Newcastle [C+Mix]
« Svar #35 på: 25. Okt. 2007, 16:48 »
Barton hadde et særdeles bra innhopp, og snudde på en måte trenden i kampen. Emre var sliten, og Spurs hadde masse av spillet. Så kom Barton inne med sin arbeidskapasitet, og vi tok over igjen. Kan alikevel være enig i at vi skal fortsette å matche han forsiktig, men Barton hadde et bra innhopp mot Spurs.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: 27.10 Reading - Newcastle [C+Mix]
« Svar #36 på: 25. Okt. 2007, 17:06 »
Barton gjorde ingenting annet enn å jobbe hardt når han kom inn, annet enn å slå bla.a en håreisende tversoverpassning som spurs snappet. Det var vel jobbing han kom inn for, men passningspillet satt ikke enno.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: 27.10 Reading - Newcastle [C+Mix]
« Svar #37 på: 25. Okt. 2007, 18:34 »
http://nufcblog.com/viduka-out-for-reading-owen-on-bench/

Viduka rekker IKKE kampen, så det blir nok Owen, Martins og Smith som må kjempe om å få starte mot Reading. Kanskje er Smith-Oba det mest sannsynlige paret, noe som ikke er meg imot.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: 27.10 Reading - Newcastle [C+Mix]
« Svar #38 på: 25. Okt. 2007, 18:38 »
Smith å Martins høres spennende ut det. Men mener vi burde spille med Martins å Owen vist begge er 100% friske. Reading har et enda tregere forsvar enn det Tottenham. Da er farten til de 2 viktig. Å med de dyktige passnigsspillerene vi har i Emre, Geremi, Enrique å zoggy, kan dette bli avgjørende.
Uansett spennende å se hva lagoppstillingen kommer til å bli.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: 27.10 Reading - Newcastle [C+Mix]
« Svar #39 på: 25. Okt. 2007, 18:41 »
Jeg håper på Owen og Oba mot reading også....perfekt duo på bortebane slik jeg ser det, begge er raske og gode kontringspillere...Smith var god mot Everton, og kan gjøre en god jobb som innbytter på lørdag!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: 27.10 Reading - Newcastle [C+Mix]
« Svar #40 på: 25. Okt. 2007, 18:47 »
Er faktisk nesten likegyldig. Oba er i form, Owen trenger kamper for å komme i toppform, og Smith var strålende på topp mot Everton. Vi stiller sterkt samma faen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: 27.10 Reading - Newcastle [C+Mix]
« Svar #41 på: 25. Okt. 2007, 18:50 »
Er faktisk nesten likegyldig. Oba er i form, Owen trenger kamper for å komme i toppform, og Smith var strålende på topp mot Everton. Vi stiller sterkt samma faen.

Vi gjør det, og det er så deilig! I rettferdighetens syn er Oba den som SKAL først opp på blokka av spissene på lørdag, fordi han har vært best av de alle den siste måneden..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: 27.10 Reading - Newcastle [C+Mix]
« Svar #42 på: 25. Okt. 2007, 18:51 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~1151859,00.html
Zoggy er iallefall klar til denne kampen. HELDIGVIS.  Litt om grunnen han ble tatt av mot Tottenham og..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Abel

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 511
    • Vis profil
Sv: 27.10 Reading - Newcastle [C+Mix]
« Svar #43 på: 25. Okt. 2007, 19:26 »
Får vel hele gjengen imot meg nå, men jeg ønsker meg Smith på topp fra start. Jeg synes Smith var fantastisk god mot Everton, og føler han passer perfekt sammen med både Martins og Owen. Smith gir oss også sårt tiltrengte muskler på topp, og i en bortekamper tror jeg det er viktig med en spiss som er i stand til å holde på ballen.

Given
Beye-Faye-Cacapa-Enrique
Milner-Butt-Emre-Zog
Owen-Smith

Harper,Taylor/Roz,Geremi,Barton,Martins
an sparker ikke Bobby Robson??

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Sv: 27.10 Reading - Newcastle [C+Mix]
« Svar #44 på: 25. Okt. 2007, 19:28 »
Sam har i dag sagt at Owen og Martins definitivt starter på topp mot Reading på lørdag.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."