20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 3. runde i Carling Cup - Arsenal (B)  (Lest 34083 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: 3. runde i Carling Cup - Arsenal (B)
« Svar #30 på: 23. Sep. 2007, 12:47 »
Var ikke Persie skadet? Eller var det bare noe jeg innbilte meg siden han ikke spilte? Det er vel heller ikke helt utenkelig at Rosicky som "bare" har vært innbytter i det siste kan få muligheten, Hleb vet jeg ikke med, skadet? Ser heller ikke bort ifra at Eduardo får spilletid, hovedsaklig for å kunne spille seg i form. Det verste med laget ditt kø, er uansett at det laget kan være godt nok til å slå ut Newcastle...
Van Persie satt på benken i går. Hleb og Rosicky er skadet. Hleb blir muligens klar, ikke Rosicky.

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: 3. runde i Carling Cup - Arsenal (B)
« Svar #31 på: 23. Sep. 2007, 12:54 »
Eduardo trodde jeg også skulle spille mot oss, men han startet i går....så da vet jeg ikke, tror vel ikke han starter mot oss....eneste spissen jeg er sikker på starter mot oss er dansken Bendtner.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: 3. runde i Carling Cup - Arsenal (B)
« Svar #32 på: 23. Sep. 2007, 12:59 »
Jeg så Arsenal kampen igår, så jeg er fullt klar over at Eduardo startet, men for det utelukker jeg ikke at han i det minste kommer inn, mest fordi Eduardo først og fremst fortsatt jobber med å tilpasse seg Premier League.

danield: takk for oppdatering ;)

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: 3. runde i Carling Cup - Arsenal (B)
« Svar #33 på: 23. Sep. 2007, 22:22 »
Skal vi begynne å se fremover mot denne kampen tro...? Gleder meg hvertfall stort til tirsdag... ;D

Vi kommer nok til å spare noen spillere vi også, mens Arsenal mest sannsynlig stillerungt og reservepreget....Når det gjelder oss hadde vi vel nesten bedre spillere på benken enn ute på banen, ikke langt unna hvertfall.. ;)

Tipper/håper dette laget:

Given
Beye - Taylor - Cacapa - Enrique
Milner - Faye - Emre - N¨zogbia
Smith - Martins

Benk: Harper, Edgar, Ameobi, Butt, Geremi



BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

nemo

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 304
    • Vis profil
Sv: 3. runde i Carling Cup - Arsenal (B)
« Svar #34 på: 23. Sep. 2007, 23:05 »
Et spørsmål:

Noen som vet om denne kampen vises på tv?

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: 3. runde i Carling Cup - Arsenal (B)
« Svar #35 på: 23. Sep. 2007, 23:52 »
Tror ikke Cacapa spiller, da han gikk av pga. en liten skade i dag. Tror ikke BS tar noen sjanser. Tipper Taylor-Faye blir midtstopperne.

I følge Sam var Beye utrolig sliten etter dagens kamp også, kanskje blir han hvilt. Men har vi noen alternativer å bruke der?

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: 3. runde i Carling Cup - Arsenal (B)
« Svar #36 på: 23. Sep. 2007, 23:56 »
Vi kan bruke Edgar på høyreback, men det spørs hvor aktuelt det er....kunne jo vært artig..
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: 3. runde i Carling Cup - Arsenal (B)
« Svar #37 på: 24. Sep. 2007, 00:11 »
---------------Given-------------

Edgar--Taylor--Faye--Enrique

Milner---Smith--Geremi---Zog

--------Ameobi--Martins--------

Tviler dog på at BS vil rokkere så mye på forsvaret..

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: 3. runde i Carling Cup - Arsenal (B)
« Svar #38 på: 24. Sep. 2007, 00:13 »
Men statusen til Emre er at han er klar for kamp...sant?
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: 3. runde i Carling Cup - Arsenal (B)
« Svar #39 på: 24. Sep. 2007, 00:21 »
Men statusen til Emre er at han er klar for kamp...sant?
Det er jeg usikker på. Kommer vel sikkert noe info ang. det i morra. Håper ihvertfall ikke de risikerer å bruke han for tidlig. Men det er vel ikke BS typen til..

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: 3. runde i Carling Cup - Arsenal (B)
« Svar #40 på: 24. Sep. 2007, 00:22 »
Hadde vært greit å matcha Emre da!

Given
Beye- Faye-Tayls-Enrique
Milner-Geremi-Emre-Zog
Smith-Oba

Håper på noe slikt jeg! Sparer enkelte spillere, samtidig som det alikevel kan være et særdeles slagkraftig lag i samtlige ledd!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bråkebøtta

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 278
    • Vis profil
Sv: 3. runde i Carling Cup - Arsenal (B)
« Svar #41 på: 24. Sep. 2007, 10:24 »
Håper Arsenal slenger innpå juniorlaget sitt, da har vi en mulighet...
Stiller de toppet mannskap tror jeg det blir for tøft å henge med...
De spiller best fotball for tiden, med Newcastle som god nummer to  ;)

Noreng

  • Gjest
Sv: 3. runde i Carling Cup - Arsenal (B)
« Svar #42 på: 24. Sep. 2007, 11:02 »
Arsenal er knallgode om dagen, men det er det offensive de har sine sterkeste kvaliteter. nå har jeg ikke sett arsenal i mer enn.. en eller to kamper, men forsvaret var ikke veldig mye å skryte av da iallefall. tror det var mot tottenham. utfallet kunne fort blitt annerledes og dermed hadde ikke arsenal vært så forguda som de er.

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Sv: 3. runde i Carling Cup - Arsenal (B)
« Svar #43 på: 24. Sep. 2007, 11:29 »
Arsenal er knallgode om dagen, men det er det offensive de har sine sterkeste kvaliteter. nå har jeg ikke sett arsenal i mer enn.. en eller to kamper, men forsvaret var ikke veldig mye å skryte av da iallefall. tror det var mot tottenham. utfallet kunne fort blitt annerledes og dermed hadde ikke arsenal vært så forguda som de er.

Hvis dette er et forsøk på å få det til å høres ut som Arsenal har startet sesongen så godt takket være noe flaks og tilfeldigheter så er det å undervurdere årets Arsenal!

Newcastles håp må være at Arsenal ikke prioriterer denne kampen særlig høyt. "Top of the table" og en pang-start på Champions League gjør vel ikke akkurat ligacupen spesielt viktig for the Gunners, men om de stiller med "juniorene" (som ifjor) blir det langt ifra noen enkel kamp alikevel, men sjansen for avansement er iallfall større da.

playah

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 317
    • Vis profil
Sv: 3. runde i Carling Cup - Arsenal (B)
« Svar #44 på: 24. Sep. 2007, 15:01 »
Ey Toon mates ;D.
hvilken kanaler er det som viser kampen a? sky viser lfc vs rfc, mens bbc viser bare Newcastle kampen gjennom radio.
Er det noen andre kanaler som viser Newcastle kampen? Jeg skal uansett på uptown å se kampen, men må først finne ut om de viser den;)....